Elektroauto apkope/...
 
Share:
Notifications
Clear all

Elektroauto apkope/serviss

21 Posts
11 Users
2 Likes
8,444 Views
(@kmendzins)
Posts: 152
Estimable Member Admin
 
Publicējis: @tut-on-ham-on

Bet par to ka nav tik jaudīgas mašīnas - kā tu to domāji? 

V3 ir ar 250 kW jaudu. Porsche Taycan var paņemt max 270 kW, Tesla Model 3 - 250 kW, Audi e-tron - 150 kW, BMW šobrīd vienīgais elektroauto i3 - 50 kW, BMW sagaidāmais iX3 - 150 kW.

Nokļūdījos saistībā ar Taycan un nepietiekamo jaudu, bet atvaino par 20 kW starpību. Varam teikt, ka ir tikai 2 elektriskās mašīnas, kas teorētiski varētu izmantot šo novecojušo uzlādes staciju uz pilnu jaudu.

Jā, ir 350 kW uzlādes stacijas. Tās esmu redzējis video, ka Tesla īpašnieki labprāt izmanto.

Atgriezīsimies pie novecošanas. 250 kW jauda nozīmē, ka 1 minūtē tiek maksimums ieliktas 4.16 kWh. Tesla Model 3 patērē 15.6 kWh/100 km (WLTP). Savienojot šīs abas lietas, var teikt, ka mazāk kā 4 minūtēs ir uzlādēta enerģija priekš 100 km. Pieņemot tikai maksimumus, jo tehnoloģijas attīstās un mēs šeit runājam par novecojušām uzlādes stacijām. Tātad 15 minūšu laikā automašīna ar patēriņu, kāds ir Model 3, uzlādētu sev pietiekami, lai nobrauktu 400 km. Neslikti priekš vecas štelles.

Jā, Porsche Taycan sola kaut kad nākotnē iespējot 350 kW uzlādes iespēju. 350 kW nozīmē, ka 1 min var iegūt max 5.83 kWh. Taycan 4S Plus patēriņš ir 22 kWh/100 km (WLTP). 100 km ir mazāk kā 4 min. 15 min dod 397 km. Pārrēķinām to pašu priekš Model 3, pieņemot šoreiz, ka var izmantot 350 kW jaudu, 560 km 15 minūšu laikā.

Ir vairāk, bet kurā brīdī būs gana? 400 km vai 560 km 15 minūtēs. Pietiekami, lai brauktu vairākas stundas bez apstājas. Un joprojām to saucam par novecojušu.

Atcerieties - nav tāda lieta, kā pašlādējošs hibrīds

 
Posted : 22/11/2019 1:27 pm
Tut-On-Ham-on
(@tut-on-ham-on)
Posts: 83
Trusted Member
 

@kmendzins

Nu tur tev zināma taisnība + arī tas ka jo pilnāka baterija jo mazāku strāvu tā ķers no tīkla. bet tad atkal - jo vairāk paliek EV, jo vairāk gribētāju uz vienu uzlādes vietu, un kura tad galu galā  lādē ātrāk (kaut arī ne visus auto) + ir "future proof" ? 

 
Posted : 22/11/2019 2:05 pm
edzus84
(@edzus84)
Posts: 2
New Member
 

@raimondsn

Sveiks, ja ir intrese, ir 24 kWh baterija ar SOH 83,16% par 3000Eiro

 

 
Posted : 09/03/2020 6:38 pm
RaimondsN
(@raimondsn)
Posts: 3
New Member
 

@edzus84

Sveiks! 

Paldies, bet es vēl tā arī neesmu nopircis leaf. Nemaz nerunājot, ka pati bača būtu nomirusi. Pa lielam šāds piedāvājums man būtu aktuāls pēc gadiem 4...6 atkarībā kā dzīve iegrozās. 

Katrā ziņā info noderīgs, jo ir iespējas tikt pie lietotas bačas.

 

 
Posted : 10/03/2020 2:46 pm
krivits
(@krivits)
Posts: 9
Active Member
 

Vai kāds Nissan Leaf lietotājs ir saskāries ar LeafSpy aplikāciju,  ka tā nestrādā un nevar savienoties? Nevar redzēt baterijas stāvokli un kas notiek ar tās darbību?

 

 
Posted : 22/12/2020 10:56 am
(@a_dimants)
Posts: 6
Active Member
 
Publicējis: @krivits

Vai kāds Nissan Leaf lietotājs ir saskāries ar LeafSpy aplikāciju,  ka tā nestrādā un nevar savienoties? Nevar redzēt baterijas stāvokli un kas notiek ar tās darbību?

 

ir saskāries. 

Lai kā liktos, ka pie vainas App, beigās izrādījās, ka OBD puļķis bija nosprādzis. Un arī nebija pats lētākais. Tagad lietoju LeLink, kas maksā apt. 35eur ar piegādi.

https://www.amazon.de/OBD2-KFZ-Diagnoseger%C3%A4t-konfigurierbar-automatische-Ausschaltung-Energieverbrauch/dp/B0755N61PW

Ja lieto kaut ko, kas nav LeLink, ir diezgan liela iespēja, ka verķa ķīniešu klons (cenās zem 30eur liela daļa ir apšaubāmas izcelsmes kloni), kas nonācis Tavā rīcībā nedraudzējas ar LeafSpy. Pašķirsti helpu LeafSpy appā, tur diezgan detalizēti rakstīts, kurus var/vajag izvēlēties.

Ar citiem softiem tie lētuči mēdz pat strādāt, bet LeafSpy kaprīzāks. 

 
Posted : 22/12/2020 9:43 pm
krivits reacted
Page 2 / 2
Share:

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: