Jau ir pārdoti 400’000 Nissan Leaf
2019. gada 5. martā Nissan paziņoja, ka šajā dienā Leaf kļuva par pirmo elektromobili, kas pārdots 400’000 eksemplāros.
Vēl tikai pagājušajā gadā Nissan paziņoja, ka ir pārdoti 300’000 Nissan Leaf. Šis elektromobilis pirmo reizi parādījās 2010. gadā. Tolaik elektriskās automašīnas tika uzskatītas kā ļoti specifiskas nišas transportlīdzekļi. Šodien aizvien vairāk cilvēku saka, ka viņu nākotnes transportlīdzeklis būs elektriskais. 2018. gadā Leaf bija populārākais elektromobilis Latvijā un Eiropā, bet Norvēģijā bija vispārdotākā vieglā automašīna.
Elektromobiļi vairs neatgādina tostermaižu iepakojumus un to nobraukums vairs nav pielīdzināms glorificētiem golfa ratiem. Izvēle par labu Leaf un elektriskajiem transportlīdzekļiem bieži vien ir dēļ pieejamās jaudas, braukšanas komforta un tehnoloģijām, kas nāk tiem līdzi, piemēram Nissan ProPILOT vai Tesla Autopilot. Nemaz nepieminot to, ka elektromobiļi ir daļa no ilgtspējīgas nākotnes mērķa.
“400’000 un vairāk klientu novērtējums par labu Nissan Leaf dēļ tā piedāvātās aizrautības, pārliecības un savienojumiem, ir šī panākuma spēcīgākais arguments.” Preses relīzē tiek citēts izpilddirektora vietnieks, Nissan globālā mārketinga, pārdošanas un elektrisko transportlīdzekļu vadītājs Daniels Ščillači (Daniele Schilaci). “Leaf joprojām ir ikona priekš Nissan Intelligent Mobility, mūsu stratēģijai pievērst cilvēkus labākai pasaulei.”
Kad pirmais Leaf tika prezentēts, Nissan solījās kļūt par pasaules bezizmešu transportlīdzekļu ražošanas un reklamēšanas līderi. Uzņēmums apņēmās strādāt kopā ar pašvaldībām un pakalpojumu sniedzējiem, lai atbalstītu elektromobiļu adopciju, padarītu uzlādi vienkāršāku un ērtāku, un izstrādāt otrreizējo pielietojumu elektrisko automašīnu baterijām.
Nissan Energy ir viens no šīs iniciatīvas rezultātiem. Tas ļauj Nissan elektromobiļiem dalīties ar baterijās esošo enerģiju priekš mājsaimniecībām, uzņēmumiem un elektrotīkla. Tādējādi padarot elektromobiļus vēl noderīgākus, vienlaicīgi liekot akcentu uz efektīvu enerģijas izmantošanu.
Pēc Nissan aplēsēm 400’000 Leaf kopā ir nobraukuši vairāk kā 10 miljardus kilometru un nesadedzinājuši 3.8 miljonu naftas produktu mucu pagājušajā gadā vien.