Tavs Auto TV apskata BMW iX

0

Katram autoražotājam tā modeļu paletē ir kāds īpašs auto, ar kura palīdzību tas vēlas visai pasaulei parādīt savu varēšanu un demonstrēt moderno tehnoloģiju ienākšanu autobūvē.

BMW iX

BMW iX

Katram autoražotājam tā modeļu paletē ir kāds īpašs auto, ar kura palīdzību tas vēlas visai pasaulei parādīt savu varēšanu un demonstrēt moderno tehnoloģiju ienākšanu autobūvē.

Tavs Auto TV šīs reizes testa objekts ir aprīkots ar diviem motoriem – to jauda ir 523ZS, 100 km/h tas spēj sasniegt 4,6 sekundēs. Un vēl – lai to paveiktu, BMW iX nav nepieciešama degviela, jo, neskatoties uz saviem iespaidīgajiem izmēriem, tas ir 100% elektroauto! Pavisam BMW saviem klientiem piedāvā trīs atšķirīgas iX jaudas versijas. 326, 523 vai 618 ZS tikko prezentētajā BMW iX M60 modifikācijā!

Šo 110’000 eiro vērto auto nodots vērtēšanā cilvēkam, kurš gluži labi varētu izprast šī auto būtību – kaut vai tā iemesla dēļ vien, ka spēj to atļauties. Armands Broks ir finanšu tehnoloģiju uzņēmuma „TWINO Grupa” dibinātājs – tā ir starptautiska finanšu pakalpojumu kompānija, kas darbojas kā investīciju platforma un kurā iesaistīti ap 500 darbinieku vairākās valstīs.

Pats Armands šajā jomā darbojas jau 14 gadus un tam līdzās iesaistījies arī nekustamo īpašumu attīstīšanā, kur savam darbam sajūt „taustāmu atdevi”.

BMW iX (xDrive 40, xDrive50 un M60):

  • Autonomija (WLTP): 372, 549 un 499 km
  • Autonomija (EV-Database): 350, 505 un 485 km
  • Uzlāde (AC, lēnā): 11 kW (45 km/h)
  • Uzlāde (DC, ātrā): 150, 200 un 200 kW (470, 620 un 590 km/h)
  • Akumulators (lietojamais apjoms): 71.0, 105.2 un 105.2 kWh
  • Motora jauda: 240, 385 un 455 kW
  • Apgriešanās diametrs: 12.8 m

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

5 1 balsojums
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: