ŠKODA prezentējuši ENYAQ kupejas versiju – COUPÉ iV
Pēc veiksmīgas ENYAQ iV atklāšanas, ŠKODA tagad pievienojusi savam modeļu klāstam elegantu kupeju. Klāstā būs pieejama arī sportiskā RS versija.
Pēc veiksmīgas ENYAQ iV atklāšanas, ŠKODA tagad pievienojusi savam modeļu klāstam elegantu kupeju. Klāstā būs pieejama arī sportiskā RS versija.
Latvijas gada elektroauto ŠKODA ENYAQ iV ir ieguvis kupejas versiju – COUPÉ iV. Neskatoties uz sportiskajām aprisēm, automašīnā pieejams plašs salons un bagāžas nodalījuma tilpums sasniedz 570 l. Salīdzinot ar ENYAQ iV, arī automašīnas gaisa pretestības vērtība (cd) ir uzlabota līdz 0,234. Atkarībā no specifikācijas modeļa sniedzamība ir līdz 545 km WLTP ciklā, kas padara automašīnu perfekti piemērotu tālākiem braucieniem.
ENYAQ COUPÉ iV tāpat kā citus MEB platformas kupejveidīgos krosoverus ir iespējams izvēlēties starp diviem akumulatora izmēriem, aizmugurējo riteņu vai pilnpiedziņu, kā arī četras jaudas versijas no 132 kW līdz 220 kW (RS versija). Līdzīgi kā ENYAQ iV klasiskie aprīkojuma līmeņi ir aizstāti ar Dizaina pakotnēm.
Pēc veiksmīgā SUV atklāšanas, jaunais ENYAQ COUPÉ iV ienāk ŠKODA iV ģimenē ar vēl lielāku emocionalitāti, sportisku stilu un eleganci. Mūsu dizaineriem un inženieriem kārtējo reizi ir izdevies apvienot augsta līmeņa funkcionalitāti ar emocionālu dizainu. Pilnīgi jaunais zīmola flagmanis ir arī pirmais pilnībā elektriskais modelis, kas pieejams versijā ŠKODA RS. ENYAQ COUPÉ iV sevī perfekti apvieno emocionalitāti un efektivitāti, nodrošinot tipisku ŠKODA ietilpību pat tik elegantā virsbūvē.
ŠKODA AUTO vadītājs Tomass Šēfers
Jaunais ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV un ENYAQ iV tiek ražoti ŠKODA galvenajā rūpnīcā Mlada Boļeslavā, kas modeļus padara par vienīgajām Volkswagen Group uz MEB platformas balstītajām automašīnām, kas tiek ražotas ārpus Vācijas. Savas uzbūves un garās riteņu garenbāzes dēļ MEB modulārā elektroauto platforma nodrošina jaunas virsbūves proporciju un dizaina iespējas. Tā kā piedziņas sistēma un akumulators ir pilnībā integrēts virsbūves pamatnē, un elektroauto nav transmisijas tuneļa, aizmugurējiem pasažieriem ir pieejams īpaši daudz vietas.
Panorāmas jumta stikls standartaprīkojumā
Jaunā ŠKODA ENYAQ COUPÉ iV dizains ir emocionālāks par SUV versiju, turklāt papildu SPORTLINE variantam klāstā ir pieejams arī jaudīgākais aprīkojuma modelis ENYAQ COUPÉ RS iV. Tas ir aprīkots ar īpašu, sportisku priekšējā bampera lejasdaļu, kā arī ar sānu sliekšņiem virsbūves krāsā un ar 19 vai 21 collas vieglmetāla diskiem. Sākot no B statnes, jumta līnija viegli slīd lejup virzienā uz aizmuguri un savienojas ar stāvā leņķī novietotu bagāžas nodalījuma vāku.
Automašīnas dizainu papildus akcentē tonēts panorāmas jumts, kas ir iekļauts coupé versijas pamataprīkojumā. Tas ir lielākais panorāmas stikla jumts, kāds ir pieejams ŠKODA automašīnās, un tas plešas pāri visam jumta laukumam, nemanāmi saplūstot ar aizmugurējo stiklu. Tas ir plānāks par standarta jumtu, kas nodrošina lielāku vietas daudzumu galvai pasažieriem. Panorāmas stikla jumts ļauj iekļūt lielākam dienas gaismas daudzumam salonā, piešķirot automašīnas interjeram lielāku plašuma sajūtu. Stikla pārklājums nodrošina to, ka klimats salonā vienmēr ir patīkams.
Tieši tāpat kā ENYAQ iV kupejas papildaprīkojumā ir pieejama Crystal Face, radiatora reste, kuru izgaismo 131 LED diode, bet horizontālā gaismas josla noslēdz automašīnas elpu aizraujošo dizainu. Crystal Face ir iekļauta ENYAQ COUPÉ RS iV standartaprīkojumā.
Divi akumulatora izmēri un četras jaudas versijas
Jaunā kupeja ir pieejama ar četriem dažādiem veiktspējas līmeņiem. Jaudas versijas sākas ar 132 kW ENYAQ COUPÉ iV 60 ar aizmugurējo riteņu piedziņu, kas ir aprīkota ar 62 kWh akumulatoru (neto: 58 kWh). ENYAQ COUPÉ iV 80 arī ir aprīkots ar aizmugurējo riteņu piedziņu un nodrošina 150 kW jaudu no 82 kWh akumulatora (neto: 77 kWh).
Papildu lielākajam akumulatoram ENYAQ COUPÉ iV 80x un ENYAQ COUPÉ RS iV ir aprīkoti ar otro motoru uz priekšējās ass, kas padara tos par pilnpiedziņas versijām. ENYAQ COUPÉ iV 80x kopējā sistēmas jauda ir 195 kW, bet maksimāli aprīkotās ENYAQ COUPÉ RS iV jauda sasniedz 220 kW, maksimālais griezes moments – 460 Nm.
Šis ir pirmais pilnībā elektriskais ŠKODA RS modelis. Tam raksturīgas īpaši dinamiskas gaitas īpašības, virkne dizaina detaļu melnā krāsā, sarkana atstarojošā josla aizmugurē visas automašīnas platumā, kas ir raksturīga zīmola RS modeļu iezīme. ENYAQ COUPÉ RS iV nepieciešamas tikai 6,5 sekundes, lai ieskrietos no 0 līdz 100 km/h, un tā spēj sasniegt 180 km/h maksimālo ātrumu – par 20 km/h vairāk nekā jebkura cita jaunās kupejas versija, kā arī tā ir pieejama ekskluzīvajā Mamba Green krāsā.
Uzlabota efektivitāte un sniedzamība
Pilnīgi jaunās ŠKODA elektriskās kupejas pārsteidzošā aerodinamika nodrošina perfektu gaisa pretestības koeficientu (cd) 0,234, kas ir vēl labāks nekā ENYAQ iV cd, tas veicina automašīnas augsto efektivitātes līmeni. Zemajai gaisa pretestībai ir ievērojama ietekme uz automašīnas maksimālo sniedzamību, kas ir līdz pat 545 km WLTP ciklā modelim ENYAQ COUPÉ iV 80. Ātrā uzlāde padara jauno kupeju perfekti piemērotu tālākiem braucieniem. Papildaprīkojumā pieejamais piekabes āķis ļauj ENYAQ COUPÉ iV vilkt piekabi ar svaru līdz 1400 kg līdz pat 8% slīpumā.
13 collu ekrāns un paplašinātā realitāte
Kupejas interjers ir pieejams ar mūsdienīgām Dizaina pakotnēm, kurās pielietotie dabiskie materiāli ir pārstrādāti, izmantojot ilgtspējīgas apstrādes metodes. Pieejamo izvēles iespēju skaidrā struktūra, ieskaitot desmit atjautīgi veidotās tematiskās pakotnes un individuālā papildaprīkojuma risinājumi padara automašīnas konfigurāciju daudz vienkāršāku.
Pamataprīkojumā iekļauts 13 collu centrālais informācijas un izklaides ekrāns un 5,3 collu digitālais vadītāja displejs, kam papildaprīkojumā iespējams pievienot heads-up displeju ar paplašināto realitāti.
Uzlādēts viedoklis
ID.5, Q4 e-tron, Enyaq Coupe iV… Katram sava gaume un rīcība. Ir patīkami, ka ir izvēles iespējas. Vai šis ir kas radikāli jauns? Noteikti nē. Bet Škoda ļoti labi ir trāpījuši ar Enyaq vispārīgi. Daudzi to īpašnieki to slavē. Protams, mūsdienās ir vēl viens aspekts, kas pircējiem ir jāņem vērā – pieejamība. Mums Latvijā paveicās ar hokeja čempionāta, jo tad pirmie modeļi tika šeit. Kā būs turpmāk tikai laiks rādīs.
Diez Cupra/Seat versija būs?