MG 5 EV

Elektriskā universāļa MG 5 EV apskats no FullyCharged

FullyCharged ir apskatījuši šobrīd vienīgo Eiropā pieejamo universāli, kas ir elektrisks, MG 5 EV. Tā cena noteikti liks vairākiem apsvērt tā iegādi.

Līdz šim elektroauto ražotāji ir ignorējuši universāļu eksistenci, pievēršoties tiem modeļiem, kuri var ienest lielāku peļņu, t.i., krosoveri, luksus sedani vai luksus krosoveri. MG 5 EV nav ne luksus, ne tēlo, ka ir lielāks kā ir. Tas ir pilnīgi elektrisks universālis par konkurētspējīgu cenu.

MG ir britu zīmols, zem kura emblēmas stāv mega ķīnietis – SAIC, kas ir starp 4 lielajiem Ķīnas autoražotājiem. Par Ķīnas kvalitāti autobūvē valda daudz aizspriedumu, bet bieži vien tie ir nepamatoti. Citu MG elektroauto ZS EV, kuru Lielbritānijā uzņēma ar ļoti plaši atplestām rokām un skaļām ovācijām, daudzi slavē, sakot, ka tas iespējams ir labākais elektroauto par savu cenu. Šis modelis ir Roewe Ei5 Eiropas versija.

Līdzīgi kā PSA grupa dara ar mazo kravu transportlīdzekļiem, MG ar 5 EV aizpilda nišu, kas līdz šim bijusi atstāta tukša – pilnīgi elektrisko universāļu nišu. Nav tā, ka nebūtu solījumi to nišu aizpildīt, bet vārdiem šobrīd izpaliek darbība.

  Toyota nav apmierināta ar elektroauto rEVolūciju

MG 5 EV:

  • Cena: 27’300 € (Lielbritānijā)
  • Autonomija: 344 km (WLTP)
  • Lēnā uzlāde (Type 2): līdz 6.6 kW (33 km/h)
  • Ātrā uzlāde (CCS): līdz 50 kW (240 km/h)
  • Akumulators: 48.8 kWh (neto)
  • 0-100 km/h: 7.7 sek
  • Jauda: 115 kW (156 Zs)
  • Griezes moments: 260 Nm
  • Bagāžnieka ietilpība: 464 l (1’456 l, nolaižot aizmugurējos krēslus)

Sākotnēji 27 tūkstoši varētu likties daudz, bet, paskatoties uz iekšdedzes konkurentiem, šī cena neliekas diži atšķirīga, piemēram, VW Passat maksā sākot no 28’246 € bez atlaidēm. Un tas ir plikākais modelis (Basic), kuru diez vai kāds vispār izvēlas. Dārgākais MG 5 EV maksā 30’000 €.

Kā MG spēj piedāvāt elektroauto par tik konkurētspējīgu cenu? Jo Ķīnai pieder teju visas pasaules baterijas. Kā arī tas, ka šī mašīna nav aprīkota ar fīčām, kuras nav funkcionālas. Vispārīgi jāatzīst, ka Eiropas autoražotāji elektroauto ziņā atpaliek ne tikai no Tesla un korejiešiem, bet nu jau arī vairākiem Ķīnas autoražotājiem, piemēram Geely, kuram pieder Volvo, Polestar un arī Lotus starp daudziem citiem.

No ārpuses šis elektroauto neizleks no pūļa. Arī iekšā neatradīsiet pašu svaigāko un glaunāko. Toties viss ir kvalitatīvs un strādā. Protams, var atrast pie kā piesieties, piemēram, lēnā multimediju vadība un tas, ka Lielbritānijas numurzīme viegli pārlien pāri mašīnas nosaukuma reljefam. Nekas nav tāds, kas būtu tiešām traucējošs. Toties ir stūres apsilde, par kuru tik zvērīgi starā bija kāds Latvijas autožurnālists sižetā par hibrīdu.

  Tesla Model 3, Volkswagen ID.3 un Renault ZOE ir EV līderi Eiropā

Cilvēkus, kas izvēlas universāļus, interesē ietilpība. Protams, te ir 5 pilnvērtīgas sēdvietas ar 2 isofix vietām, bet svarīgākais ir tilpums. Ar 1’456 litriem, kad ir nolaisti sēdekļi, vairumam šis noteikti būtu vērā ņemams variants. Nemaz nerunājot par to, ka alternatīvas elektrisko universāļu pasaulē nav.

Šobrīd to ir iespējams iegādāties vien Lielbritānijā, bet, sekojot MG ZS EV pēdās, tas drīzumā būs pieejams arī citās Eiropas valstīs. Latvijā pagaidām MG neplāno atvērt savu salonu. Var jau pirkt attālināti ar kurjerpakalpojumu. Apskats no FullyCharged šobrīd ir tuvākais, kas mums Latvijā ir, lai varētu to apskatīt.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

Uzlādēts veikals. Viss Tavam elektromobīlim/elektroauto. Uzlādes stacijas, wallbox, kabeļi un aksesuāri.
Elektriskā universāļa MG 5 EV apskats no FullyCharged 6
balsojumi
Raksta novērtējums