Porsche Taycan pirmais iznāciens
Fully Charged Show tika dota ekskluzīva pieeja, lai sēstos aiz pirmā Porsche elektromobiļa Taycan stūres un desmitiem reižu varētu spiest pedāli grīdā.
Fully Charged Show tika dota ekskluzīva pieeja, lai sēstos aiz pirmā Porsche elektromobiļa Taycan stūres un desmitiem reižu varētu spiest pedāli grīdā.
Taycan potenciāli ir tikpat nozīmīgs Porsche pagrieziena punkts kā ar gaisa dzesēšanu aprīkotais 911. Šis auto ņem vērā jaunā 992, 911 un Panamera aspektus, tomēr ir veidots no svaigas lapas.
Lai gan atrādīt instrumentu paneli un kabīni nebija ļauts, Fully Charged Show video var labi saprast, ka Taycan ir ļoti jaudīgs taisnē, iespējot 200 km/h lielu ātrumu mazāk kā 10 sekundēs. Šobrīd Porsche nevēlas atklāt arī vairāk detaļu kā to, ka tas ir limitēts līdz 250 km/h ātrumam, aprīkots ar diviem motoriem ar kopējo 600 Zs jaudu un 480+ km autonomiju.
Ar visām liekajām uzlikām, kas apliktas ap jauno mašīnu, lai tā vairāk līdzinātos jau zināmajiem Porsche modeļiem, Taycan spēj 100 km/h sasniegt zem 3.5 sekundēm. Dēļ 800 V bateriju sistēmas tas arī būs pirmais no elektroauto, kas spēs lādēties ar jaudu, kas ir lielāka par 250 kW (Tesla Model 3 spēj lādēties ar jaudu līdz 250 kW) ar teorētisko maksimumu 350 kW (1900 km/h), kas spētu 15 minūšu laikā uzlādēt līdz 80%.
Porsche plāno pārdot 25’000 Taycan vienības gadā, bet rezervāciju skaits jau tagad ir sasniedzis 30’000. Ja vēlies sev tagad tādu rezervēt, nāksies gaidīt ilgāk par gadu.
Noskatieties zemāk esošo video, lai redzētu kā Džonijs Smits pazaudē saules brilles dēļ paātrinājuma un uzzinātu vairāk par šo elektroauto, kas pārdošanā nonāks jau šī gada beigās. Sīkāk par pieredzi var izlasīt Džonija emuārā.
Porsche Taycan:
- Cena – 74’828 €
- Autonomija – aptuveni 500 km
- Bateriju paka – aptuveni 90 kWh
- Lēnās uzlādes max jauda – 22 kW (122 km/h)
- Ātrās uzlādes max jauda – 350 kW (1944 km/h)
- Cena/autonomija – 149.65 €/km
- Cena/kWh – 831.42 €/kWh
- Autonomija/kWh – 5.55 km/kWh (18.00 kWh/100 km)
Vēlāk uz šīs pašas platformas tiks veidots Audi e-tron sportback. Baumo, ka Porsche šo platformu veidojuši tā, lai jebkurā brīdī varētu iemainīt esošās baterijas pret jaudīgākām – cietvielu baterijām.