Zināma Dacia Spring Electric cena Latvijā
Līdz ar Spring laišanu klajā Dacia elektroauto padarīs vēl pieejamākus, piedāvājot finansiāli izdevīgāko modeli Eiropas tirgū. Elektromobilitāte būs pieejamāka. Baltijā Spring iepriekšpārdošanā ir pieejams kopš šī gada 12. maija.
Līdz ar Spring laišanu klajā Dacia elektroauto padarīs vēl pieejamākus, piedāvājot finansiāli izdevīgāko modeli Eiropas tirgū. Baltijā Spring iepriekšpārdošanā ir pieejams kopš šī gada 12. maija.
Dacia ir izslavēti ar savu automašīnu klāstu, piedāvājot savus unikālos auto modeļus un koncentrējoties uz to, lai mašīnas būtu mūsdienīgas un par pieejamu cenu. 2004. gadā Logan piedāvāja jaunu mašīnu par demokrātisku cenu. Duster satricināja apvidus auto segmentu. Tagad ar jauno Spring, zīmola pirmo pilnībā elektrisko auto, Dacia atšķir jaunu lappusi savā vēsturē.
Dacia, kas ir viens no Groupe Renault zīmoliem, ir pieejamas visas Grupas un Alianses zināšanas un unikālā pieredze, kas uzkrātas pēdējos 10 gados, esot nozares un elektroauto pionieriem. Jaunais Spring uzņēmumam ir r-EV-olūcija. Tas ir lētākais elektroauto Eiropas tirgū, aiz Dartz Freze Nikrob EV, un tas padara elektrisko mobilitāti vēl pieejamāku.
Mēs Dacia esam nonākuši pie tāda paša secinājuma kā mūsu klienti – braukšana pilsētās kļūst arvien sarežģītāka, un arī juridiskās prasības pret iekšdedzes transportlīdzekļiem kļūst stingrākas. Tāpat uzskatām, ka iespējai pārvietoties pa pilsētu ar automobili nevajadzētu būt pieejamai tikai kādam noteiktam sabiedrības slānim. Tādēļ elektroauto ir jābūt finansiāli pieejamiem ikvienam interesentam. Līdz ar to Spring izaicinājums bija piedāvāt Eiropā izdevīgāko elektromobili, kas atbilst Dacia būtībai. Citiem vārdiem sakot, piedāvāt pašu svarīgāko, lai apmierinātu lietotāja vajadzības un tādējādi padarītu elektroauto pieejamību pēc iespējas labāku. Mēs uzskatām, ka Spring ir īsta revolūcija.
Ksavjē Martinē, Dacia-Lada pārdošanas un mārketinga direktors
Spring apvidus auto virsbūve sevī slēpj īstenu pilsētas mašīnu, kurā ir vieta četrām personām. Dacia Spring nodrošina 230 km nobraukuma distanci atbilstoši WLTP kombinētajam ciklam un 305 km nobraukuma distanci atbilstoši WLTP City normatīviem (apstiprināšanas cikls pilsētas apstākļos), garantējot lietošanas daudzpusību gan pilsētā, gan ārpus tās.
Dacia Spring ir pieejams trīs versijās:
- Plašam patērētāju lokam paredzētais modelis pieejams pasūtīšanai no 2021. gada 20. marta, un pirmās piegādes paredzētas 2021. gada rudenī.
- Biznesa auto modelis, kas pieejams jau no 2021. gada marta un paredzēts koplietošanas auto uzņēmumiem, mašīnu nomas kompānijām un uzņēmumu autoparkiem.
- Preču pārvadāšanai paredzētais Cargo, kam nav aizmugurējo sēdekļu un kas ir ideāli piemērots preču piegādei, būs pieejams 2022. gada sākumā.
No 12. maija ir iespējams rezervēt Dacia Spring pirmā izlaiduma elektroauto. Jūnijā atvērsies pasūtīšana visiem modeļiem, izņemot Cargo. Jau septembrī tiks veiktas pirmās piegādes.
Cena Latvijā:
- Comfort: 16’900 €
- Comfort Plus: 18’400 €
- Business: 16’900 €
Comfort Plus nāk papildus ar:
- 7″ skārienjutīgs ekrāns (bāzes modelī ir klasiskais podziņu radio)
- Viedtālruņu replikacija caur USB (Apple CarPlay, Android Auto)
- Atpakaļskata kamera un aizmugurējie parkošanās sensori
- Oranžie eksterjera akcenti
- Rezerves ritenis
- Metāliska krāsa
Piedāvājot apvidus auto līdzīgu pilsētas mašīnu ar elektromotoru, kas atbilst gandrīz visām patērētāju vajadzībām par demokrātisku cenu, Dacia palīdz popularizēt pārvietošanos ar elektroauto.
Dacia Spring tehniskie parametri:
- 33 kW motors
- 26.8 kWh baterija
- 230 km autonomija
- 6.6 kW AC uzlāde
- 30 kW DC uzlāde
- 15 sekundes 0-100 km/h
- 300 litru ietilpīgs bagāžnieks
- Svars 950 kg
- 4 sēdvietas
- 9.6 m apgriešanās diametrs
Uzlādēts viedoklis
Dacia Spring bāzes modelis Francijā pēc subsīdijām maksā 12’400 €. Bet tieši savā mātes zemē, kur dēļ subsīdijām tas maksā 7’700 €, tas ir kļuvis ļoti pieprasīts. Ļoti iespējams, ka bez īpašajiem modeļiem, kas paredzēti visai Baltijai, ar piegādi uz Latviju būs skopi.
Vai ir legāli iespējams Latvijā dzīvojošam Latvijas pilsonim aizbraukt uz Rumāniju
un tur pa lēto nopirkt Dacia Spring? Rumānijā valsts subsīdija ir 10 000 EUR, tā kā par 7000 EUR jaunu elektro auto es labprāt iegādātos. Bet vai tad Dacia centrs Latvijā neatteiksies veikt garantijas remontus?
Atliks vienīgi dabūt Rumānijas pilsonību, vai arī reģistrēt šo auto uz kāda rumāņa vārda. Cik maksās braukāt Latvijā ar Rumānijas numuru?
Bet tas rumānis to mašīnu pēc pāris mēnešiem varētu to oficiāli pārdot man. Un tad es varētu braukāt ar Latvijas numuru.
Tu domā, ka Rumānijas valdība nav padomājusi par tādām shēmām? Vācieši tieši tagad ņemās ar šīm kombinācijām.
18400 евро за такую маленькую машинку,да ещё и с неособо впечатляющими тех. характеристиками -это совершенно неадекватная цена!!!Без государственных субсидий-это Очень дорого.У нас как всегда,чем беднее государство,тем цены на электроавто космические.Живём в Одной Европе,а законы разные,помощи государства на покупку электроавто,как не было,так и нет….
Fakti par atbalstu e-auto Latvijā:
2014.gadā granti e-auto iegādei KPFI programmas ietvaros;
elektromobiļiem netiek piemērots transportlīdzekļu ekspluatācijas nodoklis;
samazināta uzņēmumu vieglo transportlīdzekļu nodokļa likme – 10,00 eiro mēnesī;
elektromobiļu pirmreizējā reģistrācija, kā arī reģistrācija, pirmo reizi saņemot speciālas nozīmes numura zīmes ir bez maksas;
speciālu, vizuāli atšķirīgu numura zīmju pirmais komplekts – bez maksas;
elektromobiļiem, kas aprīkoti ar šīm numura zīmēm, atļauts braukt pa sabiedriskā transporta joslām;
Liepājā, pašvaldības maksas stāvvietās un Rīgā, “Rīgas satiksmes” apsaimniekotajās autostāvvietās (izņemot apakšzemes autostāvvietā K.Valdemāra ielā 5a) elektromobiļus var novietot bez maksas;
Jūrmalā elektromobiļi ir atbrīvoti no iebraukšanas maksas pilsētas administratīvajā teritorijā;
valsts – nodokļu maksātāju – subsidēta lieljaudas uzlādes tīkla e-mobi uzturēšana.
В Европейских странах субсидии доходят до 6000 евро!!!А в Латвии регистрация и номера синие бесплатно,это не так уж и много,тем более,что эту регистрацию человек проходит всего лишь один раз,не так уж много с этого экономится денег,не сравниться с грантом в 6000 евро.Дорожный налог также не сравниться с грантом на 6000 евро!!!!!Это надо сколько лет платить дорожного налога,чтоб приблизиться к сумме в 6000евро????? А такие привелегии,как бесплатная парковка ,бесплатный въезд в Юрмалу и возможность ездить по полосе общественного транспорта и вовсе неактуальна для многих жителей в Латвии,так как не все живут в Риге или Юрмале,так что эти привелегии по существу просто неактуальны….Вот и в сухом остатке и остаётся лишь одно,что нет дорожного налога,но чтоб приблизиться к сумме в 6000 евро,это сколько лет надо его платить????Я считаю,что недостаточна поддержка государства, нужно выделять грант на покупку электроавто,а его как не так и нет!!!
Elektromobiļus – jaunus un lietotus – Latvijā jau pērk ar esošo valsts atbalstu.
Lai tieši subsidētu, ir jābūt e-auto skaitliskajam mērķim ar attiecīgu pamatojumu, kā arī sabiedrības atbalstam.
Ещё и ещё раз повторюсь,что это Неадекватная цена(18400 евро) за такой малюсенький електромоюиль!!! Пусть ,как вы говорите люди и покупают подержанные и новые автомобили за такие большие деньги,без нормальных государственных субсидий,но я вновь и вновь повторюсь,что это очень дорого для такой маленькой электро коробчонки !!!! Не надо спешить тратить свои кровные деньги на такое “чудо”, они в реале не должны стоить так дорого,это сейчас идёт чистый маркетинг,зарабатывают на новом… Нормальных субсидий Нет и покупать такое чудо не стоит.Да и та поддержка государства в виде нулевого налога, бесплатной стоянки,регистрации въезда в Юрмалу,это всего лишь временное явление,когда распостроняться электромобили,то эта привелегия автоматически исчезнет в нашем государстве,а это произойдет неизбежно,т.к электромобили захватывают мир.А пока рано их покупать в три дорога ,чем ДВС машины,экономии никакой,на эти деньги,что переплатили за электроавто можно постоянно заправлять свой ДВС автомобиль много лет,уже батарейка придёт в негодность,пока цена сравнится с покупкой нового,но ДВС автомобиля.Если денег некуда девать,то пусть люди покупают сейчас в три дорога свои электроавто….
Neviens nespiež pirkt EV – brīva izvēle.
Interesanti, vai viņi viņu ražos Rumānijā, vai arī visas mašīnas nāks no Ķīnas rūpnīcas? Es esmu dzirdējis, ka Ukrainā ir daudz no Ķīnas importētie Renault City K-ZE, kas ir tas pats auto.
Šie tiek ražoti Rumānijā
6,6kW AC uzlāde no vienas fāzes mums nav tas labākais variants.
Tas pats attiecās uz 30kW DC.
Cena, protams, izskatās uzrunājoša, bet nu auto diezgan liela miskaste pēc tehniskajiem parametriem un lielas ilūzijas netiek lolotas arī kvalitātes ziņā. Interesanti kāds ir NCAP novērtējums.
Kur Tu redzi “miskastību”? Ja ar vienu piegājienu jāveic 100km, tad šis der. 15s līdz 100km/h ir apgrūtinājums tikai apdzenot uz šosejas, pilsētā šis varētu būt žirgts. Kurš e-auto sver tik maz – 950kg?
Tas nav auto. Tas ir līdzeklis ar ko nokļūt līdz veikalam un darbam. 95% auto lietotāju Rīgā dienā nobrauc ap 30km. Šīm vajadzībām šis aparāts ir gana labs.
Kur ziņā, ka no vienas fāzes?
šeit var visādas gudrības paķeksēt:
https://ev-database.org/