Zināmas BYD cenas Latvijā: Tie nebūs budžeta elektroauto
BYD globālajā platformā konkurē ar Tesla par visvairāk pārdotajiem elektroauto. Tikmēr to cena arī Latvijā liek noprast, ka nav runa par lēto galu.

BYD automašīnu klāsts (Publicitātes attēls)
BYD globālajā platformā konkurē ar Tesla par visvairāk pārdotajiem elektroauto. Tikmēr to cena arī Latvijā liek noprast, ka nav runa par lēto galu.
BYD (Build Your Dreams) ir otrs lielākais elektroauto ražotājs pasaulē un daudzi prognozē, ka tas šogad pārspēs Tesla, atņemot amerikāņu ražotājam šo titulu. Janvāra beigās Inchcape paziņoja, ka pārstāvēs BYD Latvijā, bet tobrīd vēl nebija izziņotas automašīnu cenas.
Tagad tās ir zināmas, bet radīs vilšanos, ja kāds cerēja uz budžeta elektroauto cenām.

Lētākais no pieejamajiem elektroauto ir BYD ATTO 2, kas ir kompakts pilsētas krosovers. ATTO 2 piedāvā līdz 311 km WLTP ciklā, 0-100 km/h 7.9 sek, 65 kW maksimālo ātro uzlādi un 400 litru bagāžnieku. Tā sākuma cena ir 29 990 EUR.

Tam seko BYD ATTO 3, bet ar lielāku atrāvienu cenā. ATTO 3 arī ir kompakts krosovers, bet piedāvā līdz 420 km WLTP ciklā, 0-100 km/h 7.3 sek, 88 kW maksimālo ātro uzlādi un 555 litru bagāžnieku. Tā sākuma cena ir 38 490 EUR.

Potenciāli pieprasītākais modelis varētu būt BYD SEAL U. Arī šis ir krosovers, bet vairs neskaitās kompakts un piedāvā līdz 500 km WLTP ciklā, 0-100 km/h 9.6 sek, 140 kW maksimālo ātro uzlādi, ar glaunāku salonu, V2L (dalās ar elektrību) un 425 litru bagāžnieku. Tā sākuma cena ir 43 990 EUR.

Ja jums tāpat kā man vairāk interesē ne-krosovera piedāvājums, tad tāds ir BYD SEAL. Šis sedans varētu būt kārdinošs uzņēmumu vadītājiem. SEAL piedāvā līdz 570 km WLTP ciklā, 0-100 km/h 3.8 sek, 150 kW maksimālo ātro uzlādi, ar sportiskāku salonu, V2L (dalās ar elektrību), rotējošu multimediju ekrānu un 400 litru aizmugurējo bagāžnieku, ko papildina 53 litru priekšējais bagāžnieks. Tā sākuma cena ir 47 990 EUR.

Un visdārgākais no esošā piedāvājuma Inchcape lapā ir BYD Sealion 7. Šis noglaustais krosovers piedāvā līdz 502 km WLTP ciklā, 0-100 km/h 4.5 sek, 230 kW maksimālo ātro uzlādi, ar glaunu salonu, V2L (dalās ar elektrību), rotējošu multimediju ekrānu un 520 litru aizmugurējo bagāžnieku, ko papildina 58 litru priekšējais bagāžnieks. Tā sākuma cena ir 48 990 EUR.
Tie, kas pārzina BYD modeļus, varētu uzdot jautājumu – kur ir pārējie? Kur ir DOLPHIN? Kur ir HAN? Kur ir TANG? Šobrīd Uzlādēts.lv šāda informācija nav. Vismaz Inchcape Latvijas mājaslapā tie nav izlikti, bet Igaunijas ir redzamas cenas. Tas gan nenozīmē, ka tie modeļi būs pieejami tur. DOLPHIN cena Igaunijas lapā ir 34 990 EUR, HAN – 69 990 EUR, TANG – 71 990 EUR. Tikmēr Lietuvas lapā vispār nav cenas.
Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!
Kam tāds mēsls pa tadu naudu vajadzīgs?
500 WLTP ciklā bija kādi 300-350km reālos apstākļos?
Cik nu kuram tā kāja ir smaga. EV-database saka, ka reālie BYD SEAL U ir 425 km.
Automašīnas līdz pirmajai bedrei.
BYD ATTO2 in China CNY 119,800 jeb 15800 EUR.
Kas tad nu?