Volkswagen Atlas Tanoak koncepta pikaps

Volkswagen apsver elektriskā pikapa iekļaušanu nākotnes plānos

Volkswagen izslēdz jauna iekšdedzes pikapa ražošanu, jo tas būtu pretrunā ar plāniem elektrificēt savu piedāvājumu. Elektriskais pikaps no vācu autoražotāja būtu mazāks par Amarok.

Mazāki pikapi, saukti arī par dzīves stila pikapiem, ir aizvien populāra izvēle cilvēkiem, kuriem patīk pikapu izskats, bet kuriem tāds īsti nav nepieciešams. Pieprasījums pēc tādiem pieaug pat vietās ārpus Amerikas Savienotajām Valstīm. Pierādījums tam ir fakts, ka daži automobiļu ražotāji, kas tradicionāli nepiedāvā pikapus, ienāk šajā segmentā, piemēram, Hyundai ar Santa Cruz.

Arī Volkswagen nav pamatā saistīts ar pikapiem, lai gan tā piedāvājumā ir Amarok. 2018. gadā vācu autoražotājs parādīja koncepta dzīves stila pikapu Tarok un tā lielāku versiju Tanoak. Ne Tarok, ne Tanoak nenonāca līdz ražošanai un to nekad nedarīs kā ICE (iekšdedzes dzinēja) automašīnas, jo Volkswagen ir pilnībā apņēmušies elektrificēt savu piedāvājumu. Tomēr pastāv iespēja, ka tie varētu parādīties kā pilnīgi elektriski pikapi.

Mūsu prioritāte Volkswagen zīmolā ir saglabāt mūsu esošo [iekšdedzes dzinēju] transportlīdzekļu konkurētspēju. Pašlaik ieguldīt nišas ICE segmentā mums nebūtu jēgas. Pārveidojot savu piedāvājumu uz BEV, elektriskais pikaps noteikti varētu būt iespēja.

Automotive News citē Dunkanu Movasaghī (Duncan Movassaghi), Amerikas Volkswagen pārdošanas un mārketinga izpilddirektora vietnieku

Šis citāts, protams, ir tālu no apstiprinājuma, ka VW patiešām izstrādās šādu modeli vai modeļus, tomēr D. Movasaghī teica, ka autoražotājs to apsver. Būtu lietderīgi sākumā izmēģināt pārdot EV pikapus Amerikā, kur elektriskie pikapi strauji gūst popularitāti, kaut arī šobrīd trūkst modeļu (Ford F-150 Lightning, Rivian R1T, Tesla Cybertruck).

  Volkswagen ID. Buzz piedzīvo pasaules pirmizrādi

Vai Volkswagen MEB platforma būtu piemērota vieglajam pikapam? Saskaņā ar senākiem paziņojumiem, kurā citēts Volkswagen of America vecākais viceprezidents produktu mārketingā un stratēģijā Heins Šafers (Hein Schafer), atbilde būtu pozitīva.

Potenciāli [MEB platforma] dod mums iespēju izstrādāt kādu mazu vai vidēja izmēra pikapu vai varbūt kaut ko mazliet lielāku. Varētu domāt par kaut ko lielāku arī MEB platformā. Ja mēs uz MEB platformas uzbūvēsim lielu apvidus automobili, varētu būt jēga arī lielam pikapam.

Volkswagen of America vecākais viceprezidents produktu mārketingā un stratēģijā Heins Šafers

Šīs nav vienīgās augsta ranga VW amatpersonas, kuras ir pieminējušas, ka Volkswagen apsver BEV pikapu, taču līdz šim ražotājs nav parādījis tādu pat konceptuālā formā. Iespējams, vienkāršāka pieeja VW elektrisko pikapu problēmai būtu izgatavot versiju no sagaidāmās ID.Buzz koncepta. ID.Buzz plāno sākt ražošanu 2022. gada beigās un pirmās piegādes 2023. gadā.

Volkswagen apsver elektriskā pikapa iekļaušanu nākotnes plānos 1
Volkswagen apsver elektriskā pikapa iekļaušanu nākotnes plānos 2
5 1 balsojums
Raksta novērtējums