1st Edition Hyundai IONIQ 5 rezervācijas atvērtas – 450 km un 80% uzlāde 18 minūtēs
Hyundai Austria dīlercentra vietne tikko ir atvērusi gaidāmā Hyundai IONIQ 5 elektroauto rezervēšanas rindu. Sākotnēji ir pieejamas tikai 150 rezervācijas. Drīzumā arī citās Eiropas valstīs būs pieejamas rezervācijas.
Hyundai Austria dīlercentra vietne tikko ir atvērusi gaidāmā Hyundai IONIQ 5 elektroauto rezervēšanas rindu. Sākotnēji ir pieejamas tikai 150 rezervācijas.
Hyundai Austria 22. decembra rītā dīlercentrs atvēra rezervācijas uz jauno Hyundai IONIQ 5 1st Edition. Iemaksājot 1’000 € depozītu, var iestāties rindā uz jauno Hyundai elektroauto, kura cena vēl nav izziņota. Pēcpusdienā jau puse no rezervācijām bija izķertas.
Ne tikai gala cena nav izziņota, bet arī pati automašīna vēl nav atrādīta. Tiesa gan, Hyundai ziņo, ka tas būs līdzīgs prezentētajam “45 Concept”. 1st Edition versiju piegāde ir paredzēta 2021.g. jūnijā/jūlijā.
Kā ziņo CleanTechnica, Hyundai IONIQ 5 tehniskie parametri:
- Bāzes versija būs aprīkota ar 58 kWh bateriju, kas spēs 450 km ar vienu uzlādi (WLTP)
- Būs variācija ar 72 kWh bateriju, kas sniegs 550 km (WLTP)
- 800 V sistēma, kas ļautu lādēt ar līdz 232 kW lielu jaudu, t.i., 10-80% uzlāde prasītu 18 minūtes
- 11 kW maiņstrāvas uzlāde
- Divu motoru versija sniegs 230 kW lielu jaudu, 0-100 km/h 5.1 sekundēs
- Papildaprīkojumā varēs pievienot “Vehicle to Load” (V2L) (no transportlīdzekļa uz patērētāju) elektrības ligzdu, kas spēs nodrošināt ar nepārtrauktu 3 kW (230 V, 13A) jaudu.
- Saules paneļi uz 1st Edition jumta
IONIQ 5 tiks būvēts uz jaunās e-GMP platformas, kas būs par pamatu daudziem jauniem Hyundai, Kia un Genesis elektroauto.
Ar šādiem uzlādes parametriem, Hyundai IONIQ 5 noteikti ierindosies starp tiem elektroauto, kas var visīsākajā laikā uzlādēt vērā ņemamu līmeni, lai turpinātu vālēt pa šoseju. 10-80% 18 minūtēs ir diez gan agresīva uzlāde un, apvienojot ar ļoti labo efektivitāti (58 kWh/450 km = 0.128 kWh/km => 12.8 kWh/100 km), IONIQ 5 būs starp tiem, kas noteiks industrijas attīstības tempus.
Varētu argumentēt, ka ar šādiem uzlādes parametriem elektroauto sāk līdzināties iekšdedzes dzinēju piedāvātajiem uzpildes laikiem. 15 minūtes ir tipisks laiks, ar kuru rēķinās DUSi.
Salīdzinot ar Hyundai Kona, Ioniq 5 ir ne tikai efektīvāks, bet arī ievērojami lielāks (4630 mm pret 4180 mm garumā). Ņemot vērā izmēra atšķirības var gaidīt, ka Kona vēl būs pieejama līdz e-GMP platforma piedāvās aizstājēju.
Un pēc izskata, smukulis
Cerams ka durvīm būs rokturi 🙂
Nav jau obligāti, vai ne?
Tas “vehicle to load” papildaprīkojums man ļoti patīk. Kad mājās pazudīs elektrība, nevajadzēs darbināt ģeneratoru.
Izskatās ka šis modelis ir tieši tas, kas man vajadzīgs. 11kW maiņstrāvas uzlāde un saules paneļi jumtā – ko vēl var vēlēties?
Pieņemamu cenu