Volkswagen uzsāk pirmā CO2 neitrālā automobiļa ražošanu

5

2019. gada 4. novembrī Volkswagen oficiāli sāka ID.3 modeļa sērijveida ražošanu. Vācijas kanclere Angela Merkele un Volkswagen grupas vadītājs Herberts Dīss bija klātesoši, kad no ražošanas līnijas noripoja jaunās elektrisko automobiļu paaudzes pirmā automašīna – balta ID.3.

ID.3 razosanas uzsaksana

ID.3 razosanas uzsaksana

2019. gada 4. novembrī Volkswagen oficiāli sāka ID.3 modeļa sērijveida ražošanu. Vācijas kanclere Angela Merkele un Volkswagen grupas vadītājs Herberts Dīss bija klātesoši, kad no ražošanas līnijas noripoja jaunās elektrisko automobiļu paaudzes pirmā automašīna – balta ID.3. Volkswagen Group līdz 2028. gadam plāno pasaulē pārdot aptuveni 22 miljonus elektrisko automobiļu, tādējādi veicinot šī segmenta izaugsmi. Investējot vairāk nekā 1,2 miljonus eiro, pirmo reizi liela automobiļu ražotne tiek pilnībā pārveidota e-mobilitātei. Paredzēts, ka Cvikavas ražotnē Vācijā nākamgad jau tiks saražoti aptuveni 100 000 elektrisko automobiļu. Sākot no 2021. gada, katru gadu tiks saražoti līdz pat 330 000 elektrisko automobiļu, padarot šo par Eiropā lielāko un efektīvāko elektroauto ražotni, kas būs arī pilnībā CO2 neitrāla.

ID.3 sniegs svarīgu ieguldījumu e-mobilitātes panākumiem. Šis modelis padara videi draudzīgu, individuālu mobilitāti pieejamu miljoniem cilvēku un ir pagrieziena punkts mūsu uzņēmumam, lai līdz 2050. gadam mēs kļūtu par klimata pārmaiņu ziņā neitrālu kompāniju.

Ceremonijā Cvikavas ražotnē sacīja grupas vadītājs Herberts Dīss

ID.3 ir balstīts uz pilnīgi jaunas modulārās elektromobiļu konstrukcijas sistēmas (MEB). Tādējādi ID.3 spēj ar vienu akumulatoru uzlādi nobraukt lielu attālumu, tam ir ļoti plašs interjers un piemīt īpaša dinamika. ID.3 Latvijas tirgū nonāks 2020. gada vasarā un tā pamata versijas cena būs zem 30 000 eiro. Jau vairāk nekā 35 000 klientu visā Eiropā ir rezervējuši ID.3 un veikuši pirmo iemaksu.

https://www.youtube.com/watch?v=yoTGAl6DcpY

ID.3 nosaka jaunus ilgtspējības standartus – ražošana ir oglekļa emisiju neitrāla, kas nozīmē, ka automobiļi klientiem tiek piegādāti, neradot negatīvu ietekmi uz vidi. Piemēram, ID.3 akumulatoru ražošanai tiek izmantota tikai videi draudzīga enerģija. Kopumā automašīnas dzīves ciklā – tieši automašīnu piegādē no rūpnīcas – rodas neliels daudzums kaitīgo emisiju, no kurām vēl šobrīd nav pilnībā iespējams izvairīties, bet uzņēmums tās kompensē ar investīcijām klimata projektos. Volkswagen ir radījis pirmo cenas ziņā izdevīgo un pieejamo elektroauto, kas ir videi draudzīgs visā dzīves cikla laikā, jo nerada CO2 emisijas gan ražošanas, gan ekspluatācijas procesā, ja klients veic uzlādi ar videi draudzīgā veidā iegūtu elektrību.

Plašākai informācijai:
Aleksandra Kostjukoviča
Volkswagen sabiedrisko attiecību vadītāja
Tel: +371 26686029
aleksandra.kostyukovich@moller.lv

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
5 Komentāri
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
msh
msh
Viesis
10/11/2019 10:25

Man patīk šitas lohotrons ar apgalvojumu ka ražošana esot klimata neitrāla. Diez kā tas ir panākts – fabrīķis nav pieslēgts tīklam, bet ir pieslēgts savām vēja turbīnām; ja vējš pūs, tad mašīnas tiek ražotas, ja nepūš, fabrīķis atrodas dīkstāvē? Vai tomēr – fabriķis ir pieslēgts elektrotīklam, par attiecīgu samaksu vietējo vēja turbīnu jaudas uz papīra ir pierakstītas fabrīķim, līdz ar to, neatkarīgi no tā, vai vējš pūš, vai nē, tas darbojas ar “zaļu” enerģiju, bet apkārtnē dzīvojošie iedzīvotāji – tie mājās vienmēr izmanto “melno” enerģiju… Diez detaļu piegādes no piegādātājiem notiks ar elektriskām fūrēm kuras tiks lādētas no vēja turbīnām, atkal bez tīkla pieslēguma? 🙂

Kārlis Mendziņš
Atbilde  msh
10/11/2019 11:28

Tas ir viens aspekts. Detaļu piegadātājiem priekš VW ir jādara tas pats. Būtībā viss, kas rada izmešus, tiek atsvērts dažādākos projektos, lai panāktu neitrālu bilanci. Ja māki izmantot Google meklētāju, tad tur var atrast detalizētu paskaidrojumu.

msh
msh
Viesis
Atbilde  Kārlis Mendziņš
13/11/2019 00:41

Tu drīksti iemest saiti; es nezinu kādus atslēgas vārdus lietot lai atrastu ko tādu 🙂

Detaļu piegādātāji noteikti nodarbosies ar tādu pat lohotronu – teiksim, ja uz papīra detaļu piegādātājs patērē 20% “zaļu” enerģiju, un 1/5 no detaļām ražo priekš ID3, tad noteikti ID3 detaļas tiks ražotas ar “zaļo” enerģiju, bet pārējās – ar melno… 🙂

Kārlis Mendziņš
Atbilde  msh
13/11/2019 09:48

Un tad nākamais pieprasa to pašu. Un nākamais. Un nākamais. Beigās dabūs 100%. Šobrīd tas vēl apmierina patērētāju kultu un, tā teikt, tas ir seku nevis cēloņu novēršanai. Ar kaut ko ir jāsāk.

msh
msh
Atbilde  Kārlis Mendziņš
24/11/2019 14:02

Mhm, 100%, kā tad. Man patika tas teiciens – “pamēģini nodrošināt elektrokausēšanas krāšņu darbību ar vēja turbīnām”.

5
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: