Tesla Model 3 izbrauc Baltijas ceļu

1

Par godu Baltijas ceļa 30. gadskārtai kāds lietuvietis veica teju 700 km garo ceļu no Viļņas līdz Tallinai ar Tesla Model 3. Tam bija nepieciešama tikai viena uzlāde.

Tesla Model 3 Baltijas ceļš

Tesla Model 3 Baltijas ceļš

Par godu Baltijas ceļa 30. gadskārtai kāds lietuvietis veica teju 700 km garo ceļu no Viļņas līdz Tallinai ar Tesla Model 3. Tam bija nepieciešama tikai viena uzlāde.

Baltijas ceļš ir unikāls cilvēku spējas vienoties kopīgam un cēlam mērķim pierādījums. Latvijas, Igaunijas un Lietuvas pilsoņiem tas ir vairāk kā tikai ieraksts vēstures grāmatās. Tas notika pirms 30 gadiem un daudz kas ir mainījies kopš tiem laikiem.

Kāds lietuvietis, atzīmējot 30. gadadienu šim notikumam, izbrauca visu Baltijas ceļu (Viļņa – Rīga – Tallina) ar Tesla Model 3. Veiktā ceļa garums bija 685 km un tas prasīja viņam gandrīz 11 stundas. Viņu pavadīja draugs ar Bentley Continental GT.

Šī diena bija īpaši labvēlīga priekš ceļošanas, jo vidējais patēriņš priekš Model 3 bija 10.4 kWh/100 km (140.04% efektivitāte, salīdzinot ar vidējo patēriņu). Ne tuvu tik labu efektivitāti uzrādīja viņa ceļabiedra izvēlētais transportlīdzeklis, kas patērēja 10.8 l/100 km jeb 108 kWh/100 km.

Ar šādu efektivitāti Tesla Model 3 visu ceļu veica ar vienu uzlādi. Oriģinālo Facebook ierakstu skatīt zemāk.

https://www.facebook.com/100ProcentuElektrinis/posts/1336398469858270

Uzlādēts viedoklis

Tik lielu efektivitāti Tesla Model 3 reti kad uzrāda, bet par to nav jābrīnās. Kā nekā par Model 3 efektīvāks (starp elektroauto) ir tikai Hyundai Ioniq, kas ir vieglāks. Šis ceļojums vēlreiz pierāda lielo atšķirību starp iekšdedzes dzinēju un elektromotoru.

Šajā gadījumā ir jāņem vērā arī tas, ka ceļa posms starp Siguldu un Rīgu tiek remontēts, kas noteikti samazināja vidējo ātrumu, nosverot efektivitātes svara kausus vēl vairāk par labu elektriskajai mašīnai. Arī konkurents nebija tāds, kas lepotos ar efektivitāti. Tomēr arī šī mašīna uzrādīja labāku patēriņu kā norāda datu lapa.

Ņemot vērā, ka elektroauto uzlāde Lietuvā ir bezmaksas, tad šis ceļojums (braucot uz Igauniju), visdrīzāk, bija bezmaksas. Bet priekš Bentley varam spriest, ka tas izmaksāja ~100 €. Un runā, ka elektroauto ir dārgi. Atšķirība starp ~60’000 € vērtu mašīnu un ~220’000€ ir manāma. Šoreiz elektroauto ir lētāks jau salonā.

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
1 Komentārs
jaunākais
vecākais visbalsotākais
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
Visvaldis
Visvaldis
Viesis
19/09/2019 12:30

Tāds sīkums vien ir salīdzinājumā ar to,ka no Latvijas ar 24kW Leaf cilvēks aizbraucis caur Vāciju un citām valstīm uz Melnkalni un atpakaļ.

1
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: