Volkswagen 8 elektroauto, kas tūlīt jau būs nopērkami
Gaidot 8. maiju, kad Volkswagen prezentēs pirmo mašīnu no I.D. līnijas, ko sāks ražot šī gada rudenī, ir vērts paskatīties, kas vēl būs piedāvājumā.
Gaidot 8. maiju, kad Volkswagen prezentēs pirmo mašīnu no I.D. līnijas, ko sāks ražot šī gada rudenī, ir vērts paskatīties, kas vēl būs piedāvājumā.
Jau rīt Volkswagen prezentēs I.D. Neo/eGolf/3 un atvērs tā iepriekšrezervēšanu. To sāks ražot rudenī, bet dažiem jau ir bijusi tā veiksme ar to izbraukt.
Līdz 2022. gadam VW piedāvājumā būs Tesla Model S konkurents, vairāki krosoveri, hečbeks un jaunais Mikrobus. Pirms šī svinīgā pasākuma, ir vērts apskatīt, kā tie izskatīsies, jo nākamajos mēnešos par tiem dzirdēsim aizvien vairāk.
I.D. Neo
Jau 2016. gadā VW prezentēja I.D. konceptu, kas bija pirmais no 8 šodien zināmajiem konceptiem. Uz MEB platformas bāzētais I.D. bāzes modelis dos 330 km lielu autonomiju, bet ar lielāko bateriju paku apveltītais – 550 km. Lai gan tas pēc ārējiem un iekšējiem parametriem ir teju identisks Golf, nesajauciet abus. Pat ne ar eGolf.
Tas būs aprīkots ar 7.2 kW vai 11 kW Type 2 (lēnā) un 125 kW CCS Combo 2 (ātrā) uzlādes sistēmu.
I.D. Crozz
Šis krosovers būs pieejams jau nākamgad, bet tas dienasgaismuieraudzīja 2017. gada Šanhajas autoizstādē. Atšķirībā no augstāk minētā I.D., kas būs ar aizmugurējo piedziņu, šis būs aprīkots ar pilnpiedziņu un spēs veikt līdz 500 km ar vienu uzlādi.
I.D. Roomzz
Pārdošanā no 2021. gada. Roomzz, kā jau nosaukums saka priekšā, ir viens no lielākajiem. Ar trīs rindām sēdvietām, 450 km autonomiju, 225 kW, 82 kWh lielu bateriju paku tas izripoja uz šī gada Šanhajas autoizstādes mēles.
I.D. Buggy
Ja šis elektroauto nonāks pārdošanā, tas noteikti būs visjautrākais no visiem. Tas daudziem asociēsies ar bagijiem un braukšanu pa bezceļiem. 149 kW jauda, 349 Nm griezes moments, 62 kWh bateriju paka ir tas, ko sola koncepts, kas, iespējams, nerealizēsies.
I.D. Buzz
Jau kopš pirmo reizi tas tika izziņots publikai, tas ir kļuvis par visgaidītāko I.D. modeli. Šis koncepts pagājušajā gadā bija apskatāms Tallinā. Diemžēl, tas neparādīsies uz ražošanas līnijas ātrāk par 2022. gadu, bet tas sola 440 – 550 km autonomiju, 275 kWlielu jaudu un daudz vietas iekš tā priekš ģimenes un draugiem.
I.D. Buzz Cargo
Diži neatšķiroties no “parastā” Buzz, Cargo variants ir bez aizmugurējiem logiem un sēdvietām, bet aprīkots ar saules paneļiem uz jumta. Šis būtu industriālais variants augstāk esošajam, kas vairāk domāts ģimenēm. Protams, to redzēsim ne ātrāk kā 2022. gadā.
I.D. Vizzion
Kamēr Buzz, Crozz un Roomzz (VW patīk “z” burts) ir tendēti tiem, kas priekšroku dod krosoveriem, I.D. Vizzion ir sedans. Ar 111 kWh lielu bateriju paku VW sola līdz 650 km autonomiju ar 225 kW lielu jaudu. To varēsim sagaidīt 2022. gadā.
I.D. R Pikes Peak
Diez vai šis elektroauto, kas tagad dodas gāzt vienu rekordu pēc otra, nonāks pārdošanā. Ar 507 kW jaudu VW 2018. gadā pārsita Pikes Peak rekordu, finišējot zem 8 minūtēm (7:57.148).
Ņemot vērā, ka MEB platforma ir pieejama visai VW grupai, Ford un citiem interesentiem, tuvākajos gados elektromobiļu kļūs krietni vairāk. Cerams, ka līdz tam VW grupa atrisinās bateriju problēmu.