Nissan prezentē jaudīgāko LEAF – NISMO RC
Nissan nav svešinieks, kad runa ir par jaudīgām automašīnām. Savas zināšanas japāņu autoražotājs ir pielietojis, lai pārvērstu ģimenes hečbeku līdz nepazīšanai.
Nissan nav svešinieks, kad runa ir par jaudīgām automašīnām. Savas zināšanas japāņu autoražotājs ir pielietojis, lai pārvērstu ģimenes hečbeku līdz nepazīšanai.
Nissan jau iepriekš bija prezentējuši LEAF NISMO RC versiju, bet tā bija veidota uz pirmās paaudzes LEAF 2011. gadā. Mūsdienu pilnpiedziņas versija ir ar vairāk nekā divkāršu sava priekšgājēja maksimālo jaudu un griezes momentu. LEAF NISMO RC nodrošina 322 Zs un 640 Nm uzreiz pieejamu griezes momentu, piedāvā paātrinājumu, kas sasniedz 0-100 km/h 3.4 sekundēs.
Jaunākā LEAF NISMO RC izveide nav paredzēta tikai demonstrēšanai – tas kalpo kā paraugs turpmākajai tehnoloģiju attīstībai. Priekš Nissan tas ir pirmais elektroauto ar diviem motoriem un pilnpiedziņu.
Ļoti iespējams, ka ar jauniegūtajām zināšanām tiks papildināta Ariya. Pastāv arī iespējamība, ka NISMO versija dos atgriezenisko saiti un parastais LEAF, kas joprojām ir populārākais elektroauto pasaulē ar 450’000 pārdotām vienībām, iegūs sportiskāku versiju. LEAF NISMO RC demonstrē elektrisko transportlīdzekļu jaudu un veiktspēju – Nissan viedās mobilitātes vīzijas galveno sastāvdaļu.
Nissan pieredze kā ceļu elektrisko transportlīdzekļu pionieris apvienojumā ar NISMO 60 gadu ilgo motosporta inovāciju noveda pie unikālas automašīnas koncepcijas. Nissan “E” burts iekš “EV” nozīmē arī “Exciting” [“aizraujošs”]. Pielietojot šo filozofiju, mēs izveidojām LEAF NISMO RC. Tas izceļ elektroauto jautro vadāmību un piedāvā lielāku aizrautību.
Nissan Global Motorsport direktors Maikls Karcamo
Nissan LEAF un LEAF e+ ir labi nostrādāti elektroauto. Aprīkojumā ar ProPILOT tehnoloģiju un e-pedāļa režīmu braukšanai ar vienu pedāli, braukšanas pieredze ir īpaši patīkama. Vadītājs var sākt, paātrināties, palēnināties un apstāties, izmantojot tikai akseleratora pedāli. Tas nodrošina vienmērīgu un viegli paredzamu piedziņu un ļauj autovadītājam maksimāli kontrolēt braukšanu.
Ikviens, kurš kādreiz ir braucis ar Nissan LEAF, zinās, ka braukt ir jautri. LEAF e+ vēl vairāk satrauc ar pārsteidzošo 215 Zs motoru, kas apvienojumā ar lielāku akumulatoru un e-pedāli padara LEAF vēl aizraujošāku.
Helēna Perija, Nissan Europe elektrisko transportlīdzekļu vadītāja
Pilna preses relīze.