Volkswagen savus elektromobiļus pārdos ar zaudējumiem
Sākotnēji būs pieejama tikai vidusmēra versija pirmajam I.D. modelim un katra mašīna tiks pārdota ar 3’000 € lieliem zaudējumiem.
Sākotnēji būs pieejama tikai vidusmēra versija pirmajam I.D. modelim un katra mašīna tiks pārdota ar 3’000 € lieliem zaudējumiem.
Mēs esam tikai dažu dienu attālumā no 8. maija, kad Volkswagen iepazīstinās ar un atvērs rezervācijas priekš Volkswagen I.D. Eiropai. Datumam tuvojoties, dažāda veida informācija sāk noplūst.
VW I.D. (vēl neapstiprināts nosaukums) atklāšanas datumā vēl nebūs pieejams. To uzsāks ražot tikai rudenī. Baumo, ka tā cena būs no 29’900 € par mazākās bateriju pakas versiju. Ar 48 kWh bateriju paku un 330 km (WLTP) autonomiju, tas būtu ļoti labs piedāvājums. Tādās valstīs kā Francija, kur ir atbalsts elektromobiļu iegādei, tā cena pat varētu būt 23’900 €.
Pirmais I.D. tirgū būs vidēja diapazona versija ar aptuveni 62 kWh akumulatoru un 450 km (WLTP) autonomiju. Paredzams, ka tā cena būs virs 35’000 €. Automobiļa publiskā debija ir paredzēta septembrī – Frankfurtes autoizstādē.
Pēdējais no trim piedāvātajiem I.D. variantiem, iespējams, būs ar 80 kWh lielu bateriju paku un aptuveni 550 km (WLTP) autonomiju, bet to ātrāk par 2020. gada otru pusi nesagaidīt.
Saskaņā ar Auto Motor un Sport, vismaz sākotnēji, Volkswagen neplāno pelnīt naudu ar elektromobiļiem un sagaida, ka zaudēs aptuveni 3’000 € par katru I.D., ko pārdos. Ja tā ir taisnība, tad tas visdrīzāk būtu saistīts ar lēno ražošanas attīstīšanos un nepieciešamību iekļauties Eiropas Savienības regulās. Turklāt peļņas trūkums varētu ilgt līdz 2025. gadam.
Ko sagaidīt:
- 48 kWh, 62 kWh un 80 kWh bateriju pakas
- 330 km, 450 km un 550 km autonomiju
- Cena no 29’900 €, 35’000 €, 41’000 €
- 150 kW elektromotors
- Aizmugurējā piedziņa
- Maksimālais ātrums 180 km/h
- 7,2 kW vai 11 kW lēnās uzlāde
- 125 kW ātrās uzlāde
Avots: Automobile Propre