2022. g. pārtrauks ražot BMW i3

1

9 gadus kopš ražošanas uzsākšanas un pēc vairāk nekā 200’000 pārdotām vienībām, leģendārā elektroauto stāsts būs noslēdzies. BMW i3 ražošana ASV tiks pārtraukta šogad, bet globālā nākamgad.

BMW i3

BMW i3

9 gadus kopš ražošanas uzsākšanas un pēc vairāk nekā 200’000 pārdotām vienībām, leģendārā elektroauto stāsts būs noslēdzies. BMW i3 ražošana ASV tiks pārtraukta šogad, bet globālā nākamgad.

Pirmais BMW i3 nonāca pie sava īpašnieka 2013. gadā. 2020. gada oktobrī tika pārdots 200’000. šī elektroauto modelis. Kad i3 tika izlaists, tas bija paredzēts, lai kalpotu par nākotnes tehnoloģiju virzītāju, sākot no akumulatora piedziņas sistēmām un ilgtspējīgiem materiāliem viscauri un beidzot ar salona apdari, saņemot gan uzslavas, gan kritiku. Izstrādājot i3 un i8, BMW izveidoja īpašu darba komandu, kuras uzdevums bija uztaisīt iekārojamu elektroauto – izmaksas un gala cena nebija svarīgākie aspekti.

BMW i3 uzņēmuma vadītāji ir atzinuši par ikonu, bet krītoties pieprasījumam pēc mazākām mašīnām un BMW piedāvājot jaunus EV, tika nolemts, ka šim EV stāsts ir noslēdzies. ASV ražošana tiks pārtraukta 2021. gada jūlijā, bet Eiropas un globālā tiks pārtraukta 2022. gadā. BMW i8 ražošana tika pārtraukta 2020. gada aprīlī.

Svaigākais atjauninājums šim EV bija 2018. gadā, kad to aprīkoja ar 120 Ah (42.2 kWh) bateriju, ar kuru WLTP ciklā iespēja vairāk par 300 km.

bmw i3 120 ah
BMW i3 izaugsme

BMW tagad ir koncentrējušies, lai palaistu BMW i4 un iX nākamās paaudzes EV, un nav ieinteresēti reklamēt vai tirgot morāli novecojušo i3. BMW pirmās elektriskās automašīnas sākums bija piezemēts, taču laika gaitā tas ieguva atzinību un ātri uzņēma apgriezienus. I3 hečbeks ar savu savdabīgo izskatu, bet jautro braukšanas dinamiku, ir populāra izvēle Eiropā, it īpaši Ziemeļvalstīs. Latvijā tas ir populārākais elektroauto.

BMW i3 tehnoloģija un piedziņa turpinās pastāvēt iekš MINI Cooper SE. MINI Cooper SE izmanto tehnoloģijas no i3, taču tās tiek apvienotas ar parasto sērijveida virsbūvi un priekšpiedziņu. BMW i sākotnējais projekta vadītājs un atbildīgais par oriģinālo BMW i3 un i8 Ulrihs Kranzs (Ulrich Kranz) arī turpina savas gaitas citviet – viņš nesen tika apstiprināts par jauno Apple iCar projekta vadītāju.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

5 2 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
1 Komentārs
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Riepa
29/06/2021 16:18

Ko lai dara, ja amerikāņi pieprasa lielākus auto un BMW jau ir gatavi jaunajiem i4 un iX? Citas markas arī labas un man arī i3 tīri labi patīk, pat bargā ziemā “lec no pusapgrieziena”.

1
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: