Volkswagen elektroauto, kas maksās mazāk nekā 25 000 € – ID. 2all

3

Volkswagen ID. 2all piedāvās 450 km ar vienu uzlādi, uzlādēsies 20 min laikā un maksās mazāk nekā 25 000 €. Ražošana sāksies 2025. gadā uz jaunās MEB Entry platformas.

Volkswagen ID. 2all concept

Volkswagen ID. 2all concept. Avots: Volkswagen Newsroom

Volkswagen ID. 2all piedāvās 450 km ar vienu uzlādi, uzlādēsies 20 min laikā un maksās mazāk nekā 25 000 €. Ražošana sāksies 2025. gadā uz jaunās MEB Entry platformas.

Virsi Degviela Hvo Adsell Destop Mobile Giga 932x300

Turpinot Volkswagen uzsākto elektrifikācijas plānu, ID saimi, kas šobrīd sastāv no ID. 3, ID. 4, ID. 5, ID. 6 un ID. Buzz (un šo modeļu variācijām), papildina nākamais modelis – ID. 2all. Šis gan šobrīd ierindojas pie pārējiem konceptauto – ID. 7 un ID. Life – un plānojas būt ielās 2025. gadā.

Mēs strauji un fundamentāli pārveidojam uzņēmumu – ar skaidru mērķi padarīt Volkswagen par īstu mīlestības zīmolu. ID. 2all parāda, kur mēs vēlamies virzīt zīmolu. Mēs vēlamies būt tuvu klientam un piedāvāt augstākā līmeņa tehnoloģijas apvienojumā ar fantastisku dizainu. Mēs īstenojam pārveidi ātrā tempā, lai nodrošinātu elektrisko mobilitāti masām.

Tomass Šēfers, Volkswagen Passenger Cars izpilddirektors

ID. 2all (2all – paredzēts visiem (vārdu spēle)) varētu būt īpaši pieprasīts pilsētniekiem un koplietošanas pakalpojumu sniedzējiem, jo ārējās dimensijas tam būtu kā Volkswagen Polo, bet iekšējā ietilpība kā Volkswagen Golf. Līdzīgi kā ID. 3 ārēji ir kā Golf, bet iekšā kā Passat. Te gan jāpiebilst, ka ar 490 litru bagāžnieku ID. 2all pamatīgi ieliek Golf 380 litru bagāžniekam.

Volkswagen ID. 2all concept car
Volkswagen ID. 2all concept. Avots: Volkswagen Newsroom

Mēs pārnesam tipiskos Volkswagen tikumus uz jauno mobilitātes pasauli: visaugstāko kvalitāti un meistarību, izcilu programmatūru un digitālos pakalpojumus ar patiesu pievienoto vērtību. Šeit galvenā uzmanība vienmēr tiek pievērsta mūsu klientu vajadzībām un prasībām.

Imelda Labbe, Volkswagen zīmola vadības padomes locekle

Izmantojot jauno MEB Entry (īsāka garenbāze un LiFePo4 bateriju ķīmija) platformu, ID. 2all būs aprīkots ar 166 kW motoru, tā prognozētais WLTP rādītājs ar vienu uzlādi būtu līdz 450 kilometriem un 20 min (10-80%) uzlādi. Pēc šiem rādītājiem varam spekulēt, ka baterijas energoietilpība būtu aptuveni 65 kWh un maksimālā uzlādes jauda būtu 150 kW. Šobrīd gan zīmols klusē par V2X iespējām.

ID. 2all būs pirmais MEB transportlīdzeklis ar priekšējo riteņu piedziņu. Mēs izmantojam lielo elastību, ko piedāvā mūsu modulārās elektriskās piedziņas (MEB) platforma, un ar MEB Entry platformu noteiksim jaunus standartus tehnoloģiju un ikdienas lietojamības ziņā.

Kais Grūnits, Volkswagen zīmola vadības padomes loceklis

Koncepta bildēs var redzēt, ka Volkswagen ir pārdomājis salona funkcionalitāti. Ir lielāks informatīvais ekrāns aiz stūres, uz stūres ir tipiskās pogas un rimbuļi ekrāna skata un mūzikas skaļuma regulēšanai, starp priekšā sēdošajiem ir parādījies grozāms rimbulis, kas varētu vai nu palīdzēt ar multimediju ekrānu, vai nu pārslēgt kustības režīmu (P, R, N, D).

Starp tuvākajiem jaunumiem no Volkswagen mēs šogad iepazīsim atsvaidzināto ID. 3, ID. Buzz ar garo bāzi (7 vietām) un ID. 7. Vēl tiek solīts kompakts krosovers (T-Roc/T-Cross līdzinieks?) 2026. gadā un ID. Life, kas maksātu mazāk nekā 20 000 €. Volkswagen plāno līdz 2030. gadam sasniegt to, ka elektroauto pārstāv 80% no Eiropas pārdotajām vienībām.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

5 1 balsojums
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
3 Komentāri
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
ernesto
ernesto
Viesis
18/03/2023 12:17

tāds elektrisks mēsls VW up izpildījumā pa tādu pašu naudu jau ir bijis.
vecs krabis jaunā kulītē 🙂

HANS-PETER
HANS-PETER
Viesis
Atbilde  ernesto
20/03/2023 16:22

Atvainojiet, neizlasīju pietiekami labi! e-Up darbības rādiuss bija aptuveni 200 km, 2all ar vienu uzlādi vajadzētu nobraukt 450 km! Ka tas ir vairāk nekā 2000 eiro par nederīgu auto, šķiet skaidrs! Tas ir jauns jaunākās paaudzes auto, kurā jau daudz kas ir uzstādīts! Nav e-meslu, ka viņi nevarētu atļauties saprātīgu auto, kas nodrošinās cilvēces un planētas nākotni, es labi saprotu! Bet, ja mēs šodien neko nedarīsim, par to maksās nākamās paaudzes! Mēs jau esam daudz par vēlu, bet diemžēl mums nav rezerves planētas! Sēdies tik lieliskā elektromobilī un mazliet pabrauc ar to, tas ir vienīgais veids, kā gūt priekšstatu un izteikties! Ne viss jaunais ir arī labs! Bet 100 gadus vecā tehnoloģija joprojām darbojas tikai dīzeļdegvielas skandāla dēļ!

Kaspars
Kaspars
Viesis
16/03/2023 10:03

Nu ja cena tāda arī būs kā solīts, tad pilsētā nekas vairāk nav vajadzīgs. Es pat teiktu, ka Baltijas mērogā arī ar šādu auto vajadzētu būt pietiekami, ņemot vērā uzlādes infrastruktūru. Gaidām pārējo ražotāju atbildes gājienus un galvenais saprātīgu piedāvājumu parādīšanos ev tirgū par normālām neuzpūstām cenām.

3
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: