BMW i3 netiks atjaunots (tomēr tiks) (tomēr netiks)

2

Pirmais mūsdienu elektroauto no BMW ir sasniedzis savu norietu. Jauni i3 vairs netiks izstrādāti un autoražotājs koncentrēsies uz pārējo modeļu elektrificēšanu.

bmw i3 120 ah

Pirmais mūsdienu elektroauto no BMW ir sasniedzis savu mūža kalngalu. Jauni i3 vairs netiks izstrādāti un autoražotājs koncentrēsies uz pārējo modeļu elektrificēšanu.

BMW neatjaunos savu šobrīd vienīgo elektroauto – i3, ziņo laikraksts Financial Times. Tā vietā vācu autoražotājs koncentrēsies uz citu modeļu elektrificēšanu, vienlaikus plānojot arī jaunas pilnīgi elektriskās automašīnas.

Audi Q6 e-tron

Nav īpaša plāna i3 pēctecim. Mēs tagad vairāk pievēršam uzmanību elektrifikācijai.

BMW pārdošanas un mārketinga vadītājs Pieters Nota priekš Financial Times

Tomēr viņš piebilda, ka uzņēmums turpinās ražot i3. 2013. gadā izlaistā automašīna bija BMW pirmais nopietnais elektroauto, kas bija paredzēts, lai pārbaudītu sabiedrības apetīti pēc elektriskajām automašīnām, neapdraudot tās tipiskos salonus.

bmw i3 120 ah
BMW i3 izaugsme

Autoražotāji parasti atjauno modeļus pēc septiņu gadu pārdošanas, lai atdzīvinātu pieprasījumu un pielāgotos jaunākajām tehnoloģijām, tāpēc normālos apstākļos pašreizējam i3 šis būtu pēdējais gads. Tomēr uzņēmums paziņoja, ka turpinās to pārdot vēl vairākus gadus.

Šajā ziņā tā nav normāla automašīna.

BMW pārdošanas un mārketinga vadītājs Pieters Nota priekš Financial Times

BMW savos vislabāk pārdotajos modeļos ierīkos lādējamā hibrīda tehnoloģiju, kas ļauj īpašniekiem braukt, izmantojot elektroenerģiju pilsētās (īsākās distancēs), bet iekšdedzes dzinēju garākos braucienos.

Autoražotājs līdz 2023. gadam plāno 13 pilnīgi elektriskos modeļus. Šis plāns ir paskubināts, jo nesen tika izvirzītas stingrāki emisiju noteikumi.

Audi Q6 e-tron

Pagājušajā nedēļā Frankfurtes autoizstādē uzņēmums atklāja 2021. gadā iznākošā elektromobiļa dizainu, kā arī parādīja elektrisko Mini, kas pārdošanā nonāks nākamgad.

Mini Electric
BMW i3, BMW C Evolution un Mini Cooper Electric

Pašlaik savā piektajā iterācijā BMW līdz šim ir pārdevis vairāk nekā 150 000 i3 automašīnu, ar katru gadu pieaugot pieprasījumam. Pārdošanas apjomi šā gada pirmajā pusē pieauga par 21 procentu, salīdzinot ar to pašu periodu iepriekšējā gadā. P. Nota piebilda, ka pārdošanas apjomi augustā bija par 30 procentiem lielāki nekā gadu iepriekš, kas ir ievērojams pieaugums tik salīdzinoši vecam transportlīdzeklim.

Kad i3 tika izlaists, tas bija paredzēts, lai kalpotu par nākotnes tehnoloģiju virzītāju, sākot no akumulatora piedziņas sistēmām un ilgtspējīgiem materiāliem un beidzot ar salona apdari, saņemot gan uzslavas, gan kritiku.

BMW i3 salons
BMW i3 salons

BMW jaunais izpilddirektors Olivers Zipse ir pakļauts spiedienam, lai paātrinātu autoražotāja darbību elektriskajos transportlīdzekļos. Viņa priekšgājējs Haralds Krūgers tika uzskatīts par tādu, kas ir palēninājis elektrisko tehnoloģiju ieviešanu. Uzņēmums izjūt arvien pieaugošos draudus no Tesla BMW visvairāk peļņu nesošajos modeļos, piemēram, 3. sērijā.

Labojums

Portāls CNET informē, ka vēl vismaz viens bateriju atjaunojums tomēr ir paredzēts šim ikoniskajam elektroauto.

Labojums 29.06.2021

BMW ir paziņojuši, ka 2022. gadā pārtrauks globālo ražošanu.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
2 Komentāri
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Piča
Piča
Viesis
17/01/2022 12:08

Klasiskam autoremontam tur nevajadzētu pat tuvumā rādīties, braucu ar 60Ah jau 90K, ne reizi pat skrūvgriezis nav ievajadzējies.

Visvaldis
Visvaldis
Viesis
15/10/2019 16:29

Klasiskam autoremontam nederīga automašīna.Viss ir,vai nu sametināts,vai salīmēts ar komponentlīmi.

2
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: