Volvo strauji elektrificēs piedāvājumu. Sāk ar XC40
Topošajiem Volvo klientiem būs jāatbild uz vienu būtisku jautājumu: vai jaunais Volvo būs ar vadu vai bez tā? Volvo Cars prezentēja XC40 Recharge, kas ir uzņēmuma pirmais elektroauto, bet ar to zviedri neapstāsies.
Topošajiem Volvo klientiem būs jāatbild uz vienu būtisku jautājumu: vai jaunais Volvo būs ar vadu vai bez tā? Volvo Cars prezentēja XC40 Recharge, kas ir uzņēmuma pirmais elektroauto, bet ar to zviedri neapstāsies.
Jau šobrīd var iegādāties lādējamos Volvo hibrīdus, bet tuvākais patiesi elektriskajam Volvo līdz šim bija Polestar 2, kas vēl netiek piegādāts klientiem.
XC40 Recharge, kura pamatā ir, nepārsteidzoši, XC40, ir pirmais no pilnībā elektrisko Volvo automašīnām. Tas piedāvās ne tikai jaunu braukšanas (elektroauto) pieredzi, bet arī būs aprīkots ar jaunu informācijas un izklaides sistēmu, ko darbina Android. Pāri visam, Volvo apgalvo, ka tas ir iespējams visdrošākais autotransports, ko viņi jelkad ir taisījuši.
Mēs jau iepriekš to esam teikuši vairākas reizes: “Volvo Cars” nākotne ir elektriska. Šodien mēs speram jaunu būtisku soli šajā virzienā, uzsākot mūsu pilnībā elektriskā XC40 un automašīnu Recharge līnijas izveidi.
Hankans Samuelssons, Volvo Cars izpilddirektors
Nākamo piecu gadu laikā Volvo Cars katru gadu laidīs klajā vismaz vienu pilnībā elektrisku automašīnu. Līdz 2025. gadam uzņēmums plāno panākt, lai pilnībā elektriskie automobiļi veidotu 50% no pasaules pārdošanas apjoma. Pārējie 50% būtu hibrīdi. Recharge brends tiks pielikts klāt visām uzlādējamām Volvo automašīnām, ieskaitot lādējamos hibrīdus.
Sākot ar 2020. gada sākumu klientiem, kuri ieiet Volvo Cars vietnē, vispirms tiks jautāts, vai viņi vēlas Volvo Recharge automašīnu. Lai vēl vairāk veicinātu braukšanu ar elektrību, katram Volvo Recharge lādējamā hibrīda modelim pirmo gadu būs pieejama bezmaksas elektrība, kas tiks kompensēta vēlāk, ņemot vērā vidējās elektroenerģijas izmaksas šajā periodā.
XC40 Recharge ir ar pilnpiedziņu, kas ar vienu uzlādi piedāvā vairāk nekā 400 km autonomiju un 408 Zs jaudu. Izmantojot ātro uzlādes iespēju akumulators uzlādējas līdz 80% 40 minūtēs. Oficiāli cena vēl nav paziņota, bet baumo, ka to varēs iegādāties par aptuveni 45’000 €.
Volvo XC40 Recharge
- Cena – 45’000 €
- Autonomija – 400 km (WLTP)
- Akumulators – 78 kWh
- 660 Nm griezes moments
- 11 kW (56 km/h) lēnās uzlādes jauda
- 150 kW (769 km/h) ātrās uzlādes jauda
- Cena/autonomija – 111.50 €/km
- Cena/kWh – 576 €/kWh
- Autonomija/kWh – 5.12 km/kWh (19.50 kWh/100 km)
Ar šādu cena/autonomija attiecību, XC40 Recharge ir labāks par Nissan Leaf e+, kura apraksts drīzumā taps, Tesla Model X un Peugeot e2008. Vispār, starp līdzīga izmēra elektriskajām automašīnām tikai Hyundai Kona un Kia e-Niro piedāvā labākus šo attiecību.
Lai apmierinātu paredzamo pieprasījuma pieaugumu pēc Recharge automašīnām, Volvo Cars trīskāršos elektrisko automašīnu ražošanas jaudu. Mērķis ir panākt uzlādējamo hibrīdu īpatsvaru 20% apmērā no kopējā pārdošanas apjoma jau 2020. gadā. Visi Volvo modeļi būs ar Recharge iespēju, sākot no XC40 līdz uzņēmuma flagmanim – XC90.
XC40 Recharge un Recharge automašīnu līnija atspoguļo konkrētas darbības saskaņā ar Parīzes klimata vienošanos un atbalsta Volvo Cars vēlmi kļūt par klimata neitrālu uzņēmumu 2040. gadā. Vairāk par Volvo Cars klimata plānu lasiet šeit.
Avots: volvocars.com