Ātrās uzlādes stacijas

Uzlādēts

Tavs ceļvedis elektroauto un atjaunīgās enerģijas pasaulē

Dalīties:
Notifications
Clear all

Vecā auto pārveide par elektro  

  RSS
Avatar
(@baigars)
0% uzlādēts

Varbūt kāds ir pētījis un zina juridisko pusi lai Latvija jau reģistrētu auto ar iekšdedzes dzinēju legāli pārveidotu par elektromobili? Par to CSDD noteikumu kontekstā ir vērts domāt vai pārāk sarežģīti?

Uzlādets.lv bija raksts par francūžiem, kas taisa kitus priekš pārveides, domāju tēma būs agrāk vai vēlāk aktuāla arī Latvijā.

Citēt
Izveidots : 26/04/2020 2:45 pm
Emīls Skrīvelis
(@emils-lv)
0% uzlādēts
Publicējis: @baigars

Varbūt kāds ir pētījis un zina juridisko pusi lai Latvija jau reģistrētu auto ar iekšdedzes dzinēju legāli pārveidotu par elektromobili? Par to CSDD noteikumu kontekstā ir vērts domāt vai pārāk sarežģīti?

Uzlādets.lv bija raksts par francūžiem, kas taisa kitus priekš pārveides, domāju tēma būs agrāk vai vēlāk aktuāla arī Latvijā.

Īsumā, pusgads un ap 10k, līdz 2000.gada izlaidumam varbūt vienkāršāk, precīzs info no varas iestādēm nav.  Csdd, TKSI, u.c. Instances nav atbildējušas uz epastiem. Taču sazvanīju vīru, kurš, ja pareizi atceros darbojos pie elektro busu sertifikācijas. Jāiet testi tuvākā laboratorija Lietuvā. LV šis process neesot sakārtots. Taču palasot likumu man tas izskatās pēc 2 pakāpes pārbūves, tīri teorētiski, jo nomaini tika motoru. Vajadzētu pārbūvēt kaut ko un aizbraukt līdz motormuzejam atrādīt ar jautājumu kas vēl jāpielabo, lai iedotu zilos Nr? Teorētiski, lai apbraukt ap stūri pietiek ar pāris kwh 48v bateriju.

ReplyCitēt
Izveidots : 28/04/2020 11:34 pm
Kārlis Mendziņš
(@kmendzins)
Uzlādēts Admin

Uzjautāju šo jautājumu CSDD. Solīja, ka sagatavos atbildi nedēļas laikā.

Atcerieties - nav tāda lieta, kā pašlādējošs hibrīds

ReplyCitēt
Izveidots : 07/05/2020 11:24 pm
Avatar
(@smaidiigais)
0% uzlādēts

Vai atbildi sagatavoja?

Cik esmu lasījis Eiropas forumos:

Jā, it kā ir 2. līmeņa pārbūve. bet ar lielu bet - jātestē baterijas. Un tās testē /sertificē tikai pāris kantori pa visu plašo EU. Un par nepanesamām summām. 

Tā vien šķiet, ka birokrātiem, ejot autoražotāju pavadā, ir izdevies ja ne pilnīgi izskaust tautas alkas pēc lētas elektromobilititātes, tad ļoti to ierobežot. 

Man piedāvāja par 25000 pārbūvēt Volvo 240 ar  30 kwh Leaf baterijām Nīderlandē. Tā kā pa dārgu!

ReplyCitēt
Izveidots : 02/10/2020 10:14 am
Kārlis Mendziņš
(@kmendzins)
Uzlādēts Admin

@smaidiigais Jā, saņēmu atbildi, bet nav bijis laika to ietērpt normālos vārdos. Būtībā domu esi uztvēris + LV tas ir teju neiespējami.

Atcerieties - nav tāda lieta, kā pašlādējošs hibrīds

ReplyCitēt
Izveidots : 06/10/2020 2:47 pm
Avatar
(@malvis_m)
0% uzlādēts

citur ar tik viegli neiet, izņemot UK (tur pat ar šķūni var braukt pa ielu :D)

 

ReplyCitēt
Izveidots : 04/11/2020 12:37 pm
Avatar
(@malvis_m)
0% uzlādēts

bet vispār pašlaik kā reālāko variantu uzskatu, ka pirkt veco Leaf 24kwh, kuram ir beigta baterija (mazs nobraucamais range)/zema cena, tad tam var likt iekšā 30kwh, vai 40kwh bat... ir pat 60kwh ielikuši cilvēki, bet tad jāveic modifikācijas apakšā, kas varētu neiet cauri TA bez īpašas pārbūves reģistrācijas

This post was modified pirms 4 nedēļām by malvis_m
ReplyCitēt
Izveidots : 04/11/2020 12:51 pm
Avatar
(@malvis_m)
0% uzlādēts

papildinot iepriekšējo ir uzņēmumi, kas tirgo jau gatavas bateriju pakas ar instrukcijām, kuras var pievienot papildus savam Leaf

ReplyCitēt
Izveidots : 18/11/2020 12:44 pm