Brīva vieta reklāmai

Uzlādēts

Tavs ceļvedis atjaunojamajā enerģijā

Dzelzsvīrs ar Audi e-tron GT

Atriebēji: Noslēgums un elektroauto

2019. gada 28. aprīlis

“Atriebēji: Noslēgums” zvaigzne Bri Lārsone ar CNet runā par Kapteines Mārvelas Audi E-Tron, citiem elektroauto un to priekiem gan iekšpus Marvel pasaules, gan ārpus.

Tā ir filma, kuru liela daļa no mums gaida vairāk nekā desmit gadus. “Atriebēji: Noslēgums” ir klāt un līdz ar to nāk dažādas preses relīžu, suvenīru, atribūtu un cita veida lavīnas. Iespējams, ka jūs to neesat pamanījuši, bet viena no senākajām “Marvel Cinematic Universe” sadarbībām ir ar Audi. Vācijas autoražotājs ir iesaistījies kopš pirmās “Dzelzs vīrs” filmas 2008. gadā. Tonijs Starks brauca ar Audi R8 superauto šajā filmā, bet viņš to iemaina pret pilnīgi elektrisko E-Tron GT konceptu jaunākajā Atriebēju filmā.

Speciāli priekš jaunākās Atriebēju filmas Audi izlaida reklāmas klipu, kurā palīdz Kapteinei Mārvelai (Bri Lārsone (Bri Larson)) saprast, ko viņa ir palaidusi garām uz Zemes savas prombūtnes laikā, ieskaitot uzņēmuma jaunāko elektromobili e-tron. CNet Roadshow izmantoja iespēju, lai ar Lārsoni parunātu par jauno Audi e-tron.

Kā izrādās Bri Lārsone ar elektroauto pārvietojas jau vairākus gadus un ir ļoti apmierināta ar to un stāsta citiem, cik tie ir labi. Pilnas intervijas tulkojums zemāk.

Audi “Debriefing” bija jautrs veids, kā Kapteini Mārvelu iepazīstināt ar mūsdienām. Bet viņa var lidot. Tāpēc man ir jājautā, kādas iezīmes E-Tron viņai lika palikt uz zemes un braukt?

Nu, ar auto var patiešām ātri pārvietoties. Es domāju, ka tas ir galvenais aspekts. Ja automašīna nevarētu būt ļoti, ļoti ātra un ar ļoti lielu ietilpību, tad es nedomāju, ka viņa būtu tik ieinteresēta. Bet tas ir lielisks veids, kā viņai pārvadāt draugus – jūs ziniet, viņa vienlaicīgi var pārvadāt tikai vienu personu. Spēt braukt ar mašīnu pilnu ar cilvēkiem, noteikti ir svarīgs aspekts.

Tiesa. Es domāju, ka jums vajadzēs ņemt Zosi arī pie veterinārārsta?

Protams, tieši tā. Es esmu pārliecināta, ka Zosij ir nepieciešamas daudz pārbaudes.

Vai esat guvusi iespēju izbraukt ar E-Tron? Un, ja tā, ko jūs par to domājiet?

Nē, neesmu. Man nav bijusi iespēja. Es gribēju teikt, ka es esmu bijusi automašīnā, jo es sēdēju tās aizmugurē. Bet man nav bijusi iespēja to vadīt. Tas [brauciens] bija patiešām straujš un super gluds.

Vai esat braukusi ar citiem EV? Vai jums ir bijusi pieredze ar citiem elektriskajiem transportlīdzekļiem? Vai jums kāds pieder?

Jā. Man ir elektriskā automašīna. Un man diezgan drīz piederēs šī [E-Tron]. Tas man patiešām ir ļoti svarīgi. Kad bija pieejamas pirmās elektriskās automašīnas, es tās izpētīju. Un es nonācu pie secinājuma, ka tās ir ļoti svarīgas: ietekme uz planētu no vides viedokļa un arī no cilvēka viedokļa, lai izkļūtu no fosilajām degvielām, par kurām mēs cīnāmies globālā mērogā.

Man tas liekas tiešām pareizi un tie sniedz tik daudzus labumus. Piemēram, es elektromobili ieguvu gandrīz pirms trim gadiem un man nekad nav bijis jāved tas uz apkopi! To es vienmēr saku citiem. Ir tik daudz iekšdedzes dzinēju aspektu, kam nepieciešamas daudz tehniskās apkopes, kas nav vajadzīgas elektriskajiem automobiļiem. Un mēs neesam pie kā tāda vienkārši pieraduši. Mēs neesam pieraduši pie fakta, ka var būt tikai automašīna, braukt apkārt un nav jāsadzīvo ar regulārām apkopēm.

Ko jūs uzskatāt par interesantāko priekš EV, izņemot acīmredzami nozīmīgo ietekmi uz vidi? Vai ir kādas iezīmes, ko jūs kādreiz vēlētos tajos redzēt?

Es domāju, ka ir daudz mazu iezīmju, kas man patiešām patīk, piemēram parkošanās asistēšana. Jo īpaši, paralēlā pārkošanās Losandželosā ir ļoti noderīga funkcija. Otrkārt, manuprāt, interesanti ir tas, cik ātri automašīnas uzlādējas, ka nav vajadzīgs ļoti ilgs laiks, lai uzlādētu atkal pilnu bateriju.

Cilvēkiem, manuprāt, ir nepareizs priekšstats, ka tas, ka viņiem nebūs piekļuves degvielas uzpildes stacijām, būs apgrūtinājums, bet patiesībā, vismaz man, nu jau daudzus gadus tā nav bijusi problēma. Patiesībā, tā ir liela ērtība, ka es varu uzlādēt savu automašīnu mājās. Un tas nav īsti ļoti laikietilpīgs process. Un var aizbraukt tiešām tālu. Man liekas, ka šis auto [E-Tron] spēj, piemēram, 320 un vēl nedaudz ar vienu uzlādi? [328 km EPA novērtējums par E-Tron.] Tas ir pārsteidzoši, cik tālu jūs varat tikt ar vienu uzlādi.

Vēl viena lieta ir to izmaksas. Uzlāde ir tik daudz lētāka gada griezumā, nekā tas ir, lai nopirktu degvielu. Es nezinu, vai cilvēki to pilnībā saprot. Jūs darāt labu planētai. Un tas ir labi. Tas ir labi arī jūsu makam.

Avots: CNet

Kārlis Mendziņš

Atrasts mētājamies pie elektroierīcēm. Mīlestība pret jaunajām lietām izaugusi kopā ar bakalaura grādu elektroinženierzinātnēs. Brauc ar elektromobili kopš 2017. gada bargās ziemas (-30°C) un kopš tā laika ne reizi nav noslāpis.
Kārlis Mendziņš

Komentāri

avatar
  Pieraksties  
Paziņojums no