Volkswagen plāno piedāvāt vairākus lētus elektroauto
Autoražotāji aizvien vairāk piedāvā elektriskos sedanus, krosoverus un pikapus, atstājot mazāku pilsētas automašīnu segmentu teju tukšu. VW plāno šo segmentu piepildīt ar jauniem elektroauto, kas maksātu zem 20’000 €.
Autoražotāji aizvien vairāk piedāvā elektriskos sedanus, krosoverus un pikapus, atstājot mazāku pilsētas automašīnu segmentu teju tukšu. VW plāno šo segmentu piepildīt ar jauniem elektroauto, kas maksātu zem 20’000 €.
Lētie pilsētas elektroauto no Volkswagen būtu bāzēti uz modificētas MEB platformas, ziņo Automotive News. Lai samazinātu izmaksas tā, lai gala cena būtu zem 20’000 €, transportlīdzekļu garums tiktu saīsināts līdz 4 m.
Nelielu pilsētas automašīnu arhitektūras pielāgošana rentablā veidā izrādās izaicinoša, jo, salīdzinot ar ID.3, izmaksas ir jāsamazina par trešdaļu. Inženieri ir izskatījuši visu, sākot no mazākiem elektromotoriem un beidzot ar dažādām akumulatora moduļu konfigurācijām, lai mazajiem elektroauto nodrošinātu augstus drošības standartus, ko sagaidīs klienti.
Martā VW paziņoja, ka šī gada pirmajos trīs mēnešos esot saņēmuši 20’000 e-up! rezervāciju, kas nozīmē, ka katrs otrais no šī modeļa potenciālajiem klientiem ir izvēlējies tieši elektrisko versiju.
Ralfs Brendštaters, Volkswagen galvenais operāciju vadītājs, Lielbritānijas žurnālam “CAR” sacīja, ka ID.1 jau ir izstrādes stadijā. Tas kļūtu par mazāko automobili Volkswagen sortimentā. Nav skaidrs, bet baumo, ka ID.1 tiktu piedāvāts zem jauna Volkswagen brenda.
Paredzams, ka ID.1 būs divas dažādas izvēles iespējas akumulatoriem: 24kWh un 36kWh, kas spētu dot attiecīgi aptuveni 170 un 250 km lielu autonomiju ar vienu uzlādi.
Uzlādēts viedoklis
Nav noslēpums, ka kompaktā mini klase ir mana favorīte, jo ir praktiskākā ikdienai un tādēļ es priecājos, kad uzzinu, ka tajā būs vēl citi piedāvājumi. Vispārīgi Eiropas tirgū ir pieejami arī daži citi kompaktie mini elektroauto, piemēram Smart un eO, bet Latvijā šobrīd vienīgie, kas piedāvā tādu ir VW ar e-up!, kura cena ir sākot no 20’945 €. Kaut kad tuvākā gada laikā ieradīsies arī Seat un Škoda variācijas.
Interesanti, kādi būs ID.1 tehniskie parametri un gala cena. Ja tas izvērtīsies dārgāks par e-up!, kura spāņu un čehu versijas ir vēl par dažiem tūkstošiem lētākas, tad tas būs nepatīkami. Tomēr, ja cena būs zemāka, tad tie, kas sacerējās uz elektrisko Dacia, varētu sākt apsvērt šo variantu. Tomēr sagaidīt ID.1 kamēr jaunais e-up! ir vēl svaigs, būtu naivi. Labākajā gadījumā vēl kādi gadi 3 jāgaida.
Pāri visam, ir prieks dzirdēt no tik liela autoražotāja, ka viņu mērķis ir padarīt elektromobilitāti pieejamāku. Tikmēr gaidām ID.3.