Latvijā sākas pieejamākā Volkswagen elektriskā automobiļa e-up! iepriekšpārdošana

2

Sākot no šodienas, Volkswagen Latvijā sācis nākamās paaudzes elektriskā automobiļa e-up! iepriekšpārdošanu. Tagad iespējams iegādāties šo uzticamo un kompakto, bet vienlaikus četrām personām pilnībā piemēroto automobili, kas nodrošina braukšanas distanci līdz 260 kilometriem (WLTP), investējot vien aptuveni 20 000 eiro. Ar jauno e-up! Volkswagen plāno demokratizēt elektromobilitāti, tajā pat laikā rūpējoties par apkārtējo vidi. Pateicoties uzlabotiem akumulatoriem un palielinātai nobraukšanas distancei, e-up! ir lieliski piemērots ikdienas mobilitātei. Turklāt Volkswagen akumulatoriem tiek nodrošināta astoņu gadu vai 160 000 kilometru garantija. Pirmie automobiļi klientiem Latvijā tiks piegādāti 2020. gada februāra sākumā.

Jaunai VW e-up!

Jaunai VW e-up!

Sākot no šodienas, Volkswagen Latvijā sācis nākamās paaudzes elektriskā automobiļa e-up! iepriekšpārdošanu. Tagad iespējams iegādāties šo uzticamo un kompakto, bet vienlaikus četrām personām pilnībā piemēroto automobili, kas nodrošina braukšanas distanci līdz 260 kilometriem (WLTP), investējot vien aptuveni 20 000 eiro. Ar jauno e-up! Volkswagen plāno demokratizēt elektromobilitāti, tajā pat laikā rūpējoties par apkārtējo vidi. Pateicoties uzlabotiem akumulatoriem un palielinātai nobraukšanas distancei, e-up! ir lieliski piemērots ikdienas mobilitātei. Turklāt Volkswagen akumulatoriem tiek nodrošināta astoņu gadu vai 160 000 kilometru garantija. Pirmie automobiļi klientiem Latvijā tiks piegādāti 2020. gada februāra sākumā.

Jaunajam Volkswagen e-up! ir vairākas konkurētspējas priekšrocības, un viena no tām noteikti ir uzlabotie akumulatori – tiem ir divreiz lielāka enerģijas kapacitāte, tādējādi ar pilnu akumulatoru automobiļa nobraucamā distance reālos braukšanas apstākļos (WLTP) ir palielināta līdz pat 260 kilometriem. Paredzamais enerģijas patēriņš ir 12,7 kWh/100 km, kas nozīmē, ka jaunais e-up! ir ideāli piemērots, lai ikdienā pārvietotos pilsētā. Vien nieka 60 minūtēs ar līdzstrāvu (DC) iespējams uzlādēt akumulatoru līdz 80% ar 40 kW jaudu. Turklāt jaunajam e-up! ir divi lādēšanas režīmi – tūlītēja lādēšana un laika aiztures lādēšana. Lādēšanu iespējams pārvaldīt ar uzlādes pogu centrālajā konsolē, kā arī sākt un apturēt ar viedtālruni, izmantojot standarta Maps + more aplikāciju. Šo aplikāciju iespējams arī izmantot, lai e-up! pārvaldītu standarta aprīkojumā pieejamo gaisa kondicioniera sistēmu.

e-up! ir ļoti dinamisks, pateicoties tā zemajam smaguma centram, jo akumulatori ir iestrādāti automobiļa grīdā. Tādējādi šis automobilis ir ne tikai gudra izvēle, bet braukšana ar to sagādā patiesu prieku. Turklāt tas ir arī visai jaudīgs, jo 61 kW elektromotors nodrošina maksimālo jaudu, līdzko automobilis uzsāk kustību. Tādējādi e-up! no 0 līdz 100 km/h paātrinās vien nieka 11,9 sekundēs. Šī modeļa maksimālais ātrums ir 130 km/h.

