Visi elektroauto, kas kvalificējas valsts subsīdijai
Pagājušā gada nogalē Latvijā tika apstiprinātas subsīdijas elektroauto iegādei. Kuri elektroauto kvalificējas un kuri ir labākie, kurus iegādāties?
Pagājušā gada nogalē Latvijā tika apstiprinātas subsīdijas elektroauto iegādei. Kuri elektroauto kvalificējas un kuri ir labākie, kurus iegādāties?
Katrs no sava transportlīdzekļa meklē ko savu. Vienam vajag jaudu, otram vietu, trešajam statusu, bet ceturtajam interesē tikai cena. Šajā rakstā tiks apkopoti visi elektroauto, kuru bāzes cena ir zem 60’000 € bez PVN (72’600 € ar PVN), kas ir subsīdiju griesti. Šeit gan netiks apkopoti lietotie elektroauto un lādējamie hibrīdi.
Šis raksts var kalpot arī kā atsauces punkts, lai sekotu līdzi, vai automašīnu tirgotāji izmanto subsīdijas, lai paceltu cenas. Protams, inflācija nav atcelta.
Iekļauti tika tie elektroauto, kuriem ir pārstāvniecība (dīlercentrs) Latvijā un kuru cenas ir zināmas. Elektroauto tiek rindoti pēc iegādes cenas no zemākās. Tehniskie dati ņemti bāzes versijām no EV-database.org. Cenas ņemtas no oficiālajām ražotāju pārstāvniecību lapām, ja vien nav norādīts citādāk.
Zem 20’000 €
Dacia Spring Electric
- Cena: 17’500 €
- Autonomija: 225 km (WLTP), 170 km (reālais)
- Uzlāde: 34 kW ātrā uzlāde, 6.6 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 15.8 kWh/100 km
- Apskats: FullyCharged
Zem 30’000 €
Volkswagen e-up!
Šī elektroauto pieejamība parādās un pazūd. Raksta tapšanas laikā tas ir noņemts no dīleru mājaslapas.
- Cena: 24’500 € (pēdējā zināmā cena Latvijā)
- Autonomija: 258 km (WLTP), 205 km (reālais)
- Uzlāde: 40 kW ātrā uzlāde, 7.2 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 15.8 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Fiat 500e (24 kWh)
- Cena: 24’900 €
- Autonomija: 190 km (WLTP), 135 km (reālais)
- Uzlāde: 50 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 15.8 kWh/100 km
- Apskats: FullyCharged
Nissan Leaf
- Cena: 29’690 €
- Autonomija: 270 km (WLTP), 225 km (reālais)
- Uzlāde: 46 kW ātrā uzlāde, 3.6 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 16.4 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Fiat 500e (42 kWh)
- Cena: 29’990 €
- Autonomija: 321 km (WLTP), 235 km (reālais)
- Uzlāde: 85 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 15.9 kWh/100 km
- Apskats: FullyCharged
Zem 40’000 €
Opel Corsa-e
- Cena: 31’990 €
- Autonomija: 359 km (WLTP), 285 km (reālais)
- Uzlāde: 101 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 15.8 kWh/100 km
- Apskats: Bjørn Nyland
Renault Zoe
- Cena: 32’260 €
- Autonomija: 395 km (WLTP), 315 km (reālais)
- Uzlāde: 46 kW ātrā uzlāde, 22 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 16.5 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Peugeot e-208
- Cena: 32’600 €
- Autonomija: 362 km (WLTP), 285 km (reālais)
- Uzlāde: 101 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 15.8 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Citroen e-Berlingo
- Cena: 33’285 €
- Autonomija: 285 km (WLTP), 200 km (reālais)
- Uzlāde: 101 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 22.5 kWh/100 km
- Apskats: AutoEV
Opel Mokka-e
- Cena: 33’590 €
- Autonomija: 338 km (WLTP), 255 km (reālais)
- Uzlāde: 101 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 17.6 kWh/100 km
- Apskats: FullyCharged
Mazda MX-30
- Cena: 33’990 €
- Autonomija: 200 km (WLTP), 170 km (reālais)
- Uzlāde: 37 kW ātrā uzlāde, 6.6 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 16.4 kWh/100 km
- Apskats: WhatCar
Peugeot e-2008
- Cena: 34’100 €
- Autonomija: 342 km (WLTP), 255 km (reālais)
- Uzlāde: 101 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 17.6 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Renault Megane E-Tech EV40
- Cena: 34’485 € (pirms pārdošanas izziņotā)
- Autonomija: 300 km (WLTP), 245 km (reālais)
- Uzlāde: 85 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 16.3 kWh/100 km
- Apskats: CarGurus UK
Honda e
- Cena: 34’910 €
- Autonomija: 220 km (WLTP), 170 km (reālais)
- Uzlāde: 56 kW ātrā uzlāde, 6.6 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 16.8 kWh/100 km
- Apskats: carwow
Citroen e-C4
- Cena: 34’990 €
- Autonomija: 357 km (WLTP), 265 km (reālais)
- Uzlāde: 101 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 17.0 kWh/100 km
- Apskats: AutoTrader
Hyundai Kona Electric (39 kWh)
- Cena: 34’990 €
- Autonomija: 305 km (WLTP), 250 km (reālais)
- Uzlāde: 50 kW ātrā uzlāde, 7.2 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 15.7 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Aiways U5
Vēl nav apstiprināta tā tirgošana Latvijā, bet pirmie modeļi jau ir reģistrēti un manīti uz Rīgas ielām.
- Cena: 35’993 € (Vācijā)
- Autonomija: 410 km (WLTP), 330 km (reālais)
- Uzlāde: 92 kW ātrā uzlāde, 6.6 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 19.1 kWh/100 km
- Apskats: FullyCharged
Cupra Born (45 kWh)
- Cena: 36’600 €
- Autonomija: 349 km (WLTP), 275 km (reālais)
- Uzlāde: 118 kW ātrā uzlāde, 7.2 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 16.4 kWh/100 km
- Apskats: TavsAutoTV
Volkswagen ID.3 (42 kWh)
- Cena: 36’865 €
- Autonomija: 349 km (WLTP), 275 km (reālais)
- Uzlāde: 118 kW ātrā uzlāde, 7.2 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 16.4 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Nissan Leaf e+
- Cena: 37’490 €
- Autonomija: 385 km (WLTP), 325 km (reālais)
- Uzlāde: 100 kW ātrā uzlāde, 6.6 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 17.2 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Peugeot e-Rifter
- Cena: 38’990 €
- Autonomija: 282 km (WLTP), 200 km (reālais)
- Uzlāde: 101 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 22.5 kWh/100 km
- Apskats: AFT Channel
Hyundai Ioniq
- Cena: 38’990 €
- Autonomija: 311 km (WLTP), 250 km (reālais)
- Uzlāde: 44 kW ātrā uzlāde, 7.2 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 15.3 kWh/100 km
- Apskats: FullyCharged
MINI Cooper SE
- Cena: 39’090 €
- Autonomija: 234 km (WLTP), 185 km (reālais)
- Uzlāde: 49 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 15.6 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Škoda Enyaq iV (51 kWh)
- Cena: 39’100 €
- Autonomija: 362 km (WLTP), 295 km (reālais)
- Uzlāde: 50 kW ātrā uzlāde, 7.2 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 17.6 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Volkswagen ID.3 (58 kWh)
- Cena: 39’609 €
- Autonomija: 427 km (WLTP), 350 km (reālais)
- Uzlāde: 128 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 16.6 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Cupra Born (58 kWh)
- Cena: 39’900 €
- Autonomija: 427 km (WLTP), 350 km (reālais)
- Uzlāde: 128 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 16.6 kWh/100 km
- Apskats: TavsAutoTV
Kia e-Niro (39 kWh)
- Cena: 39’990 €
- Autonomija: 289 km (WLTP), 235 km (reālais)
- Uzlāde: 50 kW ātrā uzlāde, 7.2 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 16.7 kWh/100 km
- Apskats: Kursors
Zem 50’000 €
Volkswagen ID.4 (52 kWh)
- Cena: 41’170 €
- Autonomija: 346 km (WLTP), 285 km (reālais)
- Uzlāde: 118 kW ātrā uzlāde, 7.2 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 18.2 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
BMW i3
- Cena: 41’560 €
- Autonomija: 359 km (WLTP), 235 km (reālais)
- Uzlāde: 49 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 16.1 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Renault Megane E-Tech EV60
- Cena: 41’745 € (pirms pārdošanas izziņotā)
- Autonomija: 450 km (WLTP), 360 km (reālais)
- Uzlāde: 130 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 16.7 kWh/100 km
- Apskats: CarGurus UK
Hyundai Kona Electric (64 kWh)
- Cena: 41’990 €
- Autonomija: 484 km (WLTP), 395 km (reālais)
- Uzlāde: 77 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 16.2 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Peugeot e-Expert (50 kWh)
- Cena: 42’100 €
- Autonomija: 230 km (WLTP), 180 km (reālais)
- Uzlāde: 101 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 25.0 kWh/100 km
- Apskats: DriveElectric EV Experts
Škoda Enyaq iV (58 kWh)
- Cena: 43’100 €
- Autonomija: 412 km (WLTP), 330 km (reālais)
- Uzlāde: 128 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 17.6 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Citroen e-Jumpy (50 kWh)
- Cena: 43’190 €
- Autonomija: 227 km (WLTP), 180 km (reālais)
- Uzlāde: 101 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 25.0 kWh/100 km
- Apskats: TechCheck
Kia e-Niro (64 kWh)
- Cena: 44’490 €
- Autonomija: 455 km (WLTP), 370 km (reālais)
- Uzlāde: 77 kW ātrā uzlāde, 7.2 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 17.3 kWh/100 km
- Apskats: Kursors
Volkswagen ID.3 (77 kWh)
- Cena: 45’195 €
- Autonomija: 553 km (WLTP), 450 km (reālais)
- Uzlāde: 135 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 17.1 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Toyota Proace Electric
- Cena: 45’900 €
- Autonomija: 330 km (WLTP), 250 km (reālais)
- Uzlāde: 100 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 26.0 kWh/100 km
- Apskats: DW REV
Audi Q4 e-tron (52 kWh)
- Cena: 46’800 €
- Autonomija: 341 km (WLTP), 285 km (reālais)
- Uzlāde: 118 kW ātrā uzlāde, 7.2 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 18.2 kWh/100 km
- Apskats: FullyCharged
Volvo XC40 Recharge
- Cena: 47’170 €
- Autonomija: 425 km (WLTP), 315 km (reālais)
- Uzlāde: 150 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 21.3 kWh/100 km
- Apskats: Kursors
Peugeot e-Expert (75 kWh)
- Cena: 49’000 €
- Autonomija: 329 km (WLTP), 265 km (reālais)
- Uzlāde: 101 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 25.7 kWh/100 km
- Apskats: DriveElectric EV Experts
Volkswagen ID.4 (77 kWh)
- Cena: 49’385 €
- Autonomija: 522 km (WLTP), 410 km (reālais)
- Uzlāde: 135 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 18.8 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Škoda Enyaq iV (77 kWh)
- Cena: 49’500 €
- Autonomija: 534 km (WLTP), 420 km (reālais)
- Uzlāde: 135 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 18.3 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Lexus UX 300e
- Cena: 49’900 €
- Autonomija: 315 km (WLTP), 235 km (reālais)
- Uzlāde: 35 kW ātrā uzlāde, 6.6 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 19.1 kWh/100 km
- Apskats: AutoTrader
Citroen e-Jumpy (75 kWh)
- Cena: 49’990 €
- Autonomija: 327 km (WLTP), 250 km (reālais)
- Uzlāde: 101 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 26.0 kWh/100 km
- Apskats: TechCheck
Hyundai Ioniq 5
- Cena: 49’990 €
- Autonomija: 485 km (WLTP), 380 km (reālais)
- Uzlāde: 221 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 18.4 kWh/100 km
- Apskats: FullyCharged
Zem 60’000 €
Mercedes-Benz eVito 111 long
- Cena: 51’650 €
- Autonomija: 151 km (WLTP), 120 km (reālais)
- Uzlāde: 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 29.2 kWh/100 km
- Apskats: EV review Ireland
Mercedes-Benz eVito 111 extra-long
- Cena: 52’450 €
- Autonomija: 150 km (WLTP), 120 km (reālais)
- Uzlāde: 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 29.2 kWh/100 km
- Apskats: EV review Ireland
Audi Q4 e-tron (77 kWh)
- Cena: 52’900 €
- Autonomija: 521 km (WLTP), 405 km (reālais)
- Uzlāde: 118 kW ātrā uzlāde, 7.2 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 18.2 kWh/100 km
- Apskats: FullyCharged
Tesla Model 3
- Cena: 54’374 €
- Autonomija: 491 km (WLTP), 380 km (reālais)
- Uzlāde: 170 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 15.1 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Toyota Proace Verso Electric
- Cena: 56’400 €
- Autonomija: 330 km (WLTP), 245 km (reālais)
- Uzlāde: 100 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 26.5 kWh/100 km
- Apskats: DW REV
Opel Zafira-e Life
- Cena: 58’990 €
- Autonomija: 330 km (WLTP), 250 km (reālais)
- Uzlāde: 100 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 26.0 kWh/100 km
- Apskats: Autogefuhl
Kia EV6
- Cena: 59’490 €
- Autonomija: 528 km (WLTP), 400 km (reālais)
- Uzlāde: 233 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 18.1 kWh/100 km
- Apskats: carwow
Ford Mustang Mach-e (68 kWh)
- Cena: 59’970 €
- Autonomija: 440 km (WLTP), 345 km (reālais)
- Uzlāde: 115 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 19.7 kWh/100 km
- Apskats: FullyCharged
Zem 72’600 €
Tesla Model 3 Long Range
- Cena: 63’341 €
- Autonomija: 602 km (WLTP), 485 km (reālais)
- Uzlāde: 210 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 15.5 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Citroen e-SpaceTourer
- Cena: 63’990 €
- Autonomija: 330 km (WLTP), 250 km (reālais)
- Uzlāde: 100 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 26.0 kWh/100 km
- Apskats: WhichEV
Mercedes-Benz eSprinter (35 kWh)
- Cena: 65’590 €
- Autonomija: 120 km (WLTP), 98 km (reālais)
- Uzlāde: 80 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 35.7 kWh/100 km
- Apskats: What Car?
Ford Mustang Mach-e (88 kWh)
- Cena: 65’950 €
- Autonomija: 610 km (WLTP), 440 km (reālais)
- Uzlāde: 150 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 20.0 kWh/100 km
- Apskats: FullyCharged
Tesla Model 3 Performance
- Cena: 68’424 €
- Autonomija: 547 km (WLTP), 460 km (reālais)
- Uzlāde: 210 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 16.3 kWh/100 km
- Apskats: Uzlādēts
Tesla Model Y Long Range
- Cena: 69’575 €
- Autonomija: 533 km (WLTP), 435 km (reālais)
- Uzlāde: 210 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 17.2 kWh/100 km
- Apskats: Ben Sullins
Mercedes-Benz eVito 126 Tourer Pro A2
- Cena: 69’590 €
- Autonomija: 234 km (WLTP), 205 km (reālais)
- Uzlāde: 110 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 29.5 kWh/100 km
- Apskats: SDA Dan Cars
Mercedes-Benz eVito 126 Tourer Pro A3
- Cena: 70’490 €
- Autonomija: 234 km (WLTP), 205 km (reālais)
- Uzlāde: 110 kW ātrā uzlāde, 11 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 29.5 kWh/100 km
- Apskats: SDA Dan Cars
Mercedes-Benz eSprinter (47 kWh)
- Cena: 71’590 €
- Autonomija: 157 km (WLTP), 125 km (reālais)
- Uzlāde: 80 kW ātrā uzlāde, 7.4 kW lēnā uzlāde
- Efektivitāte: 37.6 kWh/100 km
- Apskats: What Car?
Kopsavilkums
Sarakstā ir 56 dažādi elektroauto un to bateriju variācijas.
Ir vairāki elektroauto, kam cena ir nenozīmīgu summu virs 72’600 €, un ir vairāki, kuriem ir dažādas variācijas (kupejas, sportiskās, u.c.), kuri netika iekļauti šajā sarakstā. Tesla netika iekļauti, jo jauna auto subsīdijai nevar kvalificēties, jo nav vietējā dīlercentra.
Jāpiezīmē, ka sarakstā nav iekļautas akcijas cenas, bet viens elektroauto, kas bez tās nekvalificējas, ir Audi e-tron 50, kas ar atlaidi maksā 59’900 € ar PVN.
Ja kāds elektroauto ir izlaists, tad droši raksti komentāros!
Ar nepacietību gaidu Renault5 eV. Mans pirmais 1995jā bija benzīna Renault5 1.3 L, bija ļoti veikls autiņš. Cerams arī 24gada elektriskais būs tikpat labs.
Cerams, ka būs vēl labāks 🙂
Nu viss tulit varka saksies. Pabalsts or, saraksts ir, palika cenas uzkrutitj…
Sanāk ka praktiski šī atbalsta programma ir beigusies? EKII mājaslapā ir rakstīts, ka varēs iegādāties tikai tur publicētos auto, bet izklišķinot 100 auto tur 99 bija pārdoti. Atradu tikai vienu nepārdotu i3 par ~41000 eur. Bez PVN. P.S. Tesla auto varēja kvalificēties.
EKII lapa nestrādā cilvēkam draudzīgi. Vienīgais, kas tur strādā saprotami, ir tirgotāju saraksts. Un tur attiecīgi var apskatīt, kādi auto tirgojas. Caur EKII lapu nekas netirgojas, tur ir tikai saraksts.
Kāpēc Dacijai Spring Electric cena ir 17500eur. Pārsvarā bija cipars ap 14440eur…
Tāda tagad ir cena dīlera mājaslapā
Ar interesi lasu visus uzladets.lv rakstus. Paldies, Kārli par izsmeļošo informāciju EV lauciņā- pats vēl taustos šajā jomā, ir plāns kaut kad iegādāties EV, tāpēc meklēju noderīgu informāciju. Tāpēc jautājums pie šī raksta- ko nozīmē šī EV efektivitāte kWh/km? Cik saprotu jo augstāks cipars, jo labāka efektivitāte? Tas ir kaut kas līdzīgs tam, cik ICE auto tērē l/km?
Jā, kWh ir enerģijas apjoms. Benzīnam un dīzeļdegvielai to mēra litros. Elektrībai kilovatstundās. Tāpat kā mājās par elektrības rēķinu.
Būtu labi pilnveidot sarakstu atbilstoši reālai situācijai, jo saraksts izskatās nepilnīgs (Vides investīciju fonds publicēs visus piedāvājumus).
Teslu (teorētiski un praktiski) varēs iegādāties (skat. noteikumu 4.punktu)
Tesla tagad ir sarakstā 🙂
un kur kāds no Mercedes…?
Kur ir? Vai nu nav pieejams Latvijā, vai arī neatbilst kritērijiem.
Paldies! Interesanti, kā visa šitā programma strādās attiecībā uz auto pieejamību. Dzirdam, ka jauni auto jāgaida pat ļoti ilgi.
Tā interesanti sanāk, piemēram, Skoda Enyaq iV 60 pēc kataloga ir sākot no 43k eur, bet, piemēram, viņu noliktavā, kur automašīnas it kā varētu dabūt sakarīgā termiņā (rakstīts 2022.gada 1.ceturksnis), šie auto ir sākot no 53k. Skaidrs, ka tur klāt viskautkādas ekstras un attiecīgi cenu starpība, bet tad jautājums vai to bāzes versijas auto par 43k vispār var dabūt? Tur varbūt pateiks, ka jāgaida pusotrs gads un attiecīgi tāds variants atkrīt…
Kā tur ar to atbalstu, ja auto jāgaida gadu?
Atbalstu saņem rindas kārtībā. Ja jāgaida, var arī nokavēt. Pēc 2022.g. 31.dec. nevienu jaunu nav šobrīd paredzēts izskatīt.
Citādi nav latvistiski…
Pie datiem par range – nevis “reālistiskais”, bet “reālais” 😉
Tas nav dīleris, bet parasts perekups.
Vai tad teslas sākot no 45k nekvalificējas? Tesla Baltic pārstāvniecība
Nav pārstāvniecība. Diemžēl.
Tur jau jāskatās kā tas Tesla Baltic vispār strādā. Viņu pašu mājaslapā nemaz nav minēts ne SIA, nekas. Tikai telefons un kaut kāda adrese. Tajā Gunāra Astras ielas adrese ir reģistrēta Tesla Baltic biedrība. Tur pat laikam nekāds normāls SIA nav apakšā, kur nu vēl oficiālais dīleris.
Tesla nav dīlera centru “fizisko” nekur pasaulē! Bet ir virtuāli jebkurā vietā, kur ir internets, tātad arī Latvijā.
Diez vai Tesla parakstisies uz LV birokratiju.
Tesla ir nopērkama interneta veikalā, nekāds sakars ar nevienu valsti, Tesla arī netērē naudu dīleru uzturēšanai un reklāmām. Tesla mārketings ir pilnīgi atšķirīgs pārējiem autoražotājiem. Šodien LV apdrošinātājs sagribējās servisa grāmatiņu…Tesla servisa vēsture nav piejama parastam mirstīgam, tā ir web serverī un tikai servisa centra darbiniekiem, neuzturot dīlerus mašīnu drīkst arī uztaisīt dārgāk un no tā necieš kvalitāte. Latvijas subsīdiju politika izskatās, ka ir pieregulēta autoasociacija.lv vajadzībām, lobijs kārtējais. Ļoti labs piemērs ir Lietuva, tur nav šādi murgi, parasts cilvēks pērk kur grib un saņem kompensāciju (pabalstu) arī ārpus ES iegādājoties, kā piemēram USA vai NO.
·
Tāpēc jau rakstu, ka Tesla neies pieteikties LV piedāvātajai lobija programmai, tātad pat ja viņiem virtuālais birojs ir jebkurā vietā pasaulē. Tu nevari iegādāties šo auto no teslas internetveikala izmantojot LV piedāvāto subsīdiju.