CASE Project Zeus 580 EV – pilnīgi elektriskais ekskavators/iekrāvējs

0

Pilnībā elektriskais ekskavators/iekrāvējs sola ievērojami pazemināt ikdienas ekspluatācijas izmaksas, radot nulle izmešu, samazinot uzturēšanas prasības un apmierināt augošās prasības darbam ar smago tehniku.

CASE 580 EV

CASE 580 EV

Pilnībā elektriskais ekskavators/iekrāvējs sola ievērojami pazemināt ikdienas ekspluatācijas izmaksas, radot nulle izmešu, samazinot uzturēšanas prasības un apmierināt augošās prasības darbam ar smago tehniku.

CASE Construction Equipment iepazīstina ar “Project Zeus” – 580 EV, kas ir pirmais būvniecības nozares pilnībā elektriskais ekskavators-iekrāvējs. 580 EV jauda un veiktspēja ir līdzvērtīga citiem CASE produktu līnijas ar dīzeļdzinēju darbināmajiem ekskavatoriem un nodrošina ievērojami zemākas ikdienas ekspluatācijas izmaksas, vienlaikus radot arī nulle izmešus – motivējošs faktors komunālajiem un valdības darbuzņēmējiem, kas ir motivēti strādāt ar aprīkojumu, kas izmanto alternatīvo enerģiju un samazina emisijas.

580 EV ir nozīmīgs solis, lai mēs panāktu ilgtspējību, attīstītu zemes pārvietošanas aprīkojumu un patiesi inovētu, radot reālus ietaupījumus un konkurences priekšrocības ekskavatoru īpašniekiem.

Leandro Lečeta, CNH Industrial Ziemeļamerikas būvniecības aprīkojuma vadītājs

Pilsētu valdības un pašvaldības gūs labumu arī no emisiju samazināšanas, strādājot pilsētvidē un tuvu citām ēkām un cilvēkiem, kā arī no samazināta trokšņa, ko rada iekārtas. Vairākas vienības jau ir pārdotas un ir aktīvā darbībā komunālajiem uzņēmumiem Amerikas Savienotajās Valstīs.

Ekskavatori-iekrāvēji ir lieliski piemēroti elektrifikācijai, jo daudzveidīgie lietošanas cikli, sākot no smaga līdz vieglam darbam, sniedz lielisku iespēju patērētās dīkstāves dīzeļdzinēja stundas pārveidot par nulles patēriņa akumulatora laiku – vienlaicīgi operatoram nodrošinot tūlītēju griezes momenta reakciju, kad tas ir nepieciešams. Pie zemas tukšgaitas dīzeļdzinējs ir samazinājis griezes momentu, un, lai izpildītu slodzes prasības, tam ir nepieciešams papildus laiks līdz motors pielāgojas. Savukārt elektromotoriem ir momentāns maksimālais griezes moments, kas pieejams pie katra darba ātruma.

Ēriks Ziesers, globālo kompakto iekārtu produktu līnijas CASE direktors

580 EV darbina 480 voltu, 90 kilovatstundu litija jonu akumulators, kuru var uzlādēt ar jebkuru 220 voltu trīsfāžu savienojumu. Lai gan pielietojums atšķirsies, ar vienu uzlādi būs iespējams veikt astoņu stundu darba dienu. Akumulators atsevišķi darbina piedziņu un hidrauliskos motorus, kā rezultātā hidrauliskie bremzēšanas spēki ir vienādi ar to ekskavatoru, kas darbināmas ar dīzeļdegvielu, un uzlabo veiktspēju vienlaicīgi neatkarīgi no veicamā darba.

Komunālo pakalpojumu sniedzēji, kā arī valdības un sabiedrisko darbu operācijas ir labi piemēroti 580 EV, jo viņiem parasti ir iniciatīvas, kuru mērķis ir samazināt emisijas, samazināt troksni publiskajās darba vietās un atrast jaunus veidus, kā darboties budžeta ietvaros. Uzņēmēji, kas piedāvā darbu valstīs, kur ir ieviesti striktāki noteikumi, piemēram, Ņujorkā, Kalifornijā un Floridā, arī var gūt labumu no elektriskā ekskavatora savā autoparkā. Daudzi uzņēmēji šajās nozarēs dienas beigās ved šīs mašīnas atpakaļ uz centrālo lokāciju, padarot to viegli uzlādējamu esošajā elektriskajā infrastruktūrā vai izstrādājot uzlādes punktus kontrolētā vidē. Dienesti, kas paši ražo elektrību, var pieslēgt 580 EV pie pašu ģenerētās elektroenerģijas, vēl vairāk samazinot izmaksas.

Ilgtspējīgs budžetiem un videi

580 EV darbojas bez izmešiem – tas samazina tā īpašnieku kopējo oglekļa pēdu. Tie ir svarīgi vides apsvērumi. Ekskavators palīdz arī uzlabot fiskālo ilgtspēju.

  • Lai arī katrs gadījums būs atšķirīgs, ņemot vērā tā noslodzi, tiek lēsts, ka 580 EV varētu ietaupīt autoparkam pat 90% no ikgadējām transportlīdzekļu apkopes un uzturēšanas izmaksām, ņemot vērā dīzeļdegvielas, motoreļļas, dīzeļdegvielas izplūdes šķidruma likvidēšanu, regulāro profilaktisko apkopju un ilgstoša motora uzturēšanas apkope (un ar to saistītās darbaspēka likmes un laika ietaupījumu).
  • Elektrisko celtniecības iekārtu ekspluatācija var padarīt uzņēmumus piemērotākus darbam, uz kuru viņi, iespējams, citādi nevarētu pretendēt, paplašinot savas biznesa iespējas un ļaujot iegūt vairāk darba.
  • Lai gan 580 EV ir ar augstāku sākotnējo cenu, salīdzinot ar dīzeļdegvielu darbināmu ekskavatoru-iekrāvēju, tiek lēsts, ka vidējās flotēs šī piemaksa atmaksāsies aptuveni piecu gadu laikā. Visi ietaupījumi, kas sasniegti pēc tam, uzlabos finansiālos rezultātus, turpinot samazināt darbībā radīto oglekļa pēdu.
  • Katram 580 EV standartaprīkojumā ir CASE SiteWatch™ telemātika, kas paredzēta mašīnas darbības un izmantošanas papildu uzraudzībai un vadībai.

580 EV ir ar daudzām raksturīgām pazīmēm, kuras uzņēmumi sagaida no CASE ekskavatoriem-iekrāvējiem. Tas strādā ar ierasto precizitāti un efektivitāti, ir aprīkots ar tādām funkcijām kā ProControl, kas ļauj izteikti precīzu stieņu kustību un izvietojumu, kā arī Comfort Steer, kas ievērojami uzlabo stūrēšanu, strādājot šaurās telpās vai kravas automašīnu iekraušanā. Mašīnas kabīne ir plaša ar lieliem logiem, kas nodrošina lielisku redzamību uz visām mašīnas pusēm. Tajā ir arī jaunie un uzlabotie kursorsviru vadības elementi, kas atrodami jaunākās paaudzes CASE N sērijā, kā arī kabīnes ērtības, piemēram, premium sēdekļu iespējas un Bluetooth radio.

580 EV darbojas kā kārtīgs CASE ekskavators – no CASE gaidītā jauda un veiktspēja ir saskaņā ar elektrificētas mašīnas priekšrocībām. Operators pieredzēs tādu pašu rakšanas, pacelšanas un raušanas darbību, kāda tiek sasniegta mašīnā, kas darbināma ar dīzeļdegvielu, bet klusākā un bez izmešu darba vietā. Tas ir mūsu ilgtspējības centienu galvenais mērķis – uzlabot apkārtējo pasauli, padarīt aprīkojumu ilgtspējīgāku un to darīt, vienlaikus atrodot jaunus veidus, kā uzlabot produktivitāti un to cilvēku pieredzi, kuri izmanto šo aprīkojumu.

Ēriks Ziesers, globālo kompakto iekārtu produktu līnijas CASE direktors

Tas viss tiek panākts ar mašīnu, kas ievērojami uzlabo darba vidi gan operatoram, gan strādniekiem, jo ​​darbojas bez izmešiem un ievērojami pazemina skaņas līmeni darba vietā, kas uzlabo saziņu starp operatoru un personālu uz zemes.

Elektriskā nākotne

580 EV ir pirmais oficiālais CASE iznāciens elektrisko iekārtu tirgū. Izgatavotājs sadarbībā ar FPT Industrial turpina meklēt papildu risinājumus elektrifikācijai, alternatīvajām degvielām un alternatīvajām iekārtu piedziņas sistēmām visās produktu līnijās un nozarēs, kas palīdz panākt ilgtspējību visiem būvniecības nozarē, neupurējot jaudu un veiktspēju. Šie risinājumi tiks ieviesti un laisti tirgū atbilstoši nozares pieprasījumam.

Mēs pierādām elektrifikācijas dzīvotspēju kompaktā un vieglā aprīkojuma spektra lielākajā galā. Mūsu mērķis tagad ir vēl vairāk paplašināt elektrifikāciju un alternatīvo vilces sistēmu citās produktu līnijās un tirgos, kas arī redzēs ieguvumus no šiem sasniegumiem, kas saistīti ar ilgtspēju un veiktspēju.

Ēriks Ziesers, globālo kompakto iekārtu produktu līnijas CASE direktors

Pilna preses relīze lasāma šeit.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: