Kia EV6 kronēts par 2022. gada Vācijas Gada Premium auto

0

Pilnīgi jaunais Kia EV6 elektriskais krosovers ir ievēlēts par 2022. gada automašīnu konkursa “Vācijas Gada auto” (GCOTY) “Premium” kategorijā. Prestižais pagodinājums gūts laikā, kad visā pasaulē turpinās novatoriskā krosovera ļoti gaidītā debija.

Kia EV6

Kia EV6 (Publicitātes attēls)

Pilnīgi jaunais Kia EV6 elektriskais krosovers ir ievēlēts par 2022. gada automašīnu konkursa “Vācijas Gada auto” (GCOTY) “Premium” kategorijā. Prestižais pagodinājums gūts laikā, kad visā pasaulē turpinās novatoriskā krosovera ļoti gaidītā debija.

Cīņā par augstāko apbalvojumu inovāciju pilnajam krosoveram EV6 pretī stājās ļoti daudzveidīgs citu pretendentu klāsts, tostarp Hyundai IONIQ 5, Volkswagen ID.4, Audi Q4 e-tron, Mercedes-Benz C-klase un citi. Konkursa žūrija, ko veido 20 auto žurnālisti, “Premium” kategorijas uzvarētāju noteica, vērtējot jaunos modeļus ar bāzes cenu no 25 000 līdz 50 000 eiro.

EV6 ir ne tikai pirmais Kia, kurš būvēts uz mūsu jaunās E-GMP (Electric-Global Modular Platform) platformas, bet arī pirmais auto, kurš veidots atbilstoši mūsu jaunajai un drosmīgajai “Pretpoli pievelkas” (“Opposites United”) dizaina filozofijai, un lepni valkā pilnīgi jauno uzņēmuma logotipu. EV6 emocionālais dizains, dinamiskā veiktspēja, iespaidīgā elektriskā sniedzamība un īpaši ātras uzlādes iespējas to patiesi izceļ kā kaut ko īpašu. Mēs lepojamies, ka saņemam “Vācijas Gada Premium auto” balvu, jo tā ir atzinība mūsu dinamiskās Kia komandas izcilajam darbam.

Luks Donkervolke, Hyundai Motor Group galvenais radošais direktors

Papildus trim galvenajām kategorijām, kas bija “Kompaktie auto” ar cenu līdz 25 000 eiro, “Premium” ar auto cenu starp 25 000 un 50 000 eiro, un “Luksusa auto”, kas ietver automobiļus ar cenu virs 50 000 eiro, konkurss bija papildināts ar “Jaunās enerģijas” kategorijas automobiļiem, kurus darbina tikai akumulatori vai ūdeņradis. Šajā kategorijā Kia EV6 ierindojās augstajā otrajā vietā, uzreiz aiz Hyundai IONIQ 5.

Ir fantastiski pieredzēt, kā EV6 iegūst “Vācijas Gada Premium auto” balvu. Kaut gan mūsu novatoriskā elektriskā krosovera piegādes sākās tikai pirms neilga laika, šis pagodinājums ir nepārprotama atzinība tam, ka EV6 jau tagad uzstāda jaunus standartus nobraucamā attāluma, veiktspējas, salona ietilpības un tehnoloģiju ziņā.

Džeisons Jongs, Kia Europe prezidents

Pilnīgi jaunais Kia EV6 krosoveru tirgū ienāk ar lielu elektrisko sniedzamību, bezizmešu jaudu, 800V sevišķi ātro uzlādi un izteiksmīgu stilu. EV6 spēj ar vienu uzlādes reizi nobraukt līdz pat 528 kilometriem (atbilstoši WLTP ciklam), kurpretī progresīvā 800V uzlādes tehnoloģija nozīmē, ka autobraucējs savu auto no 10 līdz 80 procentiem var uzlādēt 18 minūtēs.

EV6 ir arī pirmais akumulatoru elektriskais Kia automobilis, kas būvēts uz E-GMP (Electric-Global Modular Platform) platformas, un pirmais posms Kia pārejā uz jauno elektrifikācijas laikmetu, kurā zīmola sauklis būs “Kustība, kas iedvesmo” (“Movement that inspires”). “Plāna S” ietvaros Kia plāno periodā līdz 2026. gadam izlaist 11 jaunus elektroauto modeļus, tai skaitā septiņus akumulatoru elektriskos auto, kuru bāze būs E-GMP platforma.

Kia EV6 pie uzlādes stacijas
Kia EV6 pie uzlādes stacijas

Klienti jauno EV6 var izvēlēties klasiskās piedziņas vai pilnpiedziņas versijās ar palielinātas sniedzamības (77,4 kWh) vai standarta sniedzamības (58,0 kWh) augstsprieguma gaitas akumulatoriem. 77,4 kWh akumulators darbojas pārī ar 168 kW (229 ZS) elektromotoru, kurš piedzen aizmugurējās ass riteņus. Tai pašā laikā AWD modeļiem ir divi elektromotori, un to kopējā jauda sasniedz 239 kW (325 ZS). Uz vēl lielāku veiktspēju orientēts visu riteņu piedziņas EV6 GT ar 430 kW (585 ZS) un spēju paātrināties līdz 100 km/h tikai 3,5 sekundēs pārdošanā nonāks 2022. gada nogalē. 58,0 kWh akumulators darbojas pārī ar 125 kW (170 ZS) elektromotoru, kurš piedzen aizmugurējos riteņus, kamēr AWD modeļiem ar diviem elektromotoriem kopējā jauda sasniedz 173 kW (235 ZS).

Kia elektriskais krosovers EV6, kura pārdošana tik tikko ir sākusies, ir arī Eiropas Gada auto 2022 uzvarētājs.

Uzlādēts viedoklis

2019. gadā daudziem bija pārsteigums, ka Tesla atņēma titulu pašiem vāciešiem Vācijas gada auto ceremonijā. Tagad Kia to izdarīja premium klasē. Joprojām daudziem ir aizspriedumi par to, ka korejiešu automašīnas nav tik labas, bet, lūk, rezultāts – paši vācieši atzīst, ka korejieši ir labāki. Gan premium, gan jaunās enerģijas klasēs. Ja vēl uzliekam pa virsu visam, ka Tesla tagad Vācijā ražo savas automašīnas, mēs sākam redzēt pirmās industrijas pārmaiņu sekas.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: