Uzlādēts

Tavs ceļvedis atjaunojamajā enerģijā

Renault ZOE

Jaunā Renault Zoe Z.E. 50

2019. gada 19. jūnijs

Renault piedāvā ZOE jau kopš 2012. gada, to atjaunojot, kad tehnoloģijas gana attīstās, lai skaitītos par attīstības posmu. Lai gan ārējais dizains gadu gaitā nav ievērojami mainījies, iekšas ir piedzīvojušas ievērojamas pārmaiņas.

Renault piedāvā Zoe kopš 2012. gada. Līdz 2019. gada maijam bija pārdotas teju 150’000 šo elektromobiļu. 2018. gadā 18.4% no pārdotajām elektroautomašīnām Eiropā bija Zoe.

Jaunā ZOE ir ar unikālu priekšrocību: tā ir jau trešā paaudze transportlīdzeklim, ko uzskata par standartu noteicēju. Mūsu pieredze elektriskajā mobilitātē tik pielietota, lai modernizētu visus pakalpojumus un tehnoloģijas, kas jau iepriekš bija augstā cieņā.

Ēriks Feuntens (Eric Feunteun), Elektrisko Transportlīdzekļu Programmas direktors

Trešās paaudzes ZOE ir nozīmīgs pagrieziena punkts Renault apņēmībā panākt liela mēroga elektrisko transportlīdzekļu attīstību. Septiņus gadus pēc pirmā modeļa, šis transportlīdzeklis ir attīstījies daudzpusībā, kvalitātē un tehnoloģijās, lai piedāvātu vairāk, bet saglabātu pieņemamu cenu.

No ārpuses New ZOE joprojām ir ar atšķirīgu un svaigu dizainu, savukārt interjers ir pilnībā pārbūvēts ar jauniem instrumentu un izklaides paneļiem.

ZOE Z.E. 50 būs ar 52 kWh akumulatoru paku, kas ir par 21% lielākas ietilpības kā iepriekšējā versija (230% vairāk kā pirmā versija) un nodrošina autonomiju līdz 390 km (WLTP) (+30% (+260%)), saglabājot tos pašus fiziskos izmērus. Ir arī vairākas uzlādēs iespējas, tai skaitā, līdzstrāvas (CCS) lādētāja ieviešana, ko tik ilgi gaidīja šīs mašīnas fani. GT Line modeļiem ir pieejams 100 kW motors (80 kW standartā), kas piedāvās vairāk jaudas tiem, kas tā gūst braukšanas prieku.

Lai gan ātrā līdzstrāvas uzlāde ir iespējama, jāņem vērā, ka tas ir papildus aprīkojums, ka tās jauda ir 50 kW (284 km/h) un ka standarta versija ir aprīkota ar 22 kW (125 km/h) maiņstrāvas (Type 2) uzlādes iespēju.

Iniciatīva par Latvijas atbalstu elektriskajiem transportiem

Jaunajā versijā ZOE ir aprīkota ar daudzām sev inovatīvām iezīmēm. Renault EASY CONNECT pakalpojums nodrošina lielāku savienojamību, 10 collu skārienjutīgs instrumentu klasteris, Renault EASY LINK multimediju sistēma un jauns B režīms, kas ir ļauj braukt izmantojot tikai vienu pedāli (, lai pilnībā apstātos bremzes būs jāspiež). LED ārējais un iekšējais apgaismojums iekļauts standartā.

Šobrīd gan Renault pārstāvji nepiedāvā Zoe savā klāstā, bet ir cerība, ka šī versija nonāks līdz mums.

[Auto dīlera nosaukums] vārdā pateicos, par patiesas kvalitātes izvēli – Renault Zoe.
Pašreiz informācijas nav KAD, bet domāju, ka tuvākajā laikā, tā būs pieejama arī Latvijā un Lietuvā (2020. gadā).

Atbilde uz raksta autora jautājumu par Zoe pieejamību Latvijā.

Ņemot vērā, ka Peugeot 208e maksās sākot no 30’500 € (Vācijā pirms subsīdijām), Honda e baumotā cena ir 35’000 €, bet Nissan Leaf e+ cena ir no 43’700 €, tad var gaidīt, ka ZOE cena būs ap 35’000 € vai pat tuvāk 30’000 €, lai liktu Peugeot un Opel pasvīst. Zinot šīs cenas, iespējams elektriskais MINI un Honda e atkāpsies no baumotajām cenām un piedāvājums kļūs lētāks.

Vēl jāpiemin, ka ar teju divreiz mazāku bateriju paku, ZOE piedāvā līdzīgu autonomiju kā Audi e-tron. Tas vien liecina, cik efektīva ir šī mašīna.

Renault ZOE
Renault ZOE
  • Cena – 35’000 €
  • Autonomija – 390 km (WLTP)
  • Bateriju pakas lielums – 52 kWh
  • Lēnās uzlādes max jauda – 22 kW (125 km/h)
  • Ātrās uzlādes max jauda – 50 kW (284 km/h)
  • Cena/autonomija – 89.74 €/km
  • Cena/kWh – 673 €/kWh
  • Autonomija/kWh – 7.5 km/kWh (13.33 kWh/100 km)

Preses relīze.

Kārlis Mendziņš

Atrasts mētājamies pie elektroierīcēm. Mīlestība pret jaunajām lietām izaugusi kopā ar bakalaura grādu elektroinženierzinātnēs. Brauc ar elektromobili kopš 2017. gada bargās ziemas (-30°C) un kopš tā laika ne reizi nav noslāpis.
Kārlis Mendziņš
Patika raksts? Atbalsti Uzlādēts iekš Patreon!
Jaunā Renault Zoe Z.E. 50 18

Komentāri

avatar
  Pieraksties  
Paziņojums no