Elektrotransportlīdzekļu Latvijā

Ātrās uzlādes stacijas

Uzlādēts

Tavs ceļvedis atjaunīgajā enerģijā

T-log

Pilnīgi elektrisks un autonoms baļķu vedējs

2018. gada 9. augusts

Pamazām elektrība pārņem visus transporta sektorus un jaunie uzņēmumi ir pieķērušies baļķu vedējiem.

Zviedru jaunuzņēmums Einride ir atklājuši The T-log, kas ir autonoma un pilnībā elektriska mašīna pielāgotu baļķu pārvadāšanai.

Einride vadītājs Roberts Falks (Robert Falck) atklāšanā teica:

“Einride nepārtraukti attīsta autonomijas un pilnīgi elektriskos automobiļus, lai virzītu transporta sektoru pāriešanai uz ilgtspējīgu nākotni. Ar T-Log esam radījuši transportlīdzekli, kas spēj izturēt skarbākajos apstākļos. Šie vēl ir neatklātā zona mums, bet tai ir milzīgs tirgus potenciāls priekš ar baterijām darbinātiem autonomiem transportlīdzekļiem.”

Uzņēmums sola, ka T-log spēs veikt 200 km ar vienu uzlādi un tam ir 200 kWh bateriju sistēma.

 

T-log izmanto Nvidia Drive pašbraukšanas platformu un var operēt gan autonomi, gan ar tālvadību.

“T-log nav vadītāja kabīnes, bet to cilvēks var kontrolēt attālināti, atrodoties pat simtiem kilometru attālumā, izmantojot Phantom Auto teleoperāciju drošības tehnoloģiju, kas ir radīta, lai nodrošinātu drošu un vieglu telekomunikāciju protoklu pat 4G tīklā. Tas, ka nav vadītāja kabīnes, atļauj veidot mazāku transportu, palielinot kravas ietilpību, fleksibilitāti, zemākas ražošanas izmaksas, zemākas darbības izmaksas un optimizēt enerģijas patēriņu. Tas viss ļauj T-log strādāt tikai no baterijām pat sarežģītos vides apstākļos.”

Einride nav atklājuši, kad T-log varēs iegādāties un kāda būs cena, bet tas, ka nav vadītāja kabīnes, nozīmē to, ka tas būs lētāks variants par alternatīvām.

Kravas ietilpība 15 euro-paletes
Distance 200km ar vienu uzlādi
Max ātrums 85km/h (ierobežots elektroniski)
Baterijas ietilpība 200kWh
Izmērs 7 x 2.5m
Svars 26 tonnas (piekrauts)

Avots: Electrek

Kārlis Mendziņš

Atrasts mētājamies pie elektroierīcēm. Mīlestība pret jaunajām lietām izaugusi kopā ar bakalaura grādu elektroinženierzinātnēs. Brauc ar elektromobili kopš 2017. gada bargās ziemas (-30°C) un kopš tā laika ne reizi nav noslāpis.
Kārlis Mendziņš

Latest posts by Kārlis Mendziņš (see all)

Patika raksts? Atbalsti Uzlādēts iekš Patreon!
Pilnīgi elektrisks un autonoms baļķu vedējs 1

Komentāri

avatar
  Pieraksties  
Paziņojums no