Modeļa standarta aprīkojums ietver automātisku gaisa kondicioniera sistēmu, Composition phone radio sistēmu ar Bluetooth savienojumu saskarni, Maps + more izklaides sistēmu, kā arī joslas saglabāšanas sistēmu Lane Assist. Sistēma Lane Assist no 60km/h liela ātruma spēj noteikt, vai automobilis nejauši izbrauc no savas joslas. Automātiski koriģējot stūri, tā palīdz vadītājam nepamest braukšanas joslu. Dažādas e-up! stila versijas nodrošinās vēl vairāk funkciju un papildu personalizēšanas iespējas, tostarp jumtu un sānu spoguļu apdari kontrastējoši melnā krāsā.

e-up! zemā cena tiek panākta ar ietaupījumu, ko nodrošina lielais ražošanas apjoms. Volkswagen plāno piedāvāt krietni vairāk elektrisko automobiļu nekā līdz šim.

Cenu lapa pieejama šeit: https://www.volkswagen.lv/lv/models-and-configurator/e-up.html

Uzlādēts.lv viedoklis

Ieejot konfiguratorā cena ir nedaudz cita, jo 20’000 € cena ir bez PVN. Ar PVN tie ir 23’368 €, bet baumo, ka pie dīleriem var iegūt arī zemāku cenu, ja zina prasīt. Joprojām tas ir lētākais jaunais elektroauto, kas šobrīd ir nopērkams Latvijā. Cenu lapā skatoties ir prieks redzēt to, ka, ja pircējs vēlas dzirdēt mākslīgās skaņas, tad par to ir jāpiemaksā. Tomēr jārēķinās ar to, ka būs jāpiepērk daudz kas cits klāt:

  • Ziemas pakotne (priekšējo sēdekļu apsilde, elektriski apsildāms vējstikls un vēl) 384 € (ar PVN)
  • Braukšanas palīgsistēmu pakotne (automātiska ātruma uzturēšanas sistēma (kruīza kontrole) un vēl) 463 €
  • We Connect mobilie tiešsaistes pakalpojumi „e-Remote“ 157 €
  • Cita krāsa, kas nav zila, 168-391 €

Ar šo arī visus apsveicu – pirmais elektroauto Latvijā, kas ir zem 30’000 € cenu birkas, ir pieejams! Tagad jāgaida SEAT un ŠKODA piedāvājums, kas tipiski ir nedaudz lētāks. Diez kas notiks ar tiem lietotajiem e-up!, kas pārdodas par 14’500 €… Vai kāds vispār vēlēsies pirkt lietotu un ar vairāk kā divas reizes mazāku autonomiju par 2/3 jaunā cenas?

2020. g. solās būt pirmais, kad elektroauto cenas sāk nopietni konkurēt arī vidējās un kompaktās klases tirgus segmentos. Šis gan izrādījās dārgāks, kā es personīgi cerēju.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
2 Komentāri
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Kāds
Kāds
Viesis
08/12/2019 13:50

Tā kā šis ir tīrs pilsētas auto, tad svarīgākā informācija ir šāda – ar EV (atšķirībā no iekšdedzes) pilsētā var nobraukt visgarāko distanci (lēnāk brauksi tālāk tiksi). Jā, pat virs tā nereālā WLTP cipara. Tiklīdz tiksiet uz šoseja tā aizmirstie par tiem 260km (WLTP). Vasarā varbūt 200km izvilks, ziemā vēl mazāk.

“Vien nieka 60 minūtēs ar līdzstrāvu (DC) iespējams uzlādēt akumulatoru līdz 80% ar 40 kW jaudu” – nieka 60 min. ir VESELA STUNDA!!! Tas nav ātri 😀 Autiņiem, kas iznāks 2020. un vēlāk nevajadzētu 10-80% lādēt ilgāk par 30min. neatkarīgi no akumulātoru izmēra. Par āriem varētu uzskatīt tos, kas iespēj 15-20min.

Kārlis Mendziņš
Atbilde  Kāds
09/12/2019 15:50

WLTP jau nav nereāls cipars. NEDC bija nereāls. Atšķirība starp EPA, kas ir visobjektīvākais starp visiem, un NEDC bija 1 : 1.5. EPA : WLTP = 1 : 1.1, bet atšķirība ir tanī, ka WLTP ciklā vairāk brauc pilsētas režīmā.

Par uzlādes jaudu gan piekrītu. Akumulators jau ir pietiekami liels, lai to arī nedaudz pamocītu ar lielākām jaudām. Cerams, ka jauda netiks limitēta atkarībā no āra temperatūras…

2
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: