Renault Zoe tiks aizstāta ar Renault 5
Renault Zoe, visvairāk pārdotais elektroauto no Renault un viens no populārākajiem Eiropā, vairs nepiedzīvos atjauninājumus un to tirgū aizstās Renault 5.
Renault Zoe, visvairāk pārdotais elektroauto no Renault un viens no populārākajiem Eiropā, vairs nepiedzīvos atjauninājumus un to tirgū aizstās Renault 5.
Renault Zoe ir iespējams nopirkt tikai Eiropā un tas kopš ražošanas uzsākšanas ir viens no populārākajiem EV. Kā ziņo InsideEVs, tagad pieejamā Renault Zoe versija ir pēdējā un 2024. g. to aizstās ar Renault 5.
Zoe platforma tobrīd būs jau 12 gadus veca, piedzīvojot vairākus uzlabojumus, no kurām pēdējā bija 2019. gadā, piedāvājot ievērojamas izmaiņas interjerā, lielāku bateriju un DC uzlādes iespēju. Vēl nesen Renault pārstāvji teica, ka Zoe netiks aizstāta, bet tagad tiek ziņots, ka to darīs jaunais Renault 5.
Ņemot vērā, ka konkurenti nesnauž, jaunā Renault-Nissan-Mitsubishi platforma, kas paredzēta tikai EV, ļaus Renault būt konkurētspējīgākiem (par spīti tam, ka izvēlas dārgas baterijas). CMF-EV platforma ļaus piedāvāt Renault 5 par 1/3 zemāku cenu, salīdzinot ar Zoe.
Jaunie modeļi no CMF-EV platformas no Renault būs Megane-e, Renault 5, Renault 4 un vairāki Alpine modeļi.
Uzlādēts viedoklis
Renault Zoe ir lielisks EV tiem, kas novērtē energoefektivitāti, kam vajag noparkoties šaurās vietās un kas vēlas EV ar labāko cena/sniegums attiecību. Žēl, bet vienlaikus saprotami, ka šim ir noteikts beigu datums.
Ja Renault 5 būs vismaz tajā pašā cenā, kā Zoe (aptuveni 28’500 €), tad varam sagaidīt, ka Latvijā to vēl ilgi nesagaidīsim, jo to izpirks citviet Eiropā. Renault plānu samazināt bateriju cenas par 36% līdz 2024. gadam varētu izpildīt jau šodien, ja vien autoražotājs būtu jau iepriekš noslēdzis labākus bateriju līgumus. Tesla un Volkswagen grupa jau 2020. gadā bija zem 100 $/kWh.
Man personīgi Renault 5 ir sarakstā ar nosaukumu “ļoti gribu, jo izskatās perfekti”. Teorētiski Renault jau tagad varētu izlaist šo EV ar Zoe iekšām… Varbūt Fiqsy sev varētu vēl kādu simtu šo paņemt?
Ļoti labi! Elektrisko auto piedāvājumā trūkst maza izmēra mašīnu.
e-Up, e-Mini, Renault Twingo, Honda E, Dacia Spring…vai tas ir maz?
e-Up vairs neražo. Honda e ražo Japānā. Dacia Spring nav mini klase. E-Mini un Renault Twingo ražo ļoti mazos apjomos, praktiski tik, lai apmierinātu Eiropas izmešu prasības auto ražotājiem.
Ui, aizmirsu populāro BMW i3. Tas nu gan nav lielāks par ZOE.
Kas tad ir Dacia Spring? Manuprāt ļoti maziņš.
Neviena no minētajām mašīnām: BMW i3, Renault Zoe, Dacia Spring nav mini/A klasē, tās ir supermini/B klasē. Protams, ja salīdzina ar amerikāņu kravas auto, ir mazas. Bet, ja salīdzina ar oriģinālo BMC Mini — lielas.
Tad nesaprotu Tavu pirmo komentāru: “trūkst maza izmēra mašīnu”. Varēji ierakstīt klasi un arī tās aprakstu, lai visi saprot, ko Tu domā ar mazo izmēru.
VW e-up! joprojām tiek ražots, bet izskatās, ka to ražo kā “piešprici”, lai pēc aprēķiniem sanāktu vidējais CO2 zems