Elektrotransportlīdzekļu Latvijā

Ātrās uzlādes stacijas

Uzlādēts

Tavs ceļvedis atjaunīgajā enerģijā

Audi e-tron 50 quattro

Audi atklāj lētāku e-tron variantu

2019. gada 9. augusts

Audi e-tron 50 quattro visos aspektos ir vājāks par jau zināmo e-tron 55. Tomēr atšķirības ir pietiekami nebūtiskas, lai cenas starpība pievilinātu potenciālos pircējus.

Pēc e-tron 55 quatrro prezentēšanas Audi publikai atrādīja e-tron Sportback konceptu. Tas lika domāt, ka Sportback būs nākamais no e-tron sērijas, bet Audi nolēma pārsteigt ar pirmā pilnīgi elektriskā e-tron mazāku versiju – e-tron 50 quattro.

Jaunais e-tron ir aprīkots ar mazāku bateriju paku – 71 kWh, kas ir par 25% (24 kWh) mazāka par e-tron 55 bateriju paku. Ar to var nobraukt 299 km (WLTP) bez nepieciešamības uzlādēt (Audi e-tron 55 spēj 417 km). Motori ir mazāk jaudīgi – 230 kW pret 300 kW, un uzlādes jauda arī – 120 kW pret 150 kW.

Tomēr reti kuru interesēs tas, ka e-tron 50 quattro ir uz datu lapas vājāks par vecāko brāli. Galvenie izvēles faktori starp abiem modeļiem ir autonomija un cena, jo vizuāli abas mašīnas ir teju identiskas. Ja tie papildu 118 km tiešām ir no svara, tad ir jābūt gatavam par to piemaksāt… aptuveni 11’000 € vairāk. Vācijā šī SUV sākuma cena būs mazāka par 70 000 €. Cena Latvijā tiks izziņota šī gada rudenī.

Ražošana sāksies šī gada beigās, kad arī Eiropas dīleri tos saņems. Tomēr, ņemot vērā, ka šis modelis ir paredzēts vienīgi Eiropai, jāpieļauj, ka Audi gatavojas kam citam.

Viens iemesls, kāpēc Audi varētu vēlēties izlaist šo modeli šobrīd, ir tas, ka mazāka bateriju paka nozīmē to, ka būtu vieglāk ražot vairāk mašīnu. Audi joprojām cīnās par to, lai apmierinātu ražošanas vajadzības, kas šobrīd tiek bremzētas dēļ nepietiekamas bateriju piegādes.

Audi e-tron 50 quattro:

  • Cena – ~70’000 €
  • Autonomija – 299 km (WLTP)
  • Bateriju pakas lielums – 71 kWh
  • Lēnās uzlādes max jauda – 11 kW (46 km/h)
  • Ātrās uzlādes max jauda – 120 kW (505 km/h)
  • Cena/autonomija – 234.11 €/km
  • Cena/kWh – 985 €/kWh
  • Autonomija/kWh – 4.21 km/kWh (23.74 kWh/100 km)

Kārlis Mendziņš

Atrasts pie elektroierīcēm. Mīlestība pret jaunajām lietām izaugusi kopā ar bakalaura grādu elektroinženierzinātnēs. Brauc ar elektromobili kopš 2017. gada bargās ziemas (-30°C) un kopš tā laika ne reizi nav noslāpis.
Kārlis Mendziņš
Patika raksts? Atbalsti Uzlādēts iekš Patreon!
Audi atklāj lētāku e-tron variantu 14

3
Komentāri

avatar
2 Komentāru pavediens
1 Pavediena atbildes
3 Sekotāji
 
Komentārs ar visvairāk reakcijām
Karstākais pavediena komentārs
3 Komentāru autori
VisvaldisKārlis MendziņšN.R. Neseno komentāru autori
  Pieraksties  
jaunākais vecākais visbalsotākais
Paziņojums no
Visvaldis
Viesis
Visvaldis

Mani nepriecē spoguļu vietā uzliktie “rudimenti” !

N.R.
Viesis

Vācijā šī SUV sākuma cena būs mazāka par 70 000 €.

Es šo izlasīju kā “Auto cena būs par 70000 mazāka kā otra auto cena” 🙂 Un “Mazāka” var būt arī 30000. Tā ka īsti nesapratu ko sagaidīt.