Atrāda Renault Mégane E-Tech Electric pirms ražošanas

0

Mégane eVision konceptauto, kas tika atklāts Renault eWays pasākuma laikā, ir Renault pirmie soļi ceļā uz C segmenta elektromobiļa izstrādāšanu. Tādējādi zīmols paplašinās savu pilnībā elektrisko vieglo automobiļu klāstu, kurā pašlaik ir pieejami tādi modeļi kā Twingo E-Tech Electric un pārdotākais elektroauto B segmentā – ZOE.

Renault Mégane E-Tech Electric

Renault Mégane E-Tech Electric

Mégane eVision konceptauto, kas tika atklāts Renault eWays pasākuma laikā, ir Renault pirmie soļi ceļā uz C segmenta elektromobiļa izstrādāšanu. Tādējādi zīmols paplašinās savu pilnībā elektrisko vieglo automobiļu klāstu, kurā pašlaik ir pieejami tādi modeļi kā Twingo E-Tech Electric un pārdotākais elektroauto B segmentā – ZOE.

Uz CMF-EV platformas balstītais jaunais Renault Mégane E-Tech Electric ir aprīkots ar 160 kW (217 ZS) elektrodzinēju un 60 kWh akumulatoru, kas nodrošina līdz pat 450 km gaitas rezervi WLTP ciklā. Šis modelis, ko dēvē arī par MéganE (izrunā “Mégane e”), savas aprises atklās šovasar, kad Renault inženieri ar 30 pirmsražošanas sērijas automašīnām dosies izbraucienos pa koplietošanas ceļiem.

Automobilis tiek ražots Duē rūpnīcā, un visas pirmsražošanas sērijas automašīnas tiks pārklātas ar unikālu, Renault dizaina nodaļas izstrādātu rakstu. Dizains izceļ uzņēmuma jaunā un ikoniskā logotipa līnijas un formas, kā arī rada kamuflāžas efektu.

Renault – vēsturisks mobilitātes zīmols un elektrisko transportlīdzekļu līderis Eiropā – vienmēr ir izstrādājis inovatīvus automobiļus. Ar stratēģisko plānu “Renaulution” Renault ir uzsācis vērienīgu, jaunu vērtību radošu transformāciju, virzoties uz konkurētspējīgāku, līdzsvarotāku un elektrificētāku automobiļu klāstu. Tā mērķis ir iemiesot mūsdienīgumu un inovatīvas tehnoloģijas enerģijas mobilitātes pakalpojumu jomā automobiļu nozarē un arī ārpus tās.

Uzlādēts viedoklis

Interesanti, ka Renault nav piebilduši neko par lielākas baterijas pieejamību. Nissan Ariya, kas arī tiek taisīt uz šīs jaunās platformas, būs ar 87 kWh bateriju. Nav tā, ka 60 kWh un 450 km autonomiju būtu maz, bet tomēr būtu patīkami, ja būtu izvēles iespējas. Līdzīgi kā šobrīd ir ar Hyundai Kona – 39 kWh vai 64 kWh. Iespējams to piedāvās vēlāk kā uzlabojumu.

Ja jau mēs runājam par nākotni, nepacietīgi gaidām, kā izskatīsies un kādi būs tehniskie parametru Renault 4 un Renault 5.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

5 1 balsojums
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: