VW krāpjas #dieselgate izlabošanā un gatavojas elektroauto cenu kritumam

0

Tā liekas, ka Volkswagen nevar tikt vaļā no dieselgate skandāla, lai arī cik ļoti mēģinātu uzmanības novērst ar jaunajiem elektroauto. Vācijas tiesa ir atklājusi, ka VW krāpjas, nemazinot dīzeļdzinēju izplūdes gāzes.

Izplūdes gāzes

Izplūdes gāzes

Tā liekas, ka Volkswagen nevar tikt vaļā no dieselgate skandāla, lai arī cik ļoti mēģinātu uzmanības novērst ar jaunajiem elektroauto. Vācijas tiesa ir atklājusi, ka VW krāpjas, nemazinot dīzeļdzinēju izplūdes gāzes.

Nesenā lēmumā apgabala tiesa Diseldorfā, Vācijā, ir paziņojusi, ka Volkswagen programmatūras labojums transportlīdzekļiem, kurus skāris tās dīzeļdegvielas emisiju krāpšanas skandāls, kurš izcēlās 2015. gadā, faktiski saturēja citu krāpšanās ierīci.

Saskaņā ar Diseldorfas apgabaltiesas atzinumiem Volkswagen programmatūras dieselgate labojums bija paredzēts, lai nodrošinātu, ka skandāla skarto transportlīdzekļu emisijas tiek atbilstoši kontrolētas. Tomēr izrādījās, ka izplūdes gāzu tīrīšanas sistēma pēc atjauninājuma darbojās tikai tad, ja ārējā temperatūrā bija starp 10 un 32 °C. Gadījumā, ja laika apstākļi nokrītas zem vai virs šī diapazona, sistēma tiek atspējota, ļaujot skartajiem transportlīdzekļiem pārmērīgi (400-kārtīgi) piesārņot, tāpat kā pirms atjauninājuma saņemšanas.

Apgabaltiesa atzīmēja, ka programmatūras labojumā esošās apkrāpšanas ierīces ietekmē Volkswagen, Audi, Seat un Skoda transportlīdzekļus ar dīzeļdzinēju.

Ziņas par Volkswagen krāpšanos dieselgate seku likvidācijā seko nesenam paziņojumam par vienu no uzņēmuma jaunajiem dīzeļdzinējiem. Intervijā par Volkswagen 2.0 TDI EA288 Evo dzinēju autoražotāja Dīzeļdzinēju attīstības vadītājs Sebastians Vilmans ļoti aizrautīgi slavēja to zemo izmešu un efektivitātes dēļ.

Dīzelis vienmēr ir bijis ļoti ekonomisks, un tagad tas ir pilnīgi tīrs. Transportlīdzekļi ar jaunākajām emisijas tehnoloģijām, piemēram, mūsu pašreizējie dīzeļdzinēji, izdala tikai ļoti zemas slāpekļa oksīda emisijas.

Volkswagen Group Dīzeļdzinēju attīstības vadītājs Sebastians Vilmans

Tikmēr cits Volkwagen vadītājs sacīja, ka elektromobiļu cenu paritāte ar benzīna transportlīdzekļiem ir ļoti tuvu un, kad tas notiks, tas būs sabiedrības “lūzuma punkts” elektroauto adaptācijai.

Mēs ļoti ticam, ka elektroauto izrāviena brīdis ir tuvu un ka svarīgākais aspekts būs cenu paritāte.

Kad esat pārvarējis bailes no kaut kā jauna, [elektroauto] ir labākā izvēle. Es nedomāju, ka tas prasīs lielu pārliecināšanu. Pastāv ievērojama ziņkārība. Kad jūs aprēķiniet izmaksas, elektriskais transportlīdzeklis izmaksā apmēram pusi no tā, ko maksā benzīna automašīna.

Reinhards Fišers, Volkswagen grupas vecākais viceprezidents un VW zīmola stratēģijas vadītājs Ziemeļamerikā

VW šobrīd iegulda miljardus, lai līdz 2025. gadam mainītu savu elektrisko automašīnu ražošanas jaudu no dažiem tūkstošiem vienību gadā līdz 2-3 miljoniem elektroauto gadā. Volkswagen vairāku miljardu vērtais elektrisko automašīnu spiediens radīs apjomradītus ietaupījumus šo automašīnu ražošanā un ļaus sasniegt cenu paritāti īsā laika posmā.

R. Fišers padalījās ar informāciju, ka VW rīkoja vairākas fokusa grupas par elektroauto tēmu, lai uzzinātu, kas kavē cilvēkus no to pieņemšanas, un VW neredz neatrisināmas problēmas.

Joprojām pastāv bailes no elektromobiļu vadīšanas pa ūdeni. 50 gadus mēs esam izglītojuši sabiedrību, ka elektrība un ūdens nav jaucami kopā.

Trauksme par autonomiju tagad ir aizstāta ar trauksmi par uzlādi. Pirms simts gadiem benzīns tika pārdots aptiekās. Mūsdienās Amerikas Savienotajās Valstīs mums ir 122’000 degvielas uzpildes staciju. No neērtības tas tagad ir pārveidots par pieejamu preci. Ar elektriskajām uzlādes stacijām būs tieši tā pat.

Reinhards Fišers

Avoti: teslarati un electrek

Ja rakstā pamanīji kļūdu, padod mums par to ziņu, iezīmējot ačgārno tekstu un nospiežot Ctrl+Enter. Paldies!

0 0 balsojumi
Raksta novērtējums
Pieraksties
Paziņojums no
guest
0 Komentāri
Iekšējās atsauksmes
Skatīt visus komentārus
0
Dalieties ar savām domām/komentējiet!x

Spelling error report

The following text will be sent to our editors: