Uzlādēts

Tavs ceļvedis atjaunojamajā enerģijā

Škoda SUPERB iV

Škoda pievienojas emobilitātes vilnim

2019. gada 28. maijs

Škoda atklāja emobilitātes marķējumu iV, kas turpmāk apzīmēs visus elektrificētos modeļus. Pirmie, kas iegūs šo marķējumu būs SUPERB un CITIGOe modeļi.

Izmantojot 2019. gada IIHF hokeja pasaules čempionātu kā labu vietu, kur paziņot savus jaunumus, Škoda ieskicēja savas elektriskās nākotnes plānus.

Liela autonomija, īss uzlādes laiks un, īpaši svarīgi priekš ŠKODA, pieņemamas cenas. Šādā veidā mēs aktīvi veidojam mūsu uzņēmuma pārveidošanu no, teiksim, apjoma ražotāja līdz vienkāršam uzņēmumam, kas piedāvā vislabākos mobilitātes risinājumus.

Škoda valdes priekšsēdētājs Bernhards Maiers (Bernhard Maier)

Savus elektrificētos modeļus Škoda marķēs ar iV (i – innovative, V – vehicle (inovatīvs transportlīdzeklis)) apzīmējumu. Pasākumā tika prezentēti pirmie divi modeļi ar iV marķējumu – CITIGOe un SUPERB.

Pirmais uz skatuves tika atrādīts CITIGOe iV. Mazais elektroauto ir piemērots pilsētas mobilitātei, piedāvājot vietu četriem cilvēkiem ar pietiekami lielu bagāžas nodalījumu. Jaunais eUp Elektriskais CITIGO piedāvā 265 km lielu autonomiju un, pateicoties elektriskajam motoram, tā tehniskie parametri ir jaudīgāki par iekšdedzes dzinēja līdziniekiem. 60 kW elektriskais motors ir par 5 kW jaudīgāks par jaudīgāko no iekšdedzes līdziniekiem un 210 Nm griezes moments ir ievērojami pārāks par 95 Nm līdziniekiem.

CITIGOe iV caurskats
CITIGOe iV caurskats

Škoda apgalvo, ka reālos apstākļos CITIGOe iV, patērē starp 12 un 15 kWh uz 100 km. Ar 36.8 kWh bateriju, var nobraukt līdz pat 265 km starp uzlādēm. Maksimālais uzlādes ātrums ir 40 kW, kas ir mazjaudīgākais no jaunajiem elektroauto. Paredzams, ka tā cena būs ap 20’000 €.

Pilnībā elektriska iemīļotā CITIGO adaptācija apzīmē ŠKODA lielo uznācienu e-mobilitātes pasaulē. Ar līdz pat 300 km nobraukumu ar vienu uzlādi elektriskais CITIGO ir automašīna, kuru izvēlēsies ekoloģiski domājoši pilsētnieki, profesionāļi. Praktiskums, efektivitāte un dāsnā ietilpība, tas viss vienā kompaktā un stilīgā iepakojumā.

skodalatvia.lv

Pēc tam uzmanība tika pievērsta lādējamajam hibrīdam Superb iV. Tas ir pirmais lādējamais hibrīds no Škoda, kas apvieno 1.4 TSI benzīna dzinēju ar elektrisko motoru (kopā 160 kW jauda). Izmantojot tikai 13 kWh lielo bateriju, kas atrodas zem aizmugurējiem sēdekļiem, un 85 kW elektrisko motoru var nobraukt 55 km (WLTP).

Mūsu divi elektrificētie transportlīdzekļi ir tikai sākums. Es varu jums pateikt, ka ŠKODA elektriskā nākotne būs aizraujoša.

Kristiāns Strūbe (Christian Strube), ŠKODA valdes loceklis

Nākamais elektroauto no Škoda ir krosovers VISION E, kura ražošana tiks uzsākta 2020. gadā un tas būs pirmais ražotāja transportlīdzeklis, kas izmantos MEB platformu. Līdz 2022. gadam Škoda portfelī būs 10 elektrificēti modeļi – 6 pilnībā elektriskie un 4 hibrīdi.

Kārlis Mendziņš

Atrasts mētājamies pie elektroierīcēm. Mīlestība pret jaunajām lietām izaugusi kopā ar bakalaura grādu elektroinženierzinātnēs. Brauc ar elektromobili kopš 2017. gada bargās ziemas (-30°C) un kopš tā laika ne reizi nav noslāpis.
Kārlis Mendziņš
Patika raksts? Atbalsti Uzlādēts iekš Patreon!
Škoda pievienojas emobilitātes vilnim 1

Komentāri

avatar
  Pieraksties  
Paziņojums no