Andrejs BMW i3
Andrejs BMW i3
@andrejs
Trusted Member
Joined: Apr 8, 2019
Last seen: Feb 2, 2021
Topics: 3 / Replies: 64
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

@msh Par piekabēm- kā jau minēju, jo neefektīvāks auto jau bez piekabes, jo mazāka ietekme ar piekabi, tieši tas ko tu tagad apgalvo, un jo ejektīvāks...

4 gadiem ago
Forum
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

Nav jāpērk pirmās paaudzes EV un jāmēģina ikdienā pievarēt Liepāju. Katram auto savs pielietojums. Kā jau minēju, mans uzskats, ka bez 60kWh Latvijā ā...

4 gadiem ago
Forum
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

Droši var atrast tūkstots piemērus visos gadsimtos, kad netiek cilvēks līdz galamērķim ar savu transporta līdzekli. Kā teica Timrots: ja tev beidzās ...

4 gadiem ago
Forum
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

Kā jau rakstīju iepriekš, nekāds zaļais no manis nesanāk, un mana izvēle par labu EV nekad nav bijusi balstīta ekoloģijā, bet gan braukšanas baudā un ...

4 gadiem ago
Forum
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

ar daudz un dažādām mašīnām esmu braucis un ar visām esmu vilcis, i3 man ir 16. mašīna. Un visām mašīnām patēriņš ar piekabi, jā ar tentu, ir virs 10,...

4 gadiem ago
Forum
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

vakar nācās izīrēt busiņu 2.0 tedešku, laikam vivaro. Rīga - Sigulda - Rīga - nedaudz pa Rīgu = 18 litri = 22 eur. Ar i3 tie būtu ap 4 eur. Protams i3...

4 gadiem ago
Forum
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

laikam neviens no jums nav piekabes vilcis. Es ar dīzelīti esmu močus vizinājis uz sacenēm, un patēriņš pieaug nopietni un parasti zem 10 l/100km notu...

4 gadiem ago
Forum
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

offtopic: nu bilde izsaka ko? tos 36mm šaurāks no ārpuses? un salonā atšķirības domāju ir vēl mazākas, vismaz pēc sajūtām salīdzinot ar 3.sēriju. sad...

4 gadiem ago
Forum
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

Lasījis neesmu, viedoklis ir. Nožēlojami. Vismaz būtu pagūglējis. Es pārkāpu no E60 uz i3, bez nekādām sajūtām, ka salons ir mazāks. i3 ir īsāks, bet ...

4 gadiem ago
Forum
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

nu lokālas elektrotīkla problēmas ir jārisina, tas nevar būt par iemeslu turpināt propogandēt fosilu dedzināšanu. Tāds pašvaks aizbildinājums. Un ja v...

4 gadiem ago
Forum
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

i3 rekuperācija strādā vienmēr, acīmredzot viņi atstāj augšējo baterijas buferi. EV ir tik daudz plusu minēts, vienīgi cena kož, bet tu tiepies un sa...

4 gadiem ago
Forum
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

@tut-on-ham-on kad elektrotīklam ir pārrāvums, tad arī degvielas sūknis nestrādā. Un baigi ārpus pierīgas neesmu novērojis elektropārrāvumus, mana pie...

4 gadiem ago
Forum
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

i3 ir lielāks par 3.sērijas BMW un visiem citiem mazās klases auto. Salons ir augsts un plašs, salons lielāks nekā 5.sērijas BMW. Aizbraukt ar 42kWh b...

4 gadiem ago
Forum
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

kā jau minēju, nekāds baigais zaļais no manis nesanāk, to daru jo es to varu, ir patīkami iekāpt atdzesētā mašīnā nevis nomirt pārkarsētā salonā. Bate...

4 gadiem ago
Forum
Reply
RE: Elektroauto pret fosilo degvielo automašīnām

EV priekšsildīšana ir visām jaunām EV, nav tikai pirmās paaudzes vecajiem EV. Un tā priekšsildīšana ir vajadzīga tieši baterijai, un salons jau pieķer...

4 gadiem ago
Forum
Page 2 / 5

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: