Sony prezentē 2. elektroauto

0

Šī gada CES pasākumā Sony ir prezentējuši savu otro elektroauto prototipu – iepriekšējā prototipa krosovera versiju. Iepriekšējais prototips tika prezentēts 2020. gadā.

Sony VISION-S 02

Sony VISION-S 02

Šī gada CES pasākumā Sony ir prezentējuši savu otro elektroauto prototipu – iepriekšējā prototipa krosovera versiju. Iepriekšējais prototips tika prezentēts 2020. gadā.

Sony šā gada CES prezentēja savu otro elektromobiļa prototipu – iepriekš prezentētā sedana elektriskā krosovera versiju. Atšķirībā no 2020. gada sērijveida ražošanas izredzes tagad ir daudz labākas – Sony saka, ka vēlas drīzumā pārbaudīt šo soli.

VISION-S 02 ir krosovera atvase no VISION-S 01 elektriskā sedana, kas tika prezentēts CES 2020. Abos modeļos tiek izmantotas vienas un tās pašas eMobility un mākoņa platformas, Sony koncentrējas galvenokārt uz “izklaides pieredzi” interjers ar 5G savienojumu un informācijas un izklaides piedāvājumiem – e-drive jeb e-piedziņa ir tikai aksesuārs tam.

Sony VISION-S 02 un VISION-S 01
Sony VISION-S 02 un VISION-S 01

Paziņojumā par elektrisko krosoveru Sony neiedziļinājās par piedziņas tehniskajiem datiem, kā tikai to, ka tā ir elektriska. Benteler, Bosch, Continental, Magna Steyr un ZF bija iesaistīti izstrādē. Elektroauto ir divi elektromotori, kas kopā nodrošina 400 kW jaudu. Tādējādi Eiropas piegādātāju platforma un elektrauto komponentes veido pamatu, uz kura Sony var veidot savas zināšanas sensoru un drošības tehnoloģiju jomā autonomai braukšanai un informācijas un izklaides sistēmai.

VISION-S 02 ir augstas izšķirtspējas CMOS attēla sensori (kameras) lai uzraudzītu automašīnas apkārtni, un Lidar sistēma, lai precīzāk tvertu trīsdimensiju telpu. Citas funkcijas ietver uzlabotu žestu vadību, zema latentuma 5G sistēmu un sēdeklī iebūvētos skaļruņus, kas izstrādāti, lai radītu trīsdimensiju skaņas pieredzi.

Priekšpusē VISION-S 02 ievērota tāda pati dizaina valoda kā VISION-S 01. Sānu skatā izceļas jaunie, aerodinamiski pārklātie diski un izliektā jumta līnija, kas palīdz aerodinamikai. Sony krosovers ir septiņvietīgs. Japāņi saka, ka izvēlējušies šo ķermeņa formu, lai “veicinātu pielāgošanos dažādiem dzīvesveidiem sabiedrībā ar arvien daudzveidīgākām vērtībām”.

Abi Sony EV patiešām varētu nonākt tirgū. Japānas elektronikas gigants tagad paziņo par plāniem 2022. gada pavasarī izveidot meitasuzņēmumu Sony Mobility, lai izpētītu ienākšanu elektrisko automašīnu tirgū. Uzņēmums nenorādīja laika posmu, līdz kuram tiks pieņemts lēmums.

Uzlādēts viedoklis

Ar diviem EV šis jau būtu kaut cik nopietns konkurents, pat ja Magna tos taisītu nevis viņi paši. Piemēram, Jaguar joprojām ir tikai 1 EV, ko taisa Magna, lai gan 2025. gads, kad šim brendam ir jābūt 100% elektriskam, strauji tuvojas.

Ņemot vērā, ka kaut kad parādīsies arī Apple elektroauto (iCar?), Huawei jau ir paziņojuši par savu pirmo EV, Sony nebūs vienīgais telefonu ražotājs, kas pievērsīsies EV. Kāds ir jūsu viedoklis par šādu uzņēmumu vēlmi taisīt automašīnas?

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: