BMW i3 netiks atjaunots (tomēr tiks) (tomēr netiks)
Pirmais mūsdienu elektroauto no BMW ir sasniedzis savu norietu. Jauni i3 vairs netiks izstrādāti un autoražotājs koncentrēsies uz pārējo modeļu elektrificēšanu.
Pirmais mūsdienu elektroauto no BMW ir sasniedzis savu mūža kalngalu. Jauni i3 vairs netiks izstrādāti un autoražotājs koncentrēsies uz pārējo modeļu elektrificēšanu.
BMW neatjaunos savu šobrīd vienīgo elektroauto – i3, ziņo laikraksts Financial Times. Tā vietā vācu autoražotājs koncentrēsies uz citu modeļu elektrificēšanu, vienlaikus plānojot arī jaunas pilnīgi elektriskās automašīnas.
Nav īpaša plāna i3 pēctecim. Mēs tagad vairāk pievēršam uzmanību elektrifikācijai.
BMW pārdošanas un mārketinga vadītājs Pieters Nota priekš Financial Times
Tomēr viņš piebilda, ka uzņēmums turpinās ražot i3. 2013. gadā izlaistā automašīna bija BMW pirmais nopietnais elektroauto, kas bija paredzēts, lai pārbaudītu sabiedrības apetīti pēc elektriskajām automašīnām, neapdraudot tās tipiskos salonus.
Autoražotāji parasti atjauno modeļus pēc septiņu gadu pārdošanas, lai atdzīvinātu pieprasījumu un pielāgotos jaunākajām tehnoloģijām, tāpēc normālos apstākļos pašreizējam i3 šis būtu pēdējais gads. Tomēr uzņēmums paziņoja, ka turpinās to pārdot vēl vairākus gadus.
Šajā ziņā tā nav normāla automašīna.
BMW pārdošanas un mārketinga vadītājs Pieters Nota priekš Financial Times
BMW savos vislabāk pārdotajos modeļos ierīkos lādējamā hibrīda tehnoloģiju, kas ļauj īpašniekiem braukt, izmantojot elektroenerģiju pilsētās (īsākās distancēs), bet iekšdedzes dzinēju garākos braucienos.
Autoražotājs līdz 2023. gadam plāno 13 pilnīgi elektriskos modeļus. Šis plāns ir paskubināts, jo nesen tika izvirzītas stingrāki emisiju noteikumi.
Pagājušajā nedēļā Frankfurtes autoizstādē uzņēmums atklāja 2021. gadā iznākošā elektromobiļa dizainu, kā arī parādīja elektrisko Mini, kas pārdošanā nonāks nākamgad.
Pašlaik savā piektajā iterācijā BMW līdz šim ir pārdevis vairāk nekā 150 000 i3 automašīnu, ar katru gadu pieaugot pieprasījumam. Pārdošanas apjomi šā gada pirmajā pusē pieauga par 21 procentu, salīdzinot ar to pašu periodu iepriekšējā gadā. P. Nota piebilda, ka pārdošanas apjomi augustā bija par 30 procentiem lielāki nekā gadu iepriekš, kas ir ievērojams pieaugums tik salīdzinoši vecam transportlīdzeklim.
Kad i3 tika izlaists, tas bija paredzēts, lai kalpotu par nākotnes tehnoloģiju virzītāju, sākot no akumulatora piedziņas sistēmām un ilgtspējīgiem materiāliem un beidzot ar salona apdari, saņemot gan uzslavas, gan kritiku.
BMW jaunais izpilddirektors Olivers Zipse ir pakļauts spiedienam, lai paātrinātu autoražotāja darbību elektriskajos transportlīdzekļos. Viņa priekšgājējs Haralds Krūgers tika uzskatīts par tādu, kas ir palēninājis elektrisko tehnoloģiju ieviešanu. Uzņēmums izjūt arvien pieaugošos draudus no Tesla BMW visvairāk peļņu nesošajos modeļos, piemēram, 3. sērijā.
Labojums
Portāls CNET informē, ka vēl vismaz viens bateriju atjaunojums tomēr ir paredzēts šim ikoniskajam elektroauto.
Labojums 29.06.2021
BMW ir paziņojuši, ka 2022. gadā pārtrauks globālo ražošanu.
Klasiskam autoremontam tur nevajadzētu pat tuvumā rādīties, braucu ar 60Ah jau 90K, ne reizi pat skrūvgriezis nav ievajadzējies.
Klasiskam autoremontam nederīga automašīna.Viss ir,vai nu sametināts,vai salīmēts ar komponentlīmi.