Citroën Ë-C4 – 100% ëlektrisks
Citroën ir publicējuši bildes ar jauno C4, kas būs arī elektrisks. Jaunais Citroën C4 izskatās ierastāk par C4 Cactus, ko tas aizstāj, un tas ir nedaudz augstāks ar nolūku mazināt atšķirības starp hečbekiem un krosoveriem.
Citroën ir publicējuši bildes ar jauno C4, kas būs arī elektrisks. Jaunais Citroën C4 izskatās ierastāk par C4 Cactus, ko tas aizstāj, un tas ir nedaudz augstāks ar nolūku mazināt atšķirības starp hečbekiem un krosoveriem.
Citroën mūsdienās ir pazīstami ar neierasta izskata krosoveriem – C3 Aircross un C5 Aircross. Tagad franču autoražotājs uzskata, ka ir pienācis laiks nākamajam posmam, koncentrējoties uz hečbekiem. Kompaktiem hečbekiem ir liela loma Eiropas tirgū, un tie 2019. gadā veidoja gandrīz 28% no C segmenta pārdošanas apjomiem. Jaunais C4 tiks piedāvāts trīs variantos – pilnīgi elektrisks (ë-C4 – 100% ëlectric) un 2 citos, kuri nevienam neinteresē.
Citroën ir publicējuši pirmās bildes un provizoriskās detaļas automašīnai, kas netieši aizstāj C4 hečbeku, kuru pārtrauca ražot 2018. gadā. ë-C4 – 100% ëlectric būs pirmais pilnībā elektriskais ģimenes hečbeks no PSA grupas (Peugeot, Citroën, Opel un citi). Citroën taupa plašāku informāciju līdz 30. jūnijam, bet sagaidāms, ka ë-C4 – 100% ëlectric izmantos to pašu tehnoloģiju, kas tiek lietota PSA grupas furgoniem un mazajiem hečbekiem, kas nozīmē, ka ë-C4 autonomija būs virs 300 km.
- Autonomija: 310 km (WLTP)
- Akumulators: 50 kWh
- Lēnās uzlādes max jauda: 11 kW (68 km/h)
- Ātrās uzlādes max jauda: 100 kW (620 km/h)
- Patēriņš – 6.2 km/kWh (16.12 kWh/100 km)
Jaunajā C4 ir uzlabota komforta programma, kas ietver hidraulisko piekari, ērtākus sēdekļus un “gaišu, nomierinošu” salonu. Citroën apgalvo, ka šīs īpašības ir izteiktākas tieši elektriskajā versijā, pateicoties tā “klusai darbībai un gludajai un baudāmajai braukšanas pieredzei”. Interjers ir piedzīvojis nozīmīgus jauninājumus ar patīkamākiem materiāliem, klimata kontroles slēdžiem, kas iztrūka iepriekšējās versijās, un lielāku, plašāku skārienekrānu.
Šī automašīna būs caur un cauri Citroën. Tā būs viens no trim vai četriem Citroën izaugsmes stūrakmeņiem. Mēs šajā segmentā esam atpazīstami un ar vislielāko klientu bāzi.
Citroën CEO Vincent Cobée intervijā priekš Autocar
ë-C4 – 100% electric ir piektais elektrificētais modelis, kas ticis paziņots 2020. gadā kā daļa no Citroën elektrifikācijas stratēģijas – pēc C5 Aircross SUV Hybrid, Ami, ë-Jumpy un ë-SpaceTourer. Pārdošanā tas nonāks šī gada beigās un baumo, ka tas maksās ap 30’000 €.
Uzlādēts viedoklis
Es jau gaidīju, ka būs kaut kas no Citroën šajā auto segmentā. Patiesībā, es gaidīju alternatīvu Peugeot e-208 un Opel Corsa-e vai Peugeot e-2008 un Opel Mokka-e, bet negaidīju kaut ko pa vidu. Nevajag piemirst, ka DS 3 Crossback e-tense ir atrādīts jau sen.
Vai nu kaut kas vēl tiek slēpts azotē, vai arī ir PSA grupas iekšējais sadalījums starp brendiem. Krosoveri ir populāri, bet es labprāt redzētu elektriskos C1 un C2, kas spēj kādus 250 km ar vienu uzlādi un sastādītu konkurenci jaunajam VW e-up!.