Pirmais Toyota elektroauto Latvijā būs pieejams jau 2022. gadā – Proace CITY Electric
Pēdējā laikā Toyota ir mainījusi savu globālo nostāju attiecībā par elektroauto un jau drīz pirmās bateriju elektriskās automašīnas būs pieejamas. Jaunais Toyota Proace CITY Electric Latvijas tirgū ieradīsies 2022. gadā.
Pēdējā laikā Toyota ir mainījusi savu globālo nostāju attiecībā par elektroauto un jau drīz pirmās bateriju elektriskās automašīnas būs pieejamas. Jaunais Toyota Proace CITY Electric Latvijas tirgū ieradīsies 2022. gadā.
Toyota vēl nesen zākāja bateriju elektroauto (BEV) ar saukli, ka izvēlas nelādēties. Tomēr investoru un akcionāru spiediens ir darījis savu un Toyota sāks piedāvāt aizvien vairāk BEV. Pirmais pie Latvijas klientiem nonāks vieglais komerctransportlīdzeklis, kam pieejama arī pasažieru variācija – Toyota Proace CITY Electric.
Elektriskais kravas furgons ietilpības un kravnesamības ziņā ir identisks iekšdedzes Proace versijai un būs piemērots uzņēmumiem, kam nepieciešams spējīgs, uzticams transports un kas vēlas veidot labāku mijiedarbību ar vidi. Ir pieejama arī pagarinātā versija. Tikmēr pasažieru versija (Proace Verso Electric) būs iespējams aprīkot ar 5 vai 7 sēdvietām.
4.4 m3 kravas ietilpība, 800 kg (750 kg pagarinātajai versijai) kravnesamība, 750 kg vilktspēja, 100 kW motors, 50 kWh baterija, 100 kW ātrā uzlāde, 260 km autonomija (WLTP). Ja šie parametri izklausās jau dzirdēti, tad nav tālu jāmeklē – Peugeot, Opel un Citroen ražo tehniski identiskus modeļus. Bijusī PSA grupa (tagad daļa no Stellantis) ražo furgonus priekš Toyota.
Uzlādēts viedoklis
Skatoties uz bildi, kurā attēlots interjers, man pirmais, kas lec acīs, ir tas, ka atstāts pa vidu ir dīvains braukšanas režīma slēdzis. Cerams, ka tas būs ērtāk lietojams, kā izskatās. Ja vēl kāds pa vidu tur sēdēs, tad varētu būt sagaidāmi neveikli brīži, kad vadītājs var gribēt iekniebt blakus sēdošajam rokās.
Izskatās, ka tagad Toyota izvēlas lādēties. Kā nekā, nākotnē ir iezīmēti vairāk BEV kā H2EV. Vismaz pasažieru un vieglo komerctransporta sektorā Toyota ir kļuvusi par vienīgo skaļo balsi, kas uzstāj par ūdeņradi, bet arī šī balss kļūst vājāka.
Pirmais pieejamais Toyota elektroauto būs citroens un 2 gadi vēlāk kā pats citroens 🙂