Bentley vadītājs par elektrisko nākotni. Sporta mašīnas vairs nav daļa no tās.

0
Bentley Bentayga Hybrid

Bentley Bentayga Hybrid

Adrians Halmarks (Adrian Hallmark), Bentley vadītājs, sola, ka nākotnē no šī luksusa brenda var sagaidīt vairāk hibrīdus un mazu krosoveru.

Autoindustrijā maz kas līdzinās bagātības simbolam kā Bentley. Adrians Halmarks ir savā amatā tikai kopš februāra, bet ar savām bagātajām statistiķa zināšanām ļoti palīdzējis šim nišas segmenta autoražotājam sagatavoties nākotnei, kas ietver hibrīdus un elektromobiļus – lauki, kuros Bentley vēl nav īpaši pazīstams.

“Ja man pirms pieciem gadiem kāds jautātu, es teiktu, ka cilvēki nevēlas hibrīdus,” viņš teica “Autocar”. “Tie nojauc ražotāju robežas un cilvēki nevēlas daļējus risinājumus, ja neskaita nodokļu atlaides. Šodien situācija ir citādāka. Daži brendi – negribu visu laiku pieminēt Porsche, bet Panamera ir piemērs – ir spējuši nostādīt savus hibrīdus kā labākos, ko pircējs var nopirkt. Jautri un efektīvi vienlaicīgi. Viņi ir atkoduši to riekstu. Mums arī tā ir jādara.”

Šī gada sākumā Bentley izlaida Bentayga Hybrid un Flying Spur Hybrid prototips ir manīts testa laukumos. Līdz 2025. gadam uzņēmums plāno piedāvāt visiem modeļiem hibrīda versiju. Pilnīgi elektrisks transportlīdzeklis (ETL) arī tiek veidots, bet, kā saka Halmarks, tam ir jābūt taisītam ļoti pareizi, lai tas apmierinātu Bentley klientus.

“37 % mūsu klientu ir apdomājuši ETL iegādi. Viņi ir gatavi tiem un saprot, ka pilsētas tos vēlēsies. Tomēr viņi grib vairāk kā ekoloģisku mašīnu. Viņi vēlas lielisku piekari, veiktspēju, savienojamību un nostrādi. Viņi vēlas iegūt nevis zaudēt.”

Bentley ir pilnībā pārliecināti, ka slaida sporta automašīna nav plānā. Tas ir tādēļ, ka šim segmentam nav jaunu pircēju. Tieši pretēji – demogrāfijas dati liecina, ka sporta mašīnu pircēji ir gados veci cilvēki, bet jauni cilvēki ar liekiem naudas resursiem izvēlas pirkt luksusa krosoveru. Tāpēc Bentley veidot jauni krosover, kas būtu nedaudz mazāks par Bentyaga.

Halmarks nav uztraucies par uzlādes staciju infrastruktūru, jo par to domā citi.

“Porsche, VW, BMW un Mercedes ir tīkla partneri, kas izveidos uzlādes infrastruktūru visā Eiropā – Ionity. Pēc 18 mēnešiem katrā lokācijā, kas nebūs tālāk par 120 km attālumā no citas lokācijas, būs 6 uzlādes stacijas, kas spēs uzlādēt Porsche Mission E 20-30 minūtēs.”

Avots: Autocar

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: