Dacia elektroauto rEVolūcija – Spring Electric

2

Dacia ir izslavēti ar savu budžeta klases piedāvājumu un tagad ir gatavi pievērsties arī elektroauto. Dacia savu pirmo elektroauto Spring Electric dēvē par pieejamo revolūciju.

Dacia Spring Electric

Dacia Spring Electric

Dacia ir izslavēti ar savu budžeta klases piedāvājumu un tagad ir gatavi pievērsties arī elektroauto. Dacia savu pirmo elektroauto Spring Electric dēvē par pieejamo revolūciju.

Pagājušā gadā Dacia sāka Ķīnā piedāvāt City K-ZE, kas maksāja nedaudz vairāk par 7’000 €. Nonākot Eiropā, šis elektroauto ir ieguvis pāris jaunas fīčas, citu cenu un jaunu nosaukumu – Spring Electric.

Dacia ir pazīstami kā budžeta klases autotransportlīdzekļu ražotāji un Duster ir Eiropas populārākais auto savā segmentā. Autoražotājs nebaidās teikt, ka Spring Electric būs jaunā Dacia rEVolūcija [EV – electric vehicle, elektrisks transportlīdzeklis].

Spring Electric ir atbilstošs transportlīdzeklis Renault grupas vīzijai – pieejamā cenā un bez izmešiem. Šajā 5-durvju pilsētas krosoverā ir 4 vietas. Liekas, ka autoražotāji ir sapratuši, ka labāk ir, ja mašīnā, kurā vidēji brauc 1.5 cilvēks, tās retās reizes, kad iesēžas vairāk cilvēku, tiem cilvēkiem ir pietiekami daudz vietas.

  • Cena: 15’000 € (pieņēmums)
  • Autonomija: 200 km
  • Akumulators: 26.8 kWh (pieņēmums)
  • Maiņstrāvas uzlāde: 22 kW (164 km/h) (pieņēmums)
  • Cena/autonomija: 75 €/km
  • Cena/kWh: 559 €/kWh
  • Autonomija/kWh: 7.46 km/kWh (13.40 kWh/100 km)

Ar 200 km (WLTP) autonomiju, šis elektroauto neiegūs sev tālbraucēju uzmanību, bet tā cena noteikti piesaistīs citus. Lai gan oficiāli cena nav izziņota vēl, Kursors.lv vēsta, ka Francijā tas maksās 15’000 € pirms subsīdijām (10’000 € ar subsīdijām). Ja salīdzina Francijas un Latvijas Renault Zoe cenas, tad varam minēt, ka Latvijā Spring Electric maksās tos pašus 15’000 €. Pie dīleriem tas nonāks vien 2021. gadā.

Diemžēl, neko vairāk par tehniskajiem parametriem Renault/Dacia nav izpauduši. Kīnas variācija City K-ZE ir aprīkota ar 26.8 kWh bateriju un tās maksimālais ātrums ir 105 km/h. Iespējams, lai saglabātu zemo cenu, Dacia izvēlēsies to pašu uzlādes risinājumu kā Renault Twingo Z.E. – bez līdzstrāvas uzlādes iespējas, bet maiņstrāva iespējama ar 22 kW jaudu.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
2 Komentāri
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Miezis
Miezis
Viesis
19/03/2020 14:08

Žēl ka mums nav subsīdijas uz elektro auto. 15 nav baigi daudz, bet no otras puses, mašīna kura spēj labākajā gadijumā nobraukt 200km – maz arī nav.

Visvaldis
Visvaldis
Viesis
14/03/2020 20:17

Ķīnā nedaudz vairāk par 7’000 €. Francijā tas maksās 15’000 € .Tas Eiropā izskatās pēc tīšas kaitniecības,ar mērķi nobremzēt finansiāli izdevīgu un videi draudzīgu transportlīdzekļu izplatību.V

2
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: