Peugeot būs pilnībā elektrificēti no 2023. gada

1

Peugeot saka, ka no 2023. gada plāno piedāvāt tikai 100% elektrificētas automašīnas. Franču ražotājs nav paziņojis par iekšdedzes dzinēja pakāpenisku pārtraukšanu.

Peugeot Partner interjers

Peugeot Partner interjers

Peugeot saka, ka no 2023. gada plāno piedāvāt tikai 100% elektrificētas automašīnas. Franču ražotājs nav paziņojis par iekšdedzes dzinēja pakāpenisku pārtraukšanu.

Jau 2018. gadā PSA grupa, kas tagad kopā ar FCA grupu saucas Stellantis, paziņoja, ka līdz 2025. gadam visiem modeļiem piedāvās arī dzinējus ar elektrisko vai hibrīda piedziņu un ka līdz 2023. gadam tā vēlas sasniegt 80% elektrifikācijas līmeni. Vismaz Peugeot zīmolam, tagad ir noteikts, ka līdz 2023. gadam elektrifikācijas līmenis sasniegs 100%. Tas gan nenozīmē, ka pārtrauks piedāvāt automašīnas ar iekšdedzes dzinēju.

“100% elektrificēts autoparks” nozīmē, ka Peugeot vairs nepiedāvās tikai benzīnu vai dīzeļdegvielu kā jaunas automašīnas no 2023. gada (hibrīdi skaitās kā elektrificēti). Francijas autoražošanas uzņēmums nenorāda, uz kādu elektrifikācijas līmeni tas tiecas. Balstoties uz PSA platformām CMP un EMP2, Peugeot jau šodien piedāvā elektroauto (EV) un lādējamos hibrīdus (PHEV). Tā vietā Peugeot uzsver, ka “Power of Choice” ir viens no zīmola “tehnoloģiskā virziena” balstiem.

Peugeot domā ne tikai par saviem elektriskajiem un hibrīda pasažieru automobiļiem un pilnībā elektriskajiem komerciālajiem transportlīdzekļiem, bet arī par elektrisko velosipēdu, mopēdu un motorolleru klāstu un savu transportlīdzekļu klātbūtni automašīnu koplietošanas parkos, piemēram, Free2Move.

E-komercijas aktivitāšu straujais pieaugums, kur ātrums un piegāde uz mājām ir galvenie elementi, pēdējos gados, jo īpaši tagadējās krīzes apstākļos, ir parādījis, cik svarīgi ir izmantot elektrificētu komerciālu transportlīdzekļu parku.

Peugeot apgalvo, ka šīs pārmaiņas nav saistītas ar stingrākām normatīvajām prasībām, piemēram, ar gaidāmo Euro-7 emisiju standartu vai klimata pārmaiņām, bet gan ar sociālajām pārmaiņām.

Līdz 2040. gadam gandrīz 5 miljardi cilvēku dzīvos pilsētās. Pilsētas telpas padarīšana par “ilgtspējīgu” ir viens no galvenajiem 21. gadsimta izaicinājumiem, un tieksme radīt “ilgtspējīgas pilsētas” ir kopīga visiem pilsētniekiem. Tādi faktori kā gaisa kvalitāte, e-komercijas un piegādes uz mājām pieaugums, kā arī alternatīvu transporta veidu izplatība maina lielo pilsētu centru seju, satiksmi un dzīvesveidu.

Tomēr pagājušajā gadā Peugeot vadītājs teica, ka 2030. gadā iekšdedzes dzinējs būs “miris”, jo bez hibrīdu tehnoloģijas tam nav izredzes izpildīt aizvien stingrākās izmešu prasības.

Latvijā šobrīd ir pieejami Peugeot e-208, e-2008 un e-Expert pilnībā elektriskie automobiļi un 508 un 3008 lādējamie hibrīdi.

Uzlādēts viedoklis

Skatoties, ka aizvien vairāk autoražotāju izziņo savus plānus būt pilnībā elektriski ap 2030. gadu, arī Peugeot vēlas savu slavas mirkli… ar hibrīdiem. Tas tomēr ir vairāk kā nekas. Kā nekā, hibrīdu karalis Toyota pat vēl nav pateicis neko tamlīdzīgu.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
1 Komentārs
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
1
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: