SUR-RON Light Bee L1e X apskats (+video)
Elektrisks mopēds, kas pārsteidz ar regulējamu piekari, griezes momentu un vieglo svaru. Šāds apvienojums sniedz negaidīti baudāmu braukšanas pieredzi gan bedrainajās Rīgas ielās, gan meža takās.
Elektrisks motocikls, kas pārsteidz ar regulējamu piekari, griezes momentu un vieglo svaru. Šāds apvienojums sniedz negaidīti baudāmu braukšanas pieredzi gan bedrainajās Rīgas ielās, gan meža takās.
Man bija tas prieks izmēģināt YouTube daudz redzēto un potenciāli vienu no jēgpilnākajiem divriteņu braucamajiem, pateicoties Surron.lv. Pirmajā dienā devos izbraucienā pa vietējiem Saulkrastu mežiem, 4x braucu uz veikalu pēc nekā un beigās pustumsā iemaldījos dubļainā takā, kur patiešām novērtēju SUR-RON Light Bee L1e X svara priekšrocību pret smagākiem motocikliem.
65 kg vieglo braucamo ir viegli izstumt no dubļainas peļķes vai pacelt un apgriezt braukšanai citā virzienā, ja sanācis iebraukt kailcirtē. Pateicoties griezes momentam, smiltis tas pārvar viegli un pat, ja sanāk iestigt, tad tā svars stumšanai ir daudz pateicīgāks par 200 kg alternatīvām.
SUR-RON Light Bee L1e X piedāvā divus braukšanas režīmus – eco un sport, kas piedāvā attiecīgi 3 kw un 6 kw jaudu. Sport režīmā izdevās nobraukt ap 50 km, bet eco ap 80 km.
Otrajā man atvēlētajā dienā pievienojos izbraucienā pa meža ceļiem un bezceļiem maršrutā Berģi-Inčukalns kopā ar pēc skata nopietnākiem braucamajiem. Tā kā visu dienu nejēdzīgi lija, safilmēt neizdevās. Tomēr kārtīgi izmēģināt SUR-RON kaujas apstākļos gan sanāca.
Paralēli izmēģināju dažādu kubatūru enduro motociklus. Lai gan tie ir jaudīgāki, dodot ručkā rats spolē un uz priekšu arī kaut kā iet, toties sajūta ar šo elektronu rijēju ir pārliecinošāka. Svara piekares un veiktspējas savienojums grūtāku situāciju pārvarēšanai lielajiem močiem aizņēma vairāk laika kā man ar Light Bee L1e X.
Domāju, ka šis ir lielisks pārvietošanās veids kā pilsētā tā ārpus tās. Nobraucamo attālumu var palielināt ar aftermarket papildu bateriju, kas ļaus pieveikt ievērojami vairāk kilometru, netraucējot sēņotājus un citus meža iemītniekus.
Motocikls atbilst L1e reģistrācijas kategorijai un ir atļauts to vadīt no 14 gadu vecuma, iegūstot mopēda vadītāja apliecību (AM kat.).