Elektroauto pret fo...
 
Share:
Notifications
Clear all

Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

254 Posts
10 Users
25 Likes
18.7 K Views
Andrejs BMW i3
(@andrejs)
Posts: 67
Trusted Member
Topic starter
 
Publicējis: @msh

@andrejs

Kas man bija jāgūglē? Ārējie izmēri, kuri iekšējos diezgan maz atspoguļo? Es domāju ka šī bilde izsaka pietiekami 

 

 

Attiecībā par "pašvaku aizbildinājumu" - nē nu es saprotu ka tu esi turīgs cilvēks, spējīgs nolocīt entos desmitus tūkstošu par jaunu transformatoru un vēl kaut kādas pakas par jaunu kabeli - es baidos ka manā ciemā neviens tik bagāts nav - un man patīk tava sapņošana par to, kā no ST no zila gaisa grābs naudu pa kuru būvēt infrastruktūru. Tik neaizmirsti ka tam vajadzēs ne tikai no zilā gaisa pagrābto naudu, bet arī laiku - bet kaut kā neviens nesteidz ne būvēt TECus, ne vilkt jaunas elektrolīnijas. Vai tik beigās nenonāksim tādā pašā stāvoklī kā daža laba valsts, kur stabils elektrotīkls ir sapnis no pagātnes. Par lādēšanu ar 10A pasmējos - ja tie ir vienas fāzes desmit ampēri, vēl tā, bet ja trīs fāžu desmit ampēri, ka neiestājas "brownout". Un, neuztraucies, ST nesteidzas mums te rakt jaunu kabeli - lai arī šiem savulaik ir zvanīts - ir jau apkārt kādi trīs gadi. 

offtopic: nu bilde izsaka ko? tos 36mm šaurāks no ārpuses? un salonā atšķirības domāju ir vēl mazākas, vismaz pēc sajūtām salīdzinot ar 3.sēriju. 

sadales tīkls tev piegādā enerģiju līdz piederības robežai (skaitītājs), līgumā noteiktajos amperos un spriegumā. Nezinu neko par tavu pasaku ciemu, bet nu sadales tīkls parasti nodrošina kvalitāti līgumā noteiktajās robežās, un tev nav jāsatraucas par viņu vadiem un trafiem. Esmu saskāries ar pasakām par spriegumu svārstībām, dēļ kā iziet no ierindas smalkas aparatūras, bet neviens gadījums netika apstiprināts liekot savus logerus vai skatoties ST logu izdrukās. 

Nekvalitatīvs spriegums ir retāks par nekvalitatīvu degvielu, it sevišķi no mucas.

 
Posted : 29/11/2019 2:13 pm
msh
 msh
(@msh)
Posts: 68
Trusted Member
 

@andrejs

bildē redzams ka ja tur iekšā sēdētu divi tādi veči, viņi visdrīzāk rīvētos ar pleciem. Vēl ir diezgan zīmīgi ka tu nepiemini aizmugures ķebli, kura vieta manī rada nelielu ziņkārību, redzot simboliskās aizmugures durvis 🙂 

 

[Administratora piezīme: zemāk esošais teksts ir rediģēts]

Protams ka spriegums atbilst līgumā noteiktajās robežās - ārpus tiem momentiem kad relejs pieslēdz parasta lētā vienfāzes pusautomāta transformatoru - kad pat metinot ar tādu strāvas stiprumu, kurš mašīnas max milimetru biezo bleķi spēj sadedzināt tikai uzsilušu, ielas pretējā pusē dzīvojošs kaimiņš var pateikt ka es metinu. Es jau neko nesaku par to ka man tajā brīdī garāžā mirgo spuldzes, mani tas neskar, un gan jau pienākošais 40 gadus vecais kabelis [nepalīdz] - bet ja jau mirgo kaimiņam, pie tam tādam, ar kuru es nedalu vienu sadales skapi, un nav starpības, kurā fāzē iespraužu pusautomātu - tas izsaka visu. [...] Paturi prātā kaut vai tādu sīkumiņu ka dažus gadus atpakaļ, kad ST ieviesa ieslēguma maksas, pamatojums tām bija - lai nevajadzētu uzturēt liekas pieslēgumu jaudas; es pieņemu ka nu jau visi ir pazeminājušies līdz pieciešamajam līmenim - mums bija 40A automāts, tā vietā tika uzlikts 25A, utt - tagad iztēlosimies ka notiek brīnums un mums te tagad ierok jaunu kabeli - atbilstošu jaudām - pēc pāris gadiem visi sapērkas elektromobīļus - kā tev šķiet, vai ST ņemsies rakt jaunu kabeli? 

 

P.S. [...] pusautomāts garāžā ir īsta Dieva svētība; es vairs nevaru iedomāties kā es agrāk bez tāda iztiku. To ka es metinot taisu kaimiņiem diseni es uzzināju dēļ tā, ka es pāris nedēļas pa vakariem [tajā laikā, kad citi skatās televizorus] nesteidzīgu būvēju šitento verķi

 
Posted : 29/11/2019 7:23 pm
msh
 msh
(@msh)
Posts: 68
Trusted Member
 

@andrejs

šodien atkal gadījās vienam i3 pabraukt garām - nē, laikam tomēr golfs tur ir 🙂 

 
Posted : 30/11/2019 11:17 pm
msh
 msh
(@msh)
Posts: 68
Trusted Member
 

https://www.focus.de/auto/elektroauto/drohende-ueberlastung-der-stromnetze-ab-2021-koennte-strom-fuer-elektroautos-rationiert-werden_id_11388030.html ziņas kādas šajā lapā pārpublicētas pie ziņām mēs nekad neieraudzīsim 🙂 

 
Posted : 02/12/2019 12:59 am
Tut-On-Ham-on
(@tut-on-ham-on)
Posts: 83
Trusted Member
 

@msh

Tas nozīmē ka ar steigu jāinvestē elektrības ražotnēs, un ja vēl kāda valsts subsidē zaļo enerģiju tikpat dumji kā LV - tad vispār medusmaize. Tad protams nav jautājums par LV, jo pie mums ne tik ātri būs kritiska EV masa, ne arī tīkls šausmīgi noslogots ( ļoti daudz enerģijas intensīvas ražošanas ir aizgājis podā kopš CCCP laikiem). Cits jautājums tiešām ir par to cik labā stāvoklī mums ir lokālie zemsprieguma tīkla savienojumi, pavisam nesen vēl pat Rīgā un Pierīgā ar konkrētiem problēmgadījumiem nācās saskarties ( tā pati Nacionālā bibliotēka un LU - tām bez atseviška jauna augstprieguma transformatora rēķinājā ka būs problēmas, bet beigās laikam izrādījās ka pirmskrīzes un krīzes laikā tik daudz kas nosprāga tuvējā apkārtnē + arī parādījās efektīvāki apgaismes utml. līdzekļi, ka beigās laikam iztika ar to kas tur bija pieejams, tik jaunus kabeļus salika).

 
Posted : 02/12/2019 10:59 am
(@kmendzins)
Posts: 152
Estimable Member Admin
 
Publicējis: @msh

https://www.focus.de/auto/elektroauto/drohende-ueberlastung-der-stromnetze-ab-2021-koennte-strom-fuer-elektroautos-rationiert-werden_id_11388030.html ziņas kādas šajā lapā pārpublicētas pie ziņām mēs nekad neieraudzīsim 🙂 

Never vaļā

Atcerieties - nav tāda lieta, kā pašlādējošs hibrīds

 
Posted : 02/12/2019 12:26 pm
msh
 msh
(@msh)
Posts: 68
Trusted Member
 

@kmendzins

Problēma ar tavu ierīci vai pieslēgumu. Reku gūgļa tulkots ievads no tā raksta

 

Impending overload of power grids
From 2021 electricity for electric cars could be rationed

Electricity network operators from several EU countries want to restrict the charging current to private charging stations from 2021 onwards. This is to prevent overloading of distribution grids at peak times. That could slow Germany's electric plans.

 
Posted : 02/12/2019 1:52 pm
(@kmendzins)
Posts: 152
Estimable Member Admin
 

@msh

Paldies! Īstenībā ļoti noderīgs raksts. Iedziļināšos. Tikmēr vari palasīt šo: https://uzladets.lv/petijums-elektrotikls-tiks-gala-ar-elektroauto/

Atcerieties - nav tāda lieta, kā pašlādējošs hibrīds

 
Posted : 02/12/2019 1:55 pm
msh
 msh
(@msh)
Posts: 68
Trusted Member
 

@kmendzins

Starp citu, kāpēc tu vēl neesi pārpublicējis tā vācieša ar miljonu noskrējušā model S "veiksmes stāstu"? 😀 

 
Posted : 02/12/2019 1:57 pm
(@kmendzins)
Posts: 152
Estimable Member Admin
 

@msh

Jo tas man nelikās svarīgi. Jau reiz publicēju līdzīgu https://uzladets.lv/sis-elektromobilis-nobraucis-560000-km-ar-originalajam-baterijam/

Tiesa mazāks noskrējiens, bet vidējais cilvēks savu "zirgu" tik daudz nenoskries.

Atcerieties - nav tāda lieta, kā pašlādējošs hibrīds

 
Posted : 02/12/2019 2:00 pm
(@kmendzins)
Posts: 152
Estimable Member Admin
 
Publicējis: @msh

@kmendzins

Reku gūgļa tulkots ievads no tā raksta

 

Impending overload of power grids
From 2021 electricity for electric cars could be rationed

Electricity network operators from several EU countries want to restrict the charging current to private charging stations from 2021 onwards. This is to prevent overloading of distribution grids at peak times. That could slow Germany's electric plans.

Vispārīgi liekas saprotama lieta, bet mani nepārliecina tas, ka nevaru atrast nekur citur līdzīgu informāciju. Tur rakstīts, ka Vācija, Austrija, Šveice un Čehija ir vienojušās, ka līdz 2025. gadam ieviesīs ierobežojumus, bet es nevaru atrast apstiprinājumu. Būtībā es meklēju avotu angļu valodā, lai varu pārliecināties par to, ka tas, kas rakstīts vāciski, ir pareizi iztulkots. Tomēr, neatrodot nevienu līdzīgu informācijas avotu, sāk mākties šaubas.

 

Google translate no raksta beigām: "The energy company EnBW, on the other hand, is looking forward to the electrical turnaround. EnBW estimates that the German power grid could supply 13 million electric vehicles in its current state. This corresponds to an e-car share of about one third. According to EnBW, the current network structure in Germany is already capable of supplying 13 million vehicles, even if some congestion could occur in urban areas. Energy utility Eon also hinted at such bottlenecks in urban areas following a stress test of its network, but came to the conclusion that mass charging of electric cars was not a problem.

[...]

Compared with FOCUS Online, the BMWI announced: "Currently, we see no threat to the grid situation in Germany by the charging of electric vehicles.The increasing number of new, flexible consumers such as electric vehicles, heat pumps and storage increases the number of consumers, which tend to same times At the same time, however, electric vehicles can also have a net- work-relieving effect, namely when they charge intelligently, and this depends on the design of the right incentives - it must be worthwhile, "says the BMWI."

Atcerieties - nav tāda lieta, kā pašlādējošs hibrīds

 
Posted : 02/12/2019 4:20 pm
msh
 msh
(@msh)
Posts: 68
Trusted Member
 

@kmendzins

Tu izdarīji tieši to, ko es sagaidīju - pieķēries raksta optimistiskajām daļām... 😀 

 
Posted : 02/12/2019 6:41 pm
msh
 msh
(@msh)
Posts: 68
Trusted Member
 
Publicējis: @kmendzins

@msh

Jo tas man nelikās svarīgi. Jau reiz publicēju līdzīgu https://uzladets.lv/sis-elektromobilis-nobraucis-560000-km-ar-originalajam-baterijam/

Tiesa mazāks noskrējiens, bet vidējais cilvēks savu "zirgu" tik daudz nenoskries.

"pēc manis - kaut vai ūdens plūdi". 

 

Vidējais patērētājs, tas kurš pērk jaunas mašīnas, varbūt arī nenobrauks - bet diez vai latvijā būs daudz normālu ražotāju saražotas mašīnas ar dīzeļiem, kas dabiskā ceļā beigs dzīvi pie mazākas kilometrāžas. Es saku "dīzeļiem", jo benzīnnieki mēdz nonākt tādu braucēju īpašumā, kam vajag mazākus nobraukumus - un tāpēc elektromobīlis ir vēl neizdevīgāks variants. Bet nu te, kā parasti, ir liels nobraukums īsā laika sprīdī, neko neizsakošs variants.

 

Bet par to ka tas miljons nav svarīgi, piekrītu, jo vienīgā veiksme tajā stāstā ir "ražotājs remontēja par velti un deva elektrību par velti. Savādāk diezgan briesmīgi tie remonti tur izklausās. Tam pašam keksam bija arī cits neveiksmes stāsts ar teslu - viņam ir vecais roadsteris kam pie 200k nobraukuma izbeidzās akumulators, un tur gan viņam ražotājs neapmaksāja jaunu akumulatoru un nācās pašam 30 pakas nolocīt - 15 centi uz kilometru tikai akumulatora nolietojums - nē nu labi ka nu laikam ir kaut kas bik uzlabojies, jo tagad vismaz elektromobīlis ir tikai turīgu cilvēku rotaļļlieta, nevis tikai bagātnieku rotaļļlieta - 15c uz kilometru par aķi + pārējais + elektrība - V8 benzīnnieks var izrādīties patērējam mazāk naudas... 😀 

 
Posted : 02/12/2019 6:48 pm
msh
 msh
(@msh)
Posts: 68
Trusted Member
 

https://www.youtube.com/watch?v=a1uFudf37JU

 

The shape of things to come - angļu valodas barbarisma "elektromobilitāte" vietā būs jālieto [CENZĒTS] - ja elektromobīļus tiešām sāks lietot jūtams procents braucēju, es pat negribu iztēloties cik briesmīgi izvēstos priekš tādiem braucējiem, teiksim, prāta vētras koncerts liepājā - cik dienas ātrāk visiem būs no rīgas jāizbrauc lai pa ceļam uzlādētos, un pēc cik dienām visi pagūs izbraukt no liepājas... 😀 Un liepāja vēl tāds normāls variants - bet kas būtu ja uzrīkotu kādu festivālu klajā laukā pietiekami tālu no pilsētām... 

[DZĒSTS]

This post was modified 4 gadiem ago by msh
 
Posted : 02/12/2019 6:53 pm
(@kmendzins)
Posts: 152
Estimable Member Admin
 
Publicējis: @msh

@kmendzins

Tu izdarīji tieši to, ko es sagaidīju - pieķēries raksta optimistiskajām daļām... 😀 

Bet, protams, jo tur runāja eksperti nevis žurnālisti.

Atcerieties - nav tāda lieta, kā pašlādējošs hibrīds

 
Posted : 03/12/2019 10:40 am
Page 11 / 17
Share:

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